Welkom in mijn leed.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:00

Je hebt blijkbaar al een keuze gemaakt door geen keuze te maken. Je tekent voor je eigen leed.

Jullie zijn allebei niet stabiel. je kinderen hebben recht op een stabiele basis. Waarom ga je daar niet aan werken i.p.v. jezelf te vernederen?

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:06

Cheyenne26 schreef:
Arc en ciel: het is niet dat ik bewust zwanger ben geraakt. Maar we hebben wel heel bewust gekozen om het samen verder te gaan doen.

Luuntje: ik ben eigenlijk niet echt jaloers. Ik ben iemand die gewoon de waarheid wil weten. Tot nu toe hebben mijn kinderen altijd op 1 gestaan. Ik heb altijd de boel rustig gehouden voor mijn kinderen. Ik ben ook van mening dat ik gelukkig wil zijn met of zonder vriend. Zonder al gelukkig, met zou meer geluk moeten brengen. Maar nu komt denk ik alles er een beetje uit en ga ik alles bij elkaar optellen.

Gypsy: nee ik gebruik hem niet om bij mijn vader weg te kunnen. We hebben nu al dik een jaar een huis samen. Met genoeg slaapkamers zodat zijn kinderen ook een eigen slaapkamer hebben. En dat is wat het zo moeilijk maakt. Als ik zie hoe gek mijn zoontje met hem is en hij met hem en ik met zijn kinderen. En het is echt niet alleen maar negatief geweest. We hebben ook een hele goeie en leuke tijd gehad. Ik heb met een goede vriend van hem gesproken en die zegt dat het onzekerheid is en doordat hij zelf bedrogen is door de moeder van zijn kinderen ook echt een klote tijd achter de rug heeft. Ik kon dus ook wel begrijpen waar het vandaan kwam. En we waren bezig de goede hulp hierbij te zoeken. Maar dit, ik weet niet of ik dit achter me kan laten. En als ik dat niet kan, dan wordt het er ook niet beter op.

Cayenne: dat is zeker zo. Ik wil helemaal geen slachtoffer zijn en daarom probeer ik de harde realiteit onder ogen te komen. Het van me afschrijven heeft wel gezorgd dat ik het op een rijtje krijg. En het is even hard, maar ik lees ook wel dat jullie grotendeels gelijk hebben. Maar dat gevoel he, liefde en houden van. En ik geloof ook niet dat het onmogelijk is om het weer goed te krijgen. Maar daar zal zowiezo goeie hulp bij moeten komen. Ik wil vanavond nuchter in het gesprek stappen en eens te luisteren.

Mars: als ik het lees denk ik ook, sjee wat een pannenkoek. Maar ik ben over het algemeen iemand die niet snel conclusies trekt en pas als ik bewijs heb van wat ik denk, daarop actie onderneem. Dus ik zou zeggen, goed gesprek en afwachten wat hij te vertellen heeft. Het enige bewijs wat ik dus heb is dat hij daar was en dat hij daarover gelogen heeft. En als ik hem dan niet kan geloven, dan heeft een relatie ook niet zo veel nut toch? En daar kom ik nu achter.....kan ik hem nog geloven, wil ik het nog?

Ja, dan heb je er dus wel voor gekozen om een kind te krijgen. Je had ook abortus kunnen laten doen. Ik vind het egoïstisch dat je ervoor hebt gekozen om een kind te krijgen terwijl je toen ook geen stabiele situatie had. Dat je die nu nog steeds niet hebt, is niet erg raar. Je hebt het trouwens nog best goed getroffen, want na 3 weken ken je iemand nog helemaal niet. Het had ook een man kunnen zijn die je dagelijks in elkaar sloeg, of die je de hele dag voor de lol uitschold. Je weet het niet! En daar heb jij dan een kind van.
Laatst bijgewerkt door Arc_En_Ciel op 03-06-15 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:09

Cheyenne26 schreef:
Ik heb met een goede vriend van hem gesproken en die zegt dat het onzekerheid is en doordat hij zelf bedrogen is door de moeder van zijn kinderen ook echt een klote tijd achter de rug heeft. Ik kon dus ook wel begrijpen waar het vandaan kwam. En we waren bezig de goede hulp hierbij te zoeken. Maar dit, ik weet niet of ik dit achter me kan laten. En als ik dat niet kan, dan wordt het er ook niet beter op.

