Hoe veel mensen heb jij "gedate"?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Re: Hoe veel mensen heb jij "gedate"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:06

Dat heb ik idd ook Babeth :j Met het woord date krijgt het ook meteen zo'n lading.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:09

Eh 1 of 2?
Die eerste weet ik niet eens zeker. We hebben 3 dagen wat gehad. Ik heb hem wel officieel gevraagd en hij heeft het officieel uitgemaakt via sms :') Maar 3 dagen zijn niets waard ja! We hebben niet eens handje vast gehouden ofzo _O- Telt dit mee?

En mijn huidige vriend (al 2,5 jaar) :) Telt bij hem op de bank Twilight (slechtste keuze ooit) kijken als een date? We zijn pas echt gaan daten (naar bios enzo) toen we al wat hadden :=

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:22

Vanaf m'n 13e tot nu (25), euhm.... 13? Waarvan 4 een relatie werd. De rest varieerde van één keer afspreken tot een paar mislukte dates :+ Best netjes, denk ik :D
Ik ben wel vrij duidelijk of het iets wordt of niet. De jongens(mannen) waren het er niet altijd mee eens, vandaar dat sommigen een of meerdere herkansingen kregen, waarna ze alsnog aan de kant werden geschoven ~~}>

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:26

2 dates, waarvan er 1 hopeloos was omdat die jongen nog in de 'meisjes zijn doodeng' fase zat. Dus hij keek mij niet aan. Heb het nog 2 kansen gegeven, maar mennnn wat een zak aardappelen. Als ik 'boe' had gezegd, dan was hij weggerend :')
De tweede is mijn man geworden dus dat was een succes.

Eigenlijk was er nog een derde, maar ik vind het niet tellen als een date als hij achter je aankomt en je op zoekt bij de paarden onaangekondigd.... Hij wist niet waar mijn paard stond, maar is mij gevolgd met de auto brrrrr.... Week later stond hij ineens weer op de stoep, alleen dan thuis.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:29

0 :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:30

.... 0 :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:40

Van mijn 17e tot nu, bijna 22, uhm... 15 denk ik?
Waarvan ik 3.5 jaar in 3 verschillende relaties zat. :)

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:27

4 vanaf mijn 17de en ik ben nu 22 dus valt best mee toch? :+ :P
Was nooit zo populair bij de jongens, maar dat maakt mij niets uit want heb nu een superlieve vriend dus hopelijk blijft het ook bij 4.

Vind het wel altijd leuk om date verhalen (en fails haha) van anderen te lezen. }>

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:30

Niet veel, denk een stuk of 15. Meeste dates kapte ik ook gelijk af na het eerste afspraakje. Dates zijn zo naar, vol verwachting en vaak teleurstelling.

edit/ ugh, er komen allemaal nare ervaringen naar boven. Van die standaard gesprekjes met vagen zoals; heb je ook broers en zussen? Lijk je op je moeder of je vader? Wat zijn je hobbies? Ben je rechts of linkshandig? Ga je nog op vakantie dit jaar?

Ik date niet graag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:34

Bedoelen jullie met een "date" afspreken via internet?

Of telt een afspraak zonder internet ook als "date"? (vraag wordt gesteld door een 42 jarige ;) )

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:36

Date is een eerste afspraakje. Dus BV een drankje doen in een cafe om elkaar beter te leren kennen en kijken of er een klik is voor meer dan vriendschap.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:37

4 :) Welke allemaal een relatie zijn geworden. Met nummer 3 is het een banketstaaf paar maanden geweest, de anderen zijn relaties geweest van om en nabij de 2 jaar. Nummer 4 ben ik nog mee en woon ik inmiddels anderhalf jaar mee samen. :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:41

Kana schreef:
Date is een eerste afspraakje. Dus BV een drankje doen in een cafe om elkaar beter te leren kennen en kijken of er een klik is voor meer dan vriendschap.

Een date is een afspraakje.
Een eerste date is een eerste afspraakje. :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:42

[***] schreef:

Of telt een afspraak zonder internet ook als "date"? (vraag wordt gesteld door een 42 jarige ;) )

Nee hoor. Ook met iemand die je buiten het internet om kent! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:42

Kana schreef:

Aha, bedankt. Het maakt dus niet uit als ik iemand in de supermarkt heb ontmoet en daar een keer mee afspreek om een drankje te gaan doen?

