Als jij verder blij met hem bent, en hij met jou... Prima toch? Leuke dingen kan je ook wel met vrienden doen en anders inderdaad allebei even water bij de wijn om samen wat te doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kana schreef:Uiteindelijk maakt het lijstje met plusjes en minnetjes niet zoveel uit.
Wil je met hem oud worden?
Zie je hem als je man/vader van je kinderen?
Vervult deze relatie echt je diepste wensen op het gebied van liefde?
Of hij nou meer aan de bar hangt dan op de dansvloer staat moet niet echt uitmaken. Relaties kunnen ook prima werken tussen hele verschillende types, zodra de harde kern maar goed zit.

We houden van elkaar, kunnen goed met elkaar praten, hij is niet alleen mijn partner, mijn geliefde maar ook mijn beste vriend...
Ayasha schreef:Er bestaat niet zo iets als "de perfecte relatie".
Een relatie vul je zelf in. Als jij dit niet genoeg vindt. Is het voor jou geen goede relatie.![]()
Manlief en ik doen ook elk ons eigen ding zodra we buiten stappen. Hij houdt van auto's, ik van paarden. Heb ik hulp nodig en vraag ik duidelijk of ie kan helpen dan komt ie (hij heeft vroeger in de paarden gezeten) maar anders niet.
Ik toon interesse voor zijn hobby's en andersom, dat wel, we vragen er naar, "helpen" elkaar voor zover mogelijk (ik ken niks van auto's maar soms is luisteren terwijl ie brainstormed voldoende).
We gaan samen naar feestjes van elkaars vrienden maar tis niet zo dat we echt vaak samen op bezoek aan bij vrienden. We gaan elk alleen weg met onze vrienden en klaar.![]()
Met een paar koppels gaan we wel eens eten maar dat zijn dan vrienden van de één, waar de ander ook graag mee te doen heeft.
Ik vind dat we een fijne relatie hebben.We houden van elkaar, kunnen goed met elkaar praten, hij is niet alleen mijn partner, mijn geliefde maar ook mijn beste vriend...
en over een paar weken gaan we samen ermee op vakantie.
) dus dan 'doen' we toch iets samen. Ik neem iets lekkers mee, een tijdschrift en zit heel gezellig een middagje aan de waterkant. Hij heeft ook interesse in mijn hobby en helpt altijd als ik dat nodig heb. Hij heeft zelfs een huis met stallen/land/bak voor ons gekocht