Choiix schreef:Och dit komt zo vaak voor.
Mijn broer kreeg op een gegeven moment steeds declaraties van Avero gestort. Geen idee of het nu nog bestaat, het heeft ook nog een flinke tijd Avero Achmea geheten maar dit is nog van voor die tijd. Steeds een maand later een brief van de Avero of hij het geld terug over wilde maken. Iedere keer heeft hij er achteraan gebeld om zijn rekeningnummer uit het systeem te laten halen.
Nadat dit 5 of 6x gebeurd was heeft hij een brief gestuurd dat zijn loyaliteit nu eindig was en dat als het nog een keer zou gebeuren dat hij het niet meer terug over zou maken. Aangetekend, wat heel slim was, want zo had hij bewijs van ontvangst (hij hoopte er daarna vanaf te zijn).
Daarna is er nog drie keer (het ging altijd om een bedrag van rond de 800 euro) geld overgemaakt. Toen niet meer gereageerd. Kwam er nog een keer een herinneringsbrief, daar heeft hij op gereageerd met "Zie mijn brief van die en die datum blablabla). Nooit meer iets van gehoord.
Dus hij heeft die drie keer gewoon mogen houden? Nouja, na zoveel waarschuwingen snap ik dat wel.