Charlie Charlie challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:29

Caitlin_K schreef:
elenaMM77 schreef:
er hoeft dan maar 1 iemand wat harder uit te ademen of een klein wappertje te geven en het podlood beweegt lol..

grappig is het wel..

stel alleen geen vragen met lading.. want door je eigen emotie die dat oproept kunnen er rare dingen gebeuren..

zoals vragen als 'sterft een van ons binnenkort' of 'wordt er iemand ziek'... doe dat soort ongein aub niet.. want van een groep mensen zullen er dan een aantal, zichtbaar of niet, in paniek raken.. hierdoor ga je dan meer gespannen je dingen doen, waardoor een ongeluk weer sneller gebeurd, of waardoor je vatbaarder wordt. wat dan weer op dit soort spelletjes wordt teruggebracht, maar wat er dan feitelijk gebeurd is dat je je eigen situatie creeërt waardoor dingen voorvallen.

Onee, maar dat gebeurt absoluut niet! Wij weten wel redelijke gevolgen hoor. :)
En de meesten zijn gelukkig ook volwassen haha. Stonden we dan met zijn alle als 18+ te gillen en te giechelen. _O-
Anyway, ik las net over Bloody Mary, een vriendin had dat ook eens gedaan en heeft er ook een flinke tijd last van gehad. Mijn ma had vroeger ook zo'n bordspel gedaan. Toen ontstond er om iedereen een groene waas. Ik heb haar nooit gelooft, maar nu eigenlijk wel. :oo

Jammergenoeg gebeuren zulke dingen... zo'n Ouihja bord ofzo? Heb ik een x een verhaal over geschreven :P

Laura12

Re: Charlie Charlie challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:32

Ik word alleen maar banger :(
Kan best zijn dat ik mezelf bang maak maar ik weet het niet

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:33

Laura12 schreef:

Waarom wordt je bang?

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:34

Wij deden op kamp ook iets soortgelijks, en er werd door 1 meisje gevraagd of ze jong dood zou gaan.
Nouja, mij heeft het verder nooit iets gedaan en anderen van school ook niet.

Wat jaren geleden sprak ik haar toenmalig beste vriendin, meisje is zichzelf helemaal gek gaan maken en in een gesloten inrichting beland. Waar zij uiteindelijk ook zelfmoord heeft gepleegd.

Ik zou dus maar gewoon lekker dat soort dingen niet doen, zij is gewoon compleet paranoïde geworden.

Het is inmiddels alweer 11jaar geleden dat wij op dat kamp gingen en meisje in inmiddels een jaar of 5 dood.

Overigens ging dit om glaasje draaien, zij schijnt later verklaard te hebben dat ze vanaf die tijd stemmen kreeg in haar hoofd.
Maar imo was dat meisje altijd al wel een aparte.

Dus ik zeg: Lekker vandaan blijven +:)+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:35

Laura12 schreef:

NIet bang zijn, potloden doen niks ;)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:35

Ik vind het maar eng. Het doet me erg veel denken aan een Ouija bord.
Het lijkt me gevaarlijk, ik weet niet. Ik zal er in ieder geval zelf nooit aan beginnen.

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:36

Sunrise19 schreef:
Wij deden op kamp ook iets soortgelijks, en er werd door 1 meisje gevraagd of ze jong dood zou gaan.

Wat jaren geleden sprak ik haar toenmalig beste vriendin, meisje is zichzelf helemaal gek gaan maken en in een gesloten inrichting beland. Waar zij uiteindelijk ook zelfmoord heeft gepleegd.

Ik zou dus maar gewoon lekker dat soort dingen niet doen, zij is gewoon compleet paranoïde geworden.

Het is inmiddels alweer 11jaar geleden dat wij op dat kamp gingen en meisje in inmiddels een jaar of 5 dood.

Overigens ging dit om glaasje draaien, zij schijnt later verklaard te hebben dat ze vanaf die tijd stemmen kreeg in haar hoofd.

Getver :oo

Nico_lette

PureSG schreef:
Het lijkt me gevaarlijk, ik weet niet. Ik zal er in ieder geval zelf nooit aan beginnen.

Een Ouija bord is zwaar gevaarlijk. Komen de raarste verhalen achter weg.

Caitlin_K

Ja, zo'n bord inderdaad, Nico_lette ... Was mijn moeder 20 ofzo. Ik geloof er wel in.
Je hebt natuurlijk ook 'goede en kwade' geesten, en misschien hadden hun toen een kwade opgeroepen ofzo?

Sunrise19

Ik denk dat het gevaar hem niet zo in de potloden zit, eveneens als bij ons met het glas.

