"jij en ik tegen de wereld" is een leuk romantisch idee, maar in de praktijk werkt dat toch niet zo goed. De keuze laten bepalen door je ouders is wat te veel van het goede, maar ik vind het wel degelijk een factor om rekening mee te houden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ze hebben mij nooit verboden om iemand te zien of verkering te nemen met een bepaalde jongen, maar gaven wel altijd aan wat voor gevoel ze bij die gene hadden. Ik moet eerlijk zeggen, ze hebben heel erg vaak gelijk gehad haha.
. Het gaat mijn ouders erom dat ik gelukkig ben. Ik moet immers met die jongen leven en hun niet. lifaya schreef:Ik zou met alles kunnen thuiskomen, ook gedaan haha. Ik moet met die persoon kunnen leven, mijn ouders niet :p
mijn vader zag de humor er van in en heeft me gered door de nieuwe aan de praat te houden zodat ik de afgedankte weg kon werken. Nu ik dit zo lees was ik wel heel erg. Maar uiteindelijk toch de ware ontmoet, mijn moeder had nooit een mening maar pa zei toen dat ik gek was als ik deze liet lopen,haha, al bijna veertig jaar samen dus hij had helemaal gelijk.
bigone schreef:lifaya schreef:Ik zou met alles kunnen thuiskomen, ook gedaan haha. Ik moet met die persoon kunnen leven, mijn ouders niet :p
Ik heb vroeger ook van alles mee naar huis gesleept, soms was de ene net de voordeur uit of de volgende kwam al door de achterdeur binnen. Een keer per ongeluk tegelijkmijn vader zag de humor er van in en heeft me gered door de nieuwe aan de praat te houden zodat ik de afgedankte weg kon werken. Nu ik dit zo lees was ik wel heel erg. Maar uiteindelijk toch de ware ontmoet, mijn moeder had nooit een mening maar pa zei toen dat ik gek was als ik deze liet lopen,haha, al bijna veertig jaar samen dus hij had helemaal gelijk.

... Maar hij zegt er ook bij dat ik vooral gelukkig moet zijn. De rest is bijzaak.
) ondanks haar eerste vooroordelen (was ervan overtuigd dat alle muzikanten zwaar aan de drugs en onder de tatoeages zaten, dat soort dingen) en mijn vader vindt hem ook leuk. Zolang het een goede en gelijkwaardige relatie is en ik gelukkig ben vinden ze het wel prima.

, dus was het niet moeilijk om er zeker van te zijn dat het niks was en er een punt achter te zetten.
.
. Deed-ie ook nooit moeilijk over eigenlijk, behalve her en der een opmerking, dus ik denk ook dat bovenstaande alinea meer grootspraak was of ouderwetse/zuid afrikaanse opvoeding. Ik weet het niet, zal het nooit weten ook omdat ik gewoon niet op een kleurtje val.
Maar helaas voor haar heb ik een heel braaf en lief vriendje. Mijn vader heeft me wel een keer gezegd dat ik deze echt niet moet laten gaan, doe ik ook niet hoor! Maar ik heb t mijn vader ook wel lastig gemaakt, een paar jaar terug was ik echt aan het mannenhoppen en kwam ik met van alles thuis dus mijn vader was er ook flauw van