Wat een b*llshit. Dus omdat hij bedrogen is door zijn ex, mag hij zich nu zo gedragen? Ja, dat gaat echt veel oplossen.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:11

Arc_En_Ciel schreef:
Cheyenne26 schreef:
Arc en ciel: het is niet dat ik bewust zwanger ben geraakt. Maar we hebben wel heel bewust gekozen om het samen verder te gaan doen.

Luuntje: ik ben eigenlijk niet echt jaloers. Ik ben iemand die gewoon de waarheid wil weten. Tot nu toe hebben mijn kinderen altijd op 1 gestaan. Ik heb altijd de boel rustig gehouden voor mijn kinderen. Ik ben ook van mening dat ik gelukkig wil zijn met of zonder vriend. Zonder al gelukkig, met zou meer geluk moeten brengen. Maar nu komt denk ik alles er een beetje uit en ga ik alles bij elkaar optellen.

Gypsy: nee ik gebruik hem niet om bij mijn vader weg te kunnen. We hebben nu al dik een jaar een huis samen. Met genoeg slaapkamers zodat zijn kinderen ook een eigen slaapkamer hebben. En dat is wat het zo moeilijk maakt. Als ik zie hoe gek mijn zoontje met hem is en hij met hem en ik met zijn kinderen. En het is echt niet alleen maar negatief geweest. We hebben ook een hele goeie en leuke tijd gehad. Ik heb met een goede vriend van hem gesproken en die zegt dat het onzekerheid is en doordat hij zelf bedrogen is door de moeder van zijn kinderen ook echt een klote tijd achter de rug heeft. Ik kon dus ook wel begrijpen waar het vandaan kwam. En we waren bezig de goede hulp hierbij te zoeken. Maar dit, ik weet niet of ik dit achter me kan laten. En als ik dat niet kan, dan wordt het er ook niet beter op.

Cayenne: dat is zeker zo. Ik wil helemaal geen slachtoffer zijn en daarom probeer ik de harde realiteit onder ogen te komen. Het van me afschrijven heeft wel gezorgd dat ik het op een rijtje krijg. En het is even hard, maar ik lees ook wel dat jullie grotendeels gelijk hebben. Maar dat gevoel he, liefde en houden van. En ik geloof ook niet dat het onmogelijk is om het weer goed te krijgen. Maar daar zal zowiezo goeie hulp bij moeten komen. Ik wil vanavond nuchter in het gesprek stappen en eens te luisteren.

Mars: als ik het lees denk ik ook, sjee wat een pannenkoek. Maar ik ben over het algemeen iemand die niet snel conclusies trekt en pas als ik bewijs heb van wat ik denk, daarop actie onderneem. Dus ik zou zeggen, goed gesprek en afwachten wat hij te vertellen heeft. Het enige bewijs wat ik dus heb is dat hij daar was en dat hij daarover gelogen heeft. En als ik hem dan niet kan geloven, dan heeft een relatie ook niet zo veel nut toch? En daar kom ik nu achter.....kan ik hem nog geloven, wil ik het nog?

Ja, dan heb je er dus wel voor gekozen om een kind te krijgen. Je had ook abortus kunnen laten doen. Ik vind het egoïstisch dat je ervoor hebt gekozen om een kind te krijgen terwijl je toen ook geen stabiele situatie had. Dat je die nu nog steeds niet hebt, is niet erg raar. Je hebt het trouwens nog best goed getroffen, want na 3 weken ken je iemand nog helemaal niet. Het had ook een man kunnen zijn die je dagelijks in elkaar sloeg, of die je de hele dag voor de lol uitschold. Je weet het niet! En daar heb jij dan een kind van.