Dan zou ik echt niet meer weten hoeveel mensen ik gedate heb :D :D . Ben intussen alweer 17 jaar gelukkig getrouwd, dus de afspraakjes tijd ligt alweer even achter me.

Wel een leuk topic om te lezen :j

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:43

Afhankelijk van wat er onder date wordt verstaan:

Als het van beide kanten serieus was om te kijken of er iets uit voort kan komen: stuk of 5

Als het van 1 kant (en dan niet die van mij :+ ) serieus was: sorry maar een stuk of 20 denk ik wel.

De rest waren vooral gewoon voor de lekker :Y) , de scharrel :9 enz enz O:)

Heb nog al een losbandige periode gehad 'vroeger'. Niet qua vreemdgaan maar wel qua afspraakjes, one night stands enz.

Tegenwoordig braaf en netjes en in een vaste relatie, zou wijsheid dan toch met de jaren komen :')

Kana

_Ekenna schreef:
Kana schreef:

Een date is een afspraakje.
Een eerste date is een eerste afspraakje. :)

Snap ik, maar ik ging er vanuit dat dit topic om eerste dates ging.

Anoniem

_Ekenna schreef:
[***] schreef:

Nee hoor. Ook met iemand die je buiten het internet om kent! :D

Oke, het is dus gewoon een hip woord voor "afspraakje" ;) ?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:44

[***] schreef:

Het engelse woord voor afspraakje. Jep. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:45

MarliesV schreef:
Als het van beide kanten serieus was om te kijken of er iets uit voort kan komen: stuk of 5

Ik heb nog nooit een date gehad waarbij we weloverwogen van te voren serieus gingen bekijken of er iets uit voort kon komen.

Vond iemand gewoon leuk, lekker, aantrekkelijk en dan zag ik vanzelf wel waar het schip strandde (of niet :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:49

_Ekenna schreef:
[***] schreef:

Het engelse woord voor afspraakje. Jep. :D

:') :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:50

Ik moet dus ook weer aan de date. Zaterdag.
Maar het heeft allemaal zo'n andere lading dan 'vroegah'. Toen was het vooral voor de lekker en dan zag je achteraf wel of het serieus werd of niet. :')

Nu denk ik al meteen 20 stappen vooruit en kan ik totaal niet meer denken aan lol hebben. Ik zit mezelf al meteen af te vragen hoe het zou zijn als je samen zou wonen, zou ie nog kinderen willen. Vreselijk.

Ik heb me heel wat afgedate vroeger. Maar dit is helemaal niet leuk zo. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:52

Iris82 schreef:
Ik moet dus ook weer aan de date. Zaterdag.
Maar het heeft allemaal zo'n andere lading dan 'vroegah'. Toen was het vooral voor de lekker en dan zag je achteraf wel of het serieus werd of niet. :')

Nu denk ik al meteen 20 stappen vooruit en kan ik totaal niet meer denken aan lol hebben. Ik zit mezelf al meteen af te vragen hoe het zou zijn als je samen zou wonen, zou ie nog kinderen willen. Vreselijk.

Ik heb me heel wat afgedate vroeger. Maar dit is helemaal niet leuk zo. :n

Ja dat bedoel ik Iris82. Heb er echt 'vroegah' nooit van tevoren over nagedacht. Dat zag ik vanzelf wel. Dat duurde soms 1 date en soms 10.

Succes zaterdag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:53

Ik heb echt nog nooit gedate voor een relatie eigenlijk :') Of nou ja, ligt eraan wat je een date noemt maar echt iets gaan doen of zo? Niet echt.
Bij m'n huidige vriend ben ik op onze eerste "date" (niet echt dus) gelijk 2 nachten blijven slapen :')

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:53

Iris82, zo heb ik ook een tijdje gedate en daar word je niet vrolijk van :n Dat viel iedere keer tegen... Nu heb ik zoiets van, lang leve de lol, gewoon gezellig en ik zie wel waar 't eindigt :D Bevalt een stuk beter :P