Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

mijntje92 schreef:Niet om je te laten schrikken haha, maar meestal zeggen ze voor elke muis die je ziet zijn er nog 10 anderen..![]()
dat wilde je vast niet weten
elenaMM77 schreef:mijntje92 schreef:Niet om je te laten schrikken haha, maar meestal zeggen ze voor elke muis die je ziet zijn er nog 10 anderen..![]()
dat wilde je vast niet weten
dat zijn vlooien..
voor muizen is het volgens mij voor iedere muis die je ziet, zitten er 225,73 muis in huis.. vergeet vooral die ene 0,73 niet.. das opoe en dat is een vals kreng
Goof schreef:Valt wel mee, muizen komen ook gewoon alleen.
Ik heb een oud huis en ook wel eens een muisje in huis, als ik er 1 heb gezien zitten er echt de volgende dag niet ineens tientallen. Sterker nog, vaak blijft het bij eenmalig een muisje zien in huis en daarna een jaar niet meer.
Chiave schreef:elenaMM77 schreef:
dat zijn vlooien..
voor muizen is het volgens mij voor iedere muis die je ziet, zitten er 225,73 muis in huis.. vergeet vooral die ene 0,73 niet.. das opoe en dat is een vals kreng
Wacht even. Interpreteer ik dit nou fout of zitten er serieus 225 muizen in mijn huis.
elenaMM77 schreef:Chiave schreef:
Wacht even. Interpreteer ik dit nou fout of zitten er serieus 225 muizen in mijn huis.
225,73 opoe mist een pootje
heb een vergroting van haar zelfportret dat in hun hol hing voor ze verhuisden
[ Afbeelding ]
scheelt dat hij achter mij woont. Hij heeft m gelukkig dood gemaakt.