Ik vind het erger voor de kinderen hoor. Die hebben hier niet voor gekozen. En hoevvel denk je dat ze van dit gedoe en gezeik meekrijgen. Helaas heel erg veel.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:17

Cheyenne26 schreef:

En dat vind jij onvoldoende om hem de deur te wijzen? Hij liegt dus en hij bedriegt je, wat denk je met een gesprek te bereiken? Hij heeft nu mooi de tijd om een prachtig verhaal in elkaar te breien en je met krokodillentranen weer over de streep te trekken. En wie worden daar de dupe van op lange termijn? Je kids. Wil je dat voor ze?

Je stelt je nu afwachtend en afhankelijk op, de bewijzen en gebeurtenissen an sich moeten al ruim voldoende zijn om een keuze te maken. En niet kiezen is ook een keuze... Dat het niet makkelijk is om hem eruit te trappen: wil ik geloven. Maar het gaat hier niet alleen om jou, maar zeker ook om de kleintjes die afhankelijk zijn van jou.

knollentuin

Re: Welkom in mijn leed.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:19

Zucht..... Serieus??
Na de eerste wip al zwanger en ervoor gaan?? Ik heb t uitgelezen , maar t verhaal was al gedoemd te mislukken.
Stop met deze relatie en kies voor jezelf en je kinderen. En bij t volgende vriendje zakje erom en rustig aan.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:20

Is dit een schaduw account?
Vast niet..

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:22

Ik snap ook niet zo goed...Je wilt bewijs, hoeveel bewijs wil je hebben? Hem letterlijk in bed betrappen? Dan was hij vast uitgegleden tijdens het douchen en lag zij daar per ongeluk? Je hebt je bewijs al lang. je durft alleen niet los te laten en voor jezelf te kiezen. In plaats van wachten op hulp voor hem kan je beter hulp voor jezelf zoeken. Een positief zelfbeeld creëren, zelfstandig worden, sterk worden en eigenwaarde gaan krijgen.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:23

Jannepauli schreef:
Vast niet..

Wat heeft dat voor nut om dit hier in een topic te posten?

Durf te wedden trouwens dat ts vriendje vanavond gewoon weer met open armen ontvangt, hij zal wel met een of ander banketstaaf verhaal komen spijt hebben etc. En dan gaan ze er samen voor knokken....

Om over een maand of twee weer in dit gezeik te zitten.

Ts ik zal maar eens goed onthouden dat hij "ineens" bij een "onbekende" vrouw slaapt. En denk nou eerst eens aan je kinderen!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:27

Sorry hoor... maar....

jezus mens!

Lees nou eens terug, gebruik nou je verstand en dump die vent!

En probeer eens een tijdje alleen voor je kinderen te zorgen. Blijkbaar heb je niet de meest goede radar om een fatsoenlijke vent op te pikken.

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 09:30

Ik wil nog ff reageren. Het komt op sommige misschien over dat ik onstabiel ben enz. Ik heb al wat therapie en hulp gehad. Daardoor blijf ik niet te lang hangen in het verleden maar kijk ik vooruit. Ik denk dat iedereen weleens even een momentje uit zijn stabiliteit gerukt wordt. Ik wou toen ik hem leerde kennen ook eerst een eigen huis en gewoon gezellig samen en afstand daar waar nodig. Maar ik ben ook een volwassen die waar nodig een andere afslag moet nemen. Ondanks dat ik liever toen nog niet te vast wou zitten aan een relatie, vond ik wel dat ik niet kon weglopen van de zwangerschap en het bv weg te laten halen. Ik ben er zelf bij geweest. En ik heb echt wel een weloverwogen keuze gemaakt. Ik heb een goede baan en alles goed op de rit. Het zal even schipperen zijn mocht dit overgaan, maar ook dat komt wel weer goed. En geloof me: aan daten ben ik echt niet toe. Ik heb echt geen behoefte aan een andere man. Nooit gehad, heb altijd gezegd dat ik eerst dan weer alles op de rit wil. Ik heb me gisteren even verloren, gewoonweg zag ik een donker gat. Ik heb hem niet nodig maar vind het prettig om wel die liefde te krijgen. Die krijg ik gelukkig ook ontzettend veel van mijn kinderen. En ik heb hem vaak gezegd dat als hij moeilijk gaat doen dat ik het dan net zo lief alleen doe. Maar ik had even geen rekening gehouden met dat het zo'n pijn deed als iemand je bedonderd. Het gesprek komt er vanavond al is het om alles netjes af te sluiten. Hij heeft ook recht op zijn dochtertje en de omgang zal beter zijn als we goed uit elkaar gaan. Ik wil ook geen vechtscheiding voor mijn dochtertje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:30

