Dat zijn heftige gebeurtenissen die je in korte tijd op je bordje krijgt. Gecondoleerd met deze verliezen. Heel gek misschien, maar laat je verdriet toe. Omarm het, het mag er zijn. Nu, na de ad, is het weer zoeken naar je eigen emoties. Laat ze toe, ze mogen er zijn
Dank jullie allemaal voor jullie berichten. Ik laat mijn verdriet inderdaad toe, maar probeer het niet de overhand te laten nemen, zodat ik niet weer in een down situatie terug glijd. Ik ben verdrietig, dat zeker, maar gelukkig geen depri gevoel.
Vanmiddag bij mijn oma geweest met zijn allen. Mijn opa werd na een half uurtje gebracht in de kist en dat was behoorlijk heavy. Ook naar hem kijken was pffff. Maar na een paar keer kwam de vrede steeds meer en nam de overhand. Ook mijn nichtje van 6 was een enorme steun voor me, die begon me steeds te knuffelen en vragen te stellen en met me te praten. Hoe mooi kan het dan zijn met zo'n kleine. Het was heavy, maar oke. Ben nu net weer thuis en even beetje rust nu. De zekerheid geeft ook wat rust.
Waar ik wel vanmiddag achter kwam; mijn opa word donderdag gecremeerd om drie uur en mijn ex schoonvader ook donderdag om kwart over 4. Beide in dezelfde crematie centrum. Ik kan dus letterlijk door van de 1 naar de ander. Aangezien alles overlapt met elkaar qua condoleances ook, vond ik het wel fijn om te horen dat ik er geen 1 hoef te missen. Ook heb ik vrij geregeld van mijn werk voor de condoleance van mijn ex schoonvader overdag, omdat ik in de avond bij de mis van mijn opa moet zijn...
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 18-05-15 10:46
Toch gefeliciteerd Mara! Wat moet het dubbel voelen zo... Heel veel sterkte.
Ja dubbel voelt het inderdaad wel, maar met alle felicitaties voel ik me toch wel een beetje jarig ondanks alles. Vandaag gaat alles op zich wel aardig. Ik ga zo lekker naar Mona en dan taart halen en neem ik mee naar mijn oma. Doen we daar met zn allen even een taartje.
quibusjes
Geplaatst: 18-05-15 10:58
Wat een vreselijk verdrietige gebeurtenissen en dat ook nog in zo'n spannende periode kort na het afbouwen van medicatie. Denk goed aan jezelf, fijn dat anderen ook met je mee kijken of alles goed gaat.
Gefeliciteerd met je verjaardag, misschien juist gezien de omstandigheden een extra feestje waard.
Dank je wel. Echt een feessie word m niet, maar mijn ouders en tantes en ooms zijn ook bij mijn oma en mijn zus en kids vanmiddag ook, dus neem ik lekker een taartje mee. Misschien een beetje cru, maar nu is hij daar nog en nu kan het nog.
JudithGigi
Geplaatst: 18-05-15 11:02
Heeel veel sterkte! Wat erg dat het allemaal tegelijk moet komen En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk kan die je wat opvrolijken