Zo verpestte mama mn nikies.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:59

WildDreams schreef:
Ben ik de enige die dit puur asociaal van de moeder vind? :o Of moet ik ook volwassen worden?
Komop zeg, je gaat de schoenen van je dochter toch niet verzieken en naar buiten gooien? Of ben ik nou gek? >;) :roll:

De TS had ze niet beneden mogen laten liggen begreep ik uit het verhaal. Weet jij veel hoe vaak haar moeder haar dat al verteld heeft? Mijn moeder zou als ze t zat was exact hetzelfde kunnen doen.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:00

Goede leer... je zooi achter je reet opruimen :j.
Voor nu even in de wasmachine met koud programma.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:00

WildDreams schreef:
Ben ik de enige die dit puur asociaal van de moeder vind? :o Of moet ik ook volwassen worden?
Komop zeg, je gaat de schoenen van je dochter toch niet verzieken en naar buiten gooien? Of ben ik nou gek? >;) :roll:

Nee, ben het met je eens.
Mijn mam had nieuwe nikes voor me kunnen kopen. Ben je nou helemaal betoeterd.. Ze mag uitrekenen hoeveel uur ik moet werken om die schoenen te betalen. -O-

ElineCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:02

Jezus wat krijg je een banketstaaf reacties.. Ik zou inderdaad even kijken of je ze schoon kan krijgen en anders toch even, wanneer je weer gekalmeerd bent, met je moeder gaan praten en uitleggen dat je dit niet leuk vind.

Vjestagirl

kimberly1995 schreef:
WildDreams schreef:

Mijn mam had nieuwe nikes voor me kunnen kopen. Ben je nou helemaal betoeterd.. Ze mag uitrekenen hoeveel uur ik moet werken om die schoenen te betalen. -O-

Moet je je zooi opruimen, heb je dat probleem niet :P

geerke

WildDreams schreef:

misschien heeft haar moeder het al 200x gezegt,dat ze haar troep op moet ruimen?

Als je 21 bent word het hoog tijd dat je op jezelf gaat wonen.Moet er niet aan denken om nog een ''kind'' van 21 in huis te moeten hebben,waar ik de hele dag de rotzooi van op moet ruimen :+

Shirley

Re: Zo verpestte mama mn nikies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:03

Misschien een stille hint van de mama ;)

jorretje

Vjestagirl schreef:
De oplossing voor dit alles is op jezelf gaan wonen, dan mag je alles zelf beslissen.

Dat dus.
Logisch dat je boos bent, maar je bent 21, zulke situaties zou je nu wel zelf moeten kunnen oplossen.

Tips om ze schoon te krijgen tja, mn broetje had van die speciale gel om zijn nikies schoon te maken (ja echte nike fan), maar of dat op stof gaat werken??
Mijn canvas nikies knappen vaak erg op als ik er met een vochtig doekje overheen ga, maar ie heb ik ook ooit ingespoten met een spray die water en vuil afstotend maakt.

sallandval

Daar is wel een oplossing voor hoor: op jezelf gaan wonen!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:04

kimberly1995 schreef:
WildDreams schreef:

ik geloof als ik jouw moeder was geweest en je dat tegen mij had gezegt ik je het huis uit had gedondert.

ElineCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:04

Wat raar dat het hele uit-huis hierbij word betrokken? Volgensmij heeft dit er niet mee te maken, erg onaardig.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:05

Shirley schreef:
Misschien een stille hint van de mama ;)

vermoed dat morgen de hele inboedel van TS in de tuin ligt :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:05

ElineCath schreef:
Wat raar dat het hele uit-huis hierbij word betrokken? Volgensmij heeft dit er niet mee te maken, erg onaardig.

Jawel hoor. De TS loopt te klagen over alle regels in huis. De regels waar ze zich zelf niet aan houdt, de regels waar anderen zich niet aan houden. Feit is: zolang het t huis van je ouders is heb je er weinig over te zeggen. Ga op jezelf wonen en het is 'jouw huis, jouw regels'.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:06

ElineCath schreef:

heeft er wel degelijk mee te maken,dan kun je namelijk gewoon je troep laten slingeren.Hoef je met niemand rekening te houden!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:06

geerke schreef:
ik geloof als ik jouw moeder was geweest en je dat tegen mij had gezegt ik je het huis uit had gedondert.

Nee, dit is een aardige reactie joh.