Ik denk dat je hem niet eens meer moet willen geloven. Jij doet zo veel moeite om achter de waarheid te komen, en hij doet zoveel moeite om die niet met jou te delen, dat zegt in mijn ogen genoeg.

Ik zou voor jezelf en je kinderen kiezen. Je kinderen verdienen het niet dat jij gestrest en onzeker wordt door een man die je ongelukkig maakt. Jullie verdienen beter. En je vriend heeft zijn ''beters'' al gevonden blijkbaar..

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:34

Ooo wat zijn jullie hard.....
Ik ben bewust kinderloos maar als ik naar de situatie kijk van een vriendin die ook niet makkelijk kinderen kan krijgen dan snap ik TS dat ze er voor heeft gekozen om dit kind te houden. O.k. ze heeft misschien niet allemaal verstandige keuzes gemaakt maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. We zijn allemaal vrouwen en ik denk dat als we ons bedrogen voelen we rare dingen doen op dat moment.

TS ik denk dat je zelf wel weet wat de beste keuze is, ik denk dat je verstand er al lang aan uit is alleen nu nog je gevoel. Blijf sterk vanavond en laat je niet ompraten door iemand die het niet verdiend.
Hij blijft een man en die heeft echt niet alleen bij die vrouw op de bank geslapen want dan was hij wel naar zijn oom en tante gegaan.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:36

TS, Als jij het zelf wilt, is het tijd om je eigen leven te leiden.
Ik ken jou niet en je vriend niet, dus ga geen oordeel vellen over de situatie.
Wat je nu beschrijft is hoe je er nu tegenaan kijkt.
Jullie leven, jullie keuzes!
Ik wens je veel wijsheid toe.
Neem anders een time-out en bespreek het samen met een hulpverlener.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:37

Tiffany schreef:
Jannepauli schreef:
Vast niet..

Wat heeft dat voor nut om dit hier in een topic te posten?

Wat denk je zelf..?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:37

En ook al zou hij echt op de bank zijn gebleven.. Die hele keuze is al onrespectabel.
Hij zou moeten weten dat dit jou pijn doet en als hij gek op je is had hij dat dus niet gedaan, als een volwassen man gereageerd en niet als een kleuter.

Twee kleuters in huis zijn straks al zwaar genoeg TS!

Gun jezelf een beter leven.,
En je kids al helemaal.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:40

Jannepauli schreef:
Wat denk je zelf..?

Ik vraag het aan jou.

Als het is om ts er op te wijzen dat ze behoorlijk herkenbaar is had je dat beter via pb kunnen doen ipv hier de aandacht op haar profiel te gaan vestigen ;)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:43

Rocamor schreef:
Ik vind het erger voor de kinderen hoor. Die hebben hier niet voor gekozen. En hoevvel denk je dat ze van dit gedoe en gezeik meekrijgen. Helaas heel erg veel.

Ja, dat vind ik ook. Ik kan ook gewoon niet begrijpen dat iemand besluit om een kind te houden van iemand die zijn niet kent. De kinderen zijn hier 100% de dupe van en dat alleen maar voor TS haar plezier.
Met de post die je quote bedoelde ik dan ook niet dat TS het grootste slachtoffer is, maar meer dat ze het zichzelf gewoon niet makkelijk maakt.
Laatst bijgewerkt door Arc_En_Ciel op 03-06-15 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:43

Cheyenne26 schreef:
Cayenne, shilady en jessdaniels: ik wou dat het zo makkelijk was. Ik zou willen dat ik dit kon zeggen.

