Caitlin_K schreef:elenaMM77 schreef:er hoeft dan maar 1 iemand wat harder uit te ademen of een klein wappertje te geven en het podlood beweegt lol..
grappig is het wel..
stel alleen geen vragen met lading.. want door je eigen emotie die dat oproept kunnen er rare dingen gebeuren..
zoals vragen als 'sterft een van ons binnenkort' of 'wordt er iemand ziek'... doe dat soort ongein aub niet.. want van een groep mensen zullen er dan een aantal, zichtbaar of niet, in paniek raken.. hierdoor ga je dan meer gespannen je dingen doen, waardoor een ongeluk weer sneller gebeurd, of waardoor je vatbaarder wordt. wat dan weer op dit soort spelletjes wordt teruggebracht, maar wat er dan feitelijk gebeurd is dat je je eigen situatie creeërt waardoor dingen voorvallen.
Onee, maar dat gebeurt absoluut niet! Wij weten wel redelijke gevolgen hoor.![]()
En de meesten zijn gelukkig ook volwassen haha. Stonden we dan met zijn alle als 18+ te gillen en te giechelen.![]()
Anyway, ik las net over Bloody Mary, een vriendin had dat ook eens gedaan en heeft er ook een flinke tijd last van gehad. Mijn ma had vroeger ook zo'n bordspel gedaan. Toen ontstond er om iedereen een groene waas. Ik heb haar nooit gelooft, maar nu eigenlijk wel.
Jammergenoeg gebeuren zulke dingen... zo'n Ouihja bord ofzo? Heb ik een x een verhaal over geschreven