Hier in huis geldt ook, wat je kapot/vies maakt, betaal je/maak je schoon.
Dus toen ik de waterkoker kapot maakte, kocht ik een nieuwe. Maakte mijn moeder iets van mij kapot, zelfde verhaal.
Iets met normen en waarden?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:06

Daks dat mijn moeder andere dingen aan dr hoofd heeft is alsnog geen rede. Juist omdat ik daar volledig constant alles aan heb gedaan om t helpen in alles. ;-)

Verder hoe ik het neerzet is misschien niet handig, maar ik moet zelf hard werken mijn schoenen en waardeer het dus niet als deze zo behandeld worden. Tuurlijk moet ik ze niet daar laten staan, maar als ik nu beneden alle schoenen smerig ga maken die in de woonkamer staan, heb ik mijn moeder en zus over de zeik omdat er zeker 2 A 3 paar van hun zijn.

Ik ben 20, staat misschien verkeerd in mijn profiel. Als het geld er was zou ik best op mijzelf willen wonen, graag zelfs, ondanks ik van mijn moeder hou vind ik dit gewoon super vervelend !

Janiniie

Re: Zo verpestte mama mn nikies.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:08

En vesta girl over alle regels ? Vind ik vrij overdreven. Het is niet meer dan normaal dat je van iemand spullen afblijft.

ElineCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:08

Ik zou zeggen het maakt niet uit hoe oud je bent, ze leven samen, en aanpassing van beide kanten lijkt mij meer dan logisch!

Chasingmood

Jongens, misschien is er wel een hele goede reden dat ts niet op zichzelf kan wonen oid
Laatst bijgewerkt door Chasingmood op 25-05-15 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Selina schreef:
geerke schreef:

Dus toen ik de waterkoker kapot maakte, kocht ik een nieuwe. Maakte mijn moeder iets van mij kapot, zelfde verhaal.
Iets met normen en waarden?

Bij ons in huis gold: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten en 'ons huis, onze regels' (de regels van m'n ouders dus). Als wij ons niet aan de regels hielden dan kreeg er weleens iets vliegles. Een boek wat je had laten slingeren kan best ver vliegen, wist je dat :+ ?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:09

Ik vind het aso van de moeder, Nikes zijn nu niet bepaald goedkoop :n
Mijn ouders zouden zoiets wel nooit doen, maar ik had er anders denk ik toch wel iets van gezegd.
Dus omdat ze dure schoenen in de woonkamer heeft laten staan vond de moeder het een goed idee ze maar volledig smerig te maken, wetend hoeveel moeite dochter gedaan heeft om ze te kunnen kopen? Menig kind krijgt tegenwoordig alles in de schoot geworpen dus ik vind het net goed dat TS ze zelf gekocht heeft. Of ze nu 21 is of 16, wat maakt het uit dat ze eventjes boos is? Moeder had ze ook even kunnen verstoppen ofzo om de boodschap duidelijk te maken ipv zoiets te doen. Je blijft toch van elkaars spullen af?

Anoniem

Als moeder/vriend van de moeder ga je toch niet doelbewust iets kapot maken? Kind heeft er voor moeten werken en als moeder zijnde ga je dat maar vies maken? Goed voorbeeld, heel goed voorbeeld....

Vjestagirl

Niinatjuh schreef:
En Vjestagirl over alle regels ? Vind ik vrij overdreven. Het is niet meer dan normaal dat je van iemand spullen afblijft.

Ik vind het niet meer dan normaal dat je je troep opruimt. Zeker spullen die zó belangrijk voor je zijn kun je beter gewoon op je kamer zetten, kan er ook niemand aanzitten en niets mee gebeuren.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:10

Vjestagirl schreef:
kimberly1995 schreef:

Moet je je zooi opruimen, heb je dat probleem niet :P

Punt is dat ik dat meer doe dan mijn moeder. :') En als zij haar spullen niet opruimt, ga ik niet hetzelfde doen wat de moeder van TS heeft gedaan, want dat vind ik erg kinderachtig. :+

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:10

Vjestagirl"
[quote="geerke schreef:

Iets met normen en waarden?[/quote]

Bij ons in huis gold: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten en 'ons huis, onze regels' (de regels van m'n ouders dus). Als wij ons niet aan de regels hielden dan kreeg er weleens iets vliegles. Een boek wat je had laten slingeren kan best ver vliegen, wist je dat :+ ?[/quote]

Dan vind ik dat die regels voor iedereen moeten tellen en niet alleen voor mij, en nogmaals ze had ze gewoon niet in 1 klap zo smerig hoeven maken, der is op allebei de schoenen iemand gaan staan en daarna gooit iemand ze nog even naar buiten. Ik vind t niet normaal nee.