Wat is er dan precies zo moeilijk aan? Volgens mij heb je al veel erger overleefd. Je hoeft er geen vechtscheiding van te maken hoor, gewoon je biezen pakken en wees duidelijk tegen hem waarom je dat doet.

Deze vent is gewoon foute boel, jou bedriegen, mischien wel drugs gebruiken.. dat zou ik dus echt niet in de buurt van mijn kinderen willen.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:46

Ik zal je niet oordelen op het feit dat je na drie weken al zwanger was.
Persoonlijk vind ik het niet slim en ook veel te snel zwanger, maar het is nu eenmaal gebeurd.
En ik begrijp dat je voor je eerste kindje drie jaar heb moeten dokteren, dus dat je het dan toch laat komen, is niet eens zo'n vreemde keuze. Persoonlijk vind ik het heel goed dat je er toch voor bent gegaan, ik ben namelijk tegen abortus.

Maar dit topic gaat ook niet over je snelle zwangerschap, maar over de relatie, dus....

Wat betreft je relatie, voor zo ver je het een relatie kan noemen. De basis van elke relatie is vertrouwen, zonder wederzijds vertrouwen kun je simpel weg geen relatie op bouwen. Hij controleert jou en jij houd hem in de gaten. Dat hoort niet, in een relatie hoor je elkaar blindelings te vertrouwen, anders is er iets niet goed. Het feit dat hij tegen je liegt en je hem daarop hebt betrapt, is voor mij een reden om te stoppen met zo'n relatie. De basis is niet goed en er wordt nog behoorlijk gelogen ook nog. Die combinatie is vroeg of laat dodelijk voor elke relatie. Voorkom dat je kinderen daar de dupe van worden!

Het feit dat jullie ruzie maken waar de kinderen bij zijn, vind ik absoluut niet kunnen. Kinderen horen op te groeien in een sociaal veilige omgeving. Daar waar ruzie, schreeuwen, stress en spanning zijn, is geen goede leefomgeving voor kinderen.

Ik vind persoonlijk dat je hem voorlopig helemaal met rust moet laten. Je zult zien dat je het na een week of drie best alleen kunt, de zorg voor twee kinderen, je huishouden, je werk. Het zal misschien in het begin zwaar zijn, omdat je het emotioneel ook zwaar hebt. Maar uiteindelijk zal het jou en je kinderen erg veel rust geven. Probeer ook niet te huilen of kwaad te zijn in het bijzijn van de kinderen.

Je bent moeder en je hoort je kinderen voorop te stellen. Ik vind het ook niet normaal om te lezen dat je "partner" s'morgens vroeg al aangeschoten / dronken is. Ook dat is niet iets waar je jonge kinderen mee wilt confronteren.

Ik ben van mening dat deze relatie gedoemd is om te mislukken. Voorkom dat je kinderen er wat van mee krijgen en stop met deze relatie. Hoe zwaar en moeilijk dit besluit kan zijn. Je zult zien dat er uiteindelijk rust komt en over een jaar voel je de opluchting. En die liefde, kijk eens om je heen, je kinderen dat geeft de meeste liefde die er is. Kinderen, zeker als ze jong zijn, houden onvoorwaardelijk van je. Daar kan geen man tegen op!
Laatst bijgewerkt door bridgetF op 03-06-15 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:47

Citaat:
Als het is om ts er op te wijzen dat ze behoorlijk herkenbaar is had je dat beter via pb kunnen doen ipv hier de aandacht op haar profiel te gaan vestigen

De verantwoordelijkheid voor het openbaar melden van je leed, je profiel en de medespelers in het verhaal is de verantwoordelijkheid van de TS - door mijn opmerking wordt er geen extra aandacht op gevestigd en is het echt flauwekul dat ik haar beter een pb kan sturen. Het leed is allang geschied, mede dank zij de uitgebreide reacties en adviezen.

