McDonald's of toch Burgerking?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:58

vuurneon schreef:
Met mijn dieet houden ze ook keurig rekening :j staat apart op sticker etc.

Dat doen ze inderdaad netjes, speciale bestellingen hebben een duidelijke sticker. Ik kan me wel herinneren dat er laatst een jongen is overleden met een pinda-allergie die een hap nam van zijn burger en er bleek saté op te zitten.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:00

- Vind jij de McDonald's en de Burgerking verschillende merken? En waarom?

Niet echt, beide zelfde soort assortiment, zelfde soort manier van bedienen. Friet smaakt hetzelfde. En vaak zitten ze ook nog naast elkaar, zegt ook wel genoeg.

- Heb jij voorkeur voor één van de twee fastfoodketens?

Ik ben 2x naar Burger King geweest, omdat er geen McDo was, maar verder ga ik altijd naar de McDonalds. Is vertrouwder.

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:02

Als ik moet kiezen dan liever de mac drek
Ik bestelde bij BK al zonder saus want die vond ik echt goor en veel te veel erop.
Ook erg duur en verder niet lekker.
MC is ook niet goedkoop maar heb je meer keus en ook goedkopere burgers.
krijg ineens trek in een dubbel cheeseburger hahaha

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:02

W0PPY schreef:
- Vind jij de McDonald's en de Burgerking verschillende merken? En waarom?
Ja absoluut. Ze hebben een verschillend assortiment en de smaak is gewoon heel anders. Ik zou het niet willen vergelijken.

- Heb jij voorkeur voor één van de twee fastfoodketens?
Nee eigenlijk niet. Ze hebben beiden unieke dingen. Er is maar 1 Big Mac maar ook maar 1 Whopper. Ik kan niet zeggen welke ik lekkerder vind. Ik vind beide erg lekker.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:03

Ja, zeker wel verschillende merken!
Kwam toevallig zondag na lange tijd weer eens bij de BK en wilde een salade erbij. "Hebben we niet, mevrouw".
Volgende keer toch weer naar de Mac :)

Ook heeft de Mac naar mijn idee veel meer/sneller variatie in producten (al blijft variatie beperkt tot een ander soort snoep door de McFlurry ;) ) en promoten ze daar veel meer mee.

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:04

Ik vind dat er zeker verschil zit tussen de McDonalds en de Burger King. Misschien niet zozeer in het assortiment, maar meer in de bereiding.
Laat ik het zo zeggen. De keren dat ik bij de Burger King heb gegeten, was het eten vaak koud en zat er niet veel smaak aan. Dit heb ik nog nooit bij de McDonalds gehad.

Ik heb geen voorkeur voor één van de twee fastfoodketens, want over het algemeen ga ik naar de KFC toe of een andere plek om te eten.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:04

Verschillende merken, ja zeker, met beide een eigen logo, eigen marketing, eigen productieketen en eigen menukaart, maar met beide een vergelijkbaar product, inderdaad net als Pepsi en Coca Cola.

Ik ga naar beide niet graag. McDonalds omdat ze haast geen vegetarische producten hebben, en Burgerking omdat ik daar eens ziek ben geworden van hun chili cheese nuggets..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:05

Vond de vergelijking met Nike en Adidas wel goed. Zo is het idd, beide fastfood ketens, maar er zit wel verschil in.

Ik vind zelf de BK een heeeeeeel stuk lekkerder !

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:07

Pearlx schreef:
vuurneon schreef:
Met mijn dieet houden ze ook keurig rekening :j staat apart op sticker etc.

Dat doen ze inderdaad netjes, speciale bestellingen hebben een duidelijke sticker. Ik kan me wel herinneren dat er laatst een jongen is overleden met een pinda-allergie die een hap nam van zijn burger en er bleek saté op te zitten.

Het is iets anders:
Het is niet bekend of hij het wel of niet heeft gemeld. Hij bestelde een wrap met satésaus en haalde het af namelijk en at het elders op. Dus t is absoluut niet bekend of de jongen zelf de fout had gemaakt of het restaurant of hij simpelweg zijn allergie misschien onderschatte en dacht als 17 jarige: kan wel voor een keertje of de allergie was hem niet bekend. De oorzaak was idd de wrap, maar meer is er niet bekend.
Dat is wel het risico van uit eten met diëten, je legt het wel in de handen van een ander.

Anoli

Re: McDonald's of toch Burgerking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:10

Ik heb in mijn woonplaats de keuze uit 3 restaurants van de McDonalds en 1 burger king en 1 KFC :')

Voor de mckroket en mcflurry's ga ik naar de mac, voor de burgers en de long chicken naar de Burger King en voor de hot wings naar de KFC _O-