Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Boras schreef:Ik heb er geen verstand van, dat voorop.
Maar het moet toch zijn all stars in met plaats van all star zoals trekpleister alle modellen consequent noemt?
Daarom dacht ik in eerste instantie dat het geen originele all stars zijn.
Zou wel een knullige fout zijn.
Voordat ik het door had heb ik op bestellen gedrukt
8nnemiek schreef:Ohh wat gemeen, dit topic![]()
Hier altijd een ramp, schoenen zoeken, omdat ik graag goede kwaliteit wil maar geen geld heb voor dure merkschoenen, en nu ik met mijn tenen door mijn oude schoenen heen kom en morgen van plan was om te gaan shoppen met een budget van max 20 euro komt er zo'n actie voorbij..Voordat ik het door had heb ik op bestellen gedrukt
![]()
De suede met voering.. Hoop dat ze passen, want ik hang meestal tussen de 39 en 40 in, en deze waren maat 40, maar ik heb eerder zo'n gevoerde allstars gehad en die zaten geweldig!
Ik twijfel nog of ik zal bestellen. 
kosseh schreef:Aww nauw ben te laat:(.
Wilde lage maar was nog niet uit over de kleur dus dacht kijk wel gewoon welke er zijn nog in 43-44. Maar alleen maar hoge zijn er nog. Laag is helemaal weg. Jammer, Had wel leuk geweest
Stiperdestip schreef:Destination schreef:Ik loop ik er ook het hele jaar op, heb zelfs winter-all stars
Eindelijk iemand die mij begrijpt!![]()
Natuurlijk wel altijd de echte All Stars, de neppers zijn niet leuk genoeg.
Destination schreef:Stiperdestip schreef:
Eindelijk iemand die mij begrijpt!![]()
Natuurlijk wel altijd de echte All Stars, de neppers zijn niet leuk genoeg.
De neppers lopen ook serieus minder goed haha.
Mijn moeder wil graag dat ik ook eens op andere schoenen loop en ik had bijna mustang-gympen gekocht, maar dus toch weer all stars
. Zwarte gevoerde, turquase hoge, paarse hoge, vel groen hoge. Heb ook roze met groene letters er op gehad. Alleen die zijn nu te klein.