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 09:49

Arc_En_Ciel schreef:

Er is geen een vent die mij dagelijks in elkaar slaat. Zo'n lage dunk heb ik nou ook weer niet van mezelf. Mijn ex heeft me een keer een knal gegeven en daar was het dan ook gelijk bij afgelopen. Ik laat me door geen een vent slaan of zo erg uitschelden.
Ik ben tegen abortus (op grote uitzonderingen na) en had er misschien beter voor kunnen kiezen om het alleen te doen. Dat was ook wat ik toen heb gezegd. Of ik doe het alleen of we doen het samen, maar ik ga haar niet weg laten halen. Maar ja, ik heb toen die keuze gemaakt het samen te doen en ik kan wel zeggen dat het de verkeerde keuze is geweest, maar die kan ik niet meer terug draaien. En nu op dit punt zal ik de juiste keuze moeten gaan maken voor de kinderen en voor mezelf. En als ik kijk wat er gezegd wordt dat ik er weer in zal trappen en hem vanavond weer binnen laat vind ik helaas kort door de bocht.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:53

Cheyenne26 schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Er is geen een vent die mij dagelijks in elkaar slaat. Zo'n lage dunk heb ik nou ook weer niet van mezelf. Mijn ex heeft me een keer een knal gegeven en daar was het dan ook gelijk bij afgelopen. Ik laat me door geen een vent slaan of zo erg uitschelden.
Ik ben tegen abortus (op grote uitzonderingen na) en had er misschien beter voor kunnen kiezen om het alleen te doen. Dat was ook wat ik toen heb gezegd. Of ik doe het alleen of we doen het samen, maar ik ga haar niet weg laten halen. Maar ja, ik heb toen die keuze gemaakt het samen te doen en ik kan wel zeggen dat het de verkeerde keuze is geweest, maar die kan ik niet meer terug draaien. En nu op dit punt zal ik de juiste keuze moeten gaan maken voor de kinderen en voor mezelf. En als ik kijk wat er gezegd wordt dat ik er weer in zal trappen en hem vanavond weer binnen laat vind ik helaas kort door de bocht.

Denk dat je dit heel goed inschat zo. Niemand kan jou verwijten dat je het kind hebt laten komen. Dat is helemaal, totaal en alleen maar JOUW beslissing en daar sta je achter dus dan is het gewoon goed.

Maar inderdaad, je had beter meteen afstand kunnen nemen van die man. Beter alleen en gelukkig, dan samen en ongelukkig.

Je zegt 'kan ik niet meer terugdraaien' maar joh! Hallo! Natuurlijk kun je dat wel! Je hoeft namelijk "alleen" de relatie maar te beeindigen! En dat valt niet mee en is poedersuiker en weet ik veel wat nog meer.

Maar op de lange duur denk ik dat het jou en vooral de kinderen veel meer rust geeft. Maak er lekker een drie mensen gezin van. Eigen verantwoording, eigen beslissingen, geen gezeik met achterdocht en weet ik veel wat nog meer.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:56

Cheyenne26 schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Ik zeg ook niet dat jij je door een man laat slaan. Wat ik probeer te zeggen is dat 3 weken niet genoeg is om iemand te kennen. Ik ken een vrouw die anderhalf jaar samen was met haar vriend, trouwde, en toen niet meer naar haar familie mocht, geslagen werd en vernederd werd. Als je na 3 weken een kind met iemand krijgt weet je totaal niet wat voor persoon dat is; voor hetzelfde geld is het dus een psycho die zichzelf heel goed in kon houden voor die paar uur in de week, maar zijn echte persoonlijkheid omhoog laat komen zodra je dag en nacht met hem samen bent.

En je zegt dat je tegen abortus bent; breng je dan liever een ongelukkig kind op de wereld dat in een onstabiele situatie leeft en nooit hetzelfde krijgt als zijn toekomstige klasgenoten? Ik vind het egoïstisch dat je het kind houdt. Je moet denken aan het arme kind, niet aan je eigen plezier en principes.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:00

Arc_en_Ciel
Ik vind het eigenlijk niet zo tactisch om maar te blijven zeggen dat ze haar kind, wat al geboren is, maar had moeten laten aborteren. Dat is natuurlijk niet leuk om als moeder te horen.
Voor de rest ben ik het zeker wel met je eens.

Ts heeft jouw ex echt een jaar vast gezeten voor huiselijk geweld, door jou 1 keer te slaan??