Ik denk vooral dat het met je eigen beleving te maken heeft en angst kan voor een hoop dingen zorgen.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:37

Een vriendin van mij probeerde het ook, ik een een vriend van ons geloven er niet in, zeker niet in zo'n vorm.
Dus ik zo onopvallend mogelijk blazen, en de rest schrok zich kapot :')
Na 2 keer trapte ze er niet meer in, en toen bij de derde keer schopte die vriend tegen de tafel, en weer schrokken ze zicht rot :')
(Het was geen serieuze poging om een 'contact' te leggen, meer om een vriendin van ons een beetje te plagen)

Maar ik denk persoonlijk dat het nogal dom is om het serieus te proberen, of vragen met inhoud te stellen.
Geesten oproepen is niet heel handig lijkt mij?
Ik zou het zelf niet zomaar doen.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:39

Ik dacht neeee niet alweer een challenge met je buikspieren ofzo.. Maar dit is toch wel iets heel anders :')

*Gaat youtuben

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:40

Sabini schreef:
Ik dacht neeee niet alweer een challenge met je buikspieren ofzo.. Maar dit is toch wel iets heel anders :')

*Gaat youtuben

:')

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:40

Sunrise19 schreef:

Eng.. Ik ben blij dat ik nooit aan vlesje draai mee heb gedaan, iedereen deed dat altijd bij de huttenbouw (ik weet niet of je dat ook kennen maar je blijft dan ook een nacht in je hut 'slapen')
Dat soort vragen stellen vind ik eigenlijk ook wel een beetje dom...

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:41

Sabini schreef:

*Gaat youtuben

Ik ga stuk om al die Youtube filmpjes. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:41

Ik ben heel benieuwd naar iets als glaasje draaien, meestal denk ik dat het allemaal maar onzin ben, maar ik ben zelf ook bang om het te doen. :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:42

Mws -> lzp

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:42

Nico_lette schreef:
PureSG schreef:

Een Ouija bord is zwaar gevaarlijk. Komen de raarste verhalen achter weg.

Precies. Deze 'challenge' doet me sterk aan een Ouija bord denken, dus ik kan me ook indenken dat het gevaarlijk is om met dit soort dingen te spelen. Imo kun je het best maar héél ver weg blijven van dit soort dingen.

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:43

Caitlin_K schreef:
Ja, zo'n bord inderdaad, Nico_lette ... Was mijn moeder 20 ofzo. Ik geloof er wel in.
Je hebt natuurlijk ook 'goede en kwade' geesten, en misschien hadden hun toen een kwade opgeroepen ofzo?

Mijn moeder moest er een keer een project over doen op school, zúlke enge verhalen...!

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:43

[***] schreef:
Ik ben heel benieuwd naar iets als glaasje draaien, meestal denk ik dat het allemaal maar onzin ben, maar ik ben zelf ook bang om het te doen. :')

Dit heb ik dus ook!
Aan de ene kant ben ik vreselijk benieuwd, en aan de andere kant wil ik niets met zulke zaken te maken hebben

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:44

Juliette61 schreef:
[***] schreef:

Dit heb ik dus ook!
Aan de ene kant ben ik vreselijk benieuwd, en aan de andere kant wil ik niets met zulke zaken te maken hebben

Helemaal mee eens :')
Ik geloof dus echt heel erg in geesten(zelf mee te maken gehad, niets ernstigs) en vind 't dus doodeng :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:48

Nou, ik geloof misschien wel een beetje in 'duistere krachten', maar veel van zulke dingen zullen ook echt onzin zijn. Maar ik ben dus inderdaad heel nieuwsgierig, maar aan de andere kant doe ik het niet, te bang dat ik er last van ga krijgen o.i.d.

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:48

Kan iemand mij het Ouijaja boord uitleggen? Want doordat jullie zeggen dat het zo gevaarlijk is weet ik niet of ik het wel moet googlen :+

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:50

Fearlien schreef:
Kan iemand mij het Ouijaja boord uitleggen? Want doordat jullie zeggen dat het zo gevaarlijk is weet ik niet of ik het wel moet googlen :+

Ik weet het niet precies. Googlen kan niet gevaarlijk zijn, maar niet gaan proberen, ik zweer het je. Googlen kan maar NIET proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:51

Fearlien schreef:

Afbeelding
Schijnbaar kunnen overledenen d.m.v. dit bord met de 'gebruiker' van het bord communiceren, doordat diegene vragen gaat stellen aan de overledene die de overledene met dit bord dan beantwoord.

Edit: http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=81
Don't try this at home?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-05-15 19:54, in het totaal 2 keer bewerkt