Help! Concept bedenken!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Help! Concept bedenken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 14:13

Omgekeerde Axe reclame: Lisa spuit Fa op en er komen hordes knappe mannen over het festivalterrein naar haar toe gerend _O- I would buy it.

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 17:09

lol @bizzybijtje mijn man opperde ook zoiets hahaah

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:23

Persevero schreef:
Dat is ook niet helemaal waar, dan zou je niets meer kunnen omdat het elders al eens bedacht is. Daar komt bij dat ze hier vraagt om gebruik van jou idee. Daarmee geef je al toestemming.

Nou, ook als het met toestemming is mag het niet hoor, tenzij je duidelijk aangeeft dat een ander het bedacht heeft: (bron; Lira.nl
Citaat:
De pleger van plagiaat gebruikt uw werk al dan niet met uw toestemming, maar doet het voorkomen alsof dit zijn eigen oorspronkelijke werk is.

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 19:22

Ik snap wat jullie bedoelen! Ik wil ook zeker niet iets letterlijk kopieëren hoor! Dat is zeker niet mijn bedoeling. Even ter informatie: "Better a good copy than a bad origional."

Nee grapje :')

Ik stelde deze vraag gewoon om inderdaad ideeën op te doen! Maar niet om plagiaat te plegen. We hebben nu een goed staand concept en daar gaan we mee aan de slag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:47

Omdat er wat twijfel was of dit wel of niet onder huiswerk viel, hebben we even gewacht.
TS heeft nu genoeg tips en adviezen gekregen, dus plaats ik hier een slotje :)