Effective power.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jahoorisgoed

Re: Effective power.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 12:17

Mijn vriend en ik sturen het naar elkaar als een van ons te veel met z'n telefoon bezig is :+

Een meisje in mn klas vond het inderdaad grappig om elke vijf minuten die bug te sturen, dus die heb ik maar heel snel geblokkeerd. Kan mij inderdaad niet voorstellen dat dit goed is voor je telefoon :\

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 12:31

marindexo schreef:
Mijn vriend en ik sturen het naar elkaar als een van ons te veel met z'n telefoon bezig is :+

Een meisje in mn klas vond het inderdaad grappig om elke vijf minuten die bug te sturen, dus die heb ik maar heel snel geblokkeerd. Kan mij inderdaad niet voorstellen dat dit goed is voor je telefoon :\

Want gewoon zeggen "schat doe die telefoon nu eens weg" is zó jaren negentig? :?

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 12:40

Ayasha schreef:
marindexo schreef:

Want gewoon zeggen "schat doe die telefoon nu eens weg" is zó jaren negentig? :?

Dat had ook wat aardiger gemogen :D
Vriendje en ik hebben beide de gave om helemaal op te gaan in onze spelletjes, stuurt de een die bug naar de ander, kunnen we beide om lachen en dan is het klaar. Gebeurt misschien één keer per dag. Na het versturen zeggen we inderdaad: schat doe die telefoon eens weg. :)