Bamii schreef:Heel erg bedankt voor jullie ideeën!
Heel veel opleidingen mag ik niet doen omdat ik geen wiskunde B heb, ook Life Sciences and Technology welke eigenlijk op nummer 1 staat. Weet iemand of ik op een of andere manier toch deze opleiding kan doen?
JA! In Groningen kan dat
Officieel ga je dan Biologie studeren, maar je kan precies dezelfde majors kiezen als bij LST. Voordeel van Groningen, ten opzichte van de andere steden, is dat je je 1e jaar gemeenschappelijk begint. Dus bio en LST (en soms farmacie) bij elkaar, dezelfde vakken. Uiteindelijk kan je volgens mij majors doen in 7 verschillende richtingen. Ik ken meerdere mensen die een andere Major zijn gaan doen dan dat ze in eerste instantie wilden doen. Bij een andere uni hadden zij een volledige overstap moeten maken naar een andere studie/stad. Hier hoefde dat niet 
Mocht je meer info willen over de studie(s), stad of andere dingen mag je mij een PB sturen. Ik studeer nu biomedisch aan de RUG en weet er veel vanaf
) te halen en dan naar Australië te gaan werken. Maar weet niet of ik mn vrienden of mn paard zo lang kan missen...