Met het woord date krijgt het ook meteen zo'n lading. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Met het woord date krijgt het ook meteen zo'n lading.
Maar 3 dagen zijn niets waard ja! We hebben niet eens handje vast gehouden ofzo
Telt dit mee?
Telt bij hem op de bank Twilight (slechtste keuze ooit) kijken als een date? We zijn pas echt gaan daten (naar bios enzo) toen we al wat hadden
Best netjes, denk ik
) Kana schreef:Date is een eerste afspraakje. Dus BV een drankje doen in een cafe om elkaar beter te leren kennen en kijken of er een klik is voor meer dan vriendschap.
. Ben intussen alweer 17 jaar gelukkig getrouwd, dus de afspraakjes tijd ligt alweer even achter me.
) serieus was: sorry maar een stuk of 20 denk ik wel.
, de scharrel
enz enz
_Ekenna schreef:Kana schreef:Date is een eerste afspraakje. Dus BV een drankje doen in een cafe om elkaar beter te leren kennen en kijken of er een klik is voor meer dan vriendschap.
Een date is een afspraakje.
Een eerste date is een eerste afspraakje.
MarliesV schreef:Als het van beide kanten serieus was om te kijken of er iets uit voort kan komen: stuk of 5
)
Iris82 schreef:Ik moet dus ook weer aan de date. Zaterdag.
Maar het heeft allemaal zo'n andere lading dan 'vroegah'. Toen was het vooral voor de lekker en dan zag je achteraf wel of het serieus werd of niet.![]()
Nu denk ik al meteen 20 stappen vooruit en kan ik totaal niet meer denken aan lol hebben. Ik zit mezelf al meteen af te vragen hoe het zou zijn als je samen zou wonen, zou ie nog kinderen willen. Vreselijk.
Ik heb me heel wat afgedate vroeger. Maar dit is helemaal niet leuk zo.