Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
linnie050 schreef:Kan je de kat niet meenemen?
Zorgt hij wel voor de kat?
Ayasha schreef:Narcisme in deze mate is een stoornis. Die veranderen niet, hoewel ze dat wel zullen beweren om te manipuleren. bovendien vind ik hem eerder kenmerken van een sociopaat vertonen.
Hoe het ook zij; wegwezen TS. Run fast and far. Hij overtuigd jou om bij hem te komen wonen en alles achter te laten, isoleert je en gaat je dan kleineren. Ik lees een hoop dingen die gewoon onder psychische mishandeling vallen en dan ga jij nog schuld op je nemen?
Zal vast dat jij ook fouten gemaakt hebt maar dan verdien je dit nog steeds niet.

future_vet schreef:Wat een walgelijke man zeg. Je vrienden moeten laten vallen voor hem? Wauw als ik iets weet is dat je naast een goede liefde ook een eigen leven met vrienden nodig hebt. Je eigen ding doen.
& betalen voor benzine ??. Oke als jullie niet veel te besteden hadden kan ik dan heel misschien begrijpen, maar hij rijdt in een dikke BMW en wilt zijn meisje niet gelukkig maken om gewoon mee te gaan? Hij is je taxi-chauffeur niet. Bleggh
Leffroi schreef:Lieve ts, negeer hem alsjeblieft en als hij niet ophoudt, geef je 1-malig duidelijk aan, dat je wenst dat hij geen contact meer zoekt, doet hij dit toch, dat je contact zoekt met de politie wegens stalking.
Mijn 1e ex is ook nog een paar weken door gegaan met berichtjes sturen. De ene keer was ik een k*twijf en de andere keer speet het hem dat hij bestond, dat ik altijd goed voor hem was geweest en of ik hem alsjeblieft kon vergeven. En dan heb ik nog geen maand iets met die jongen gehad. Toen ik vervolgens ook nog een hele discussie kreeg met zijn zus die me voor alles en nog wat uitmaakte, heb ik hem heel duidelijk gemaakt dat als hij me ook nog op welke manier een berichtje stuurde, ik de politie in zou schakelen voor stalking. Want blokkeerde ik hem op het ene, dan stuurde hij me wel een berichtje via het andere, evenals zijn zus. Hij heeft zich toen als vermist op laten geven, zodat ik me *dom genoeg* verplicht voelde contact met hem op te nemen. Zelfs dáárna nog een tijdje last van hem gehad.
Uiteindelijk was negeren de beste optie geweest...