Amandananana ik zie nu je berichtje pas! Hoe is je sollicitatiegesprek gegaan?
Ik heb momenteel een paar dingen lopen. Via WWOOF in contact gekomen met een leuke stal aan de andere kant van Nederland waar ze twee maanden iemand zoeken om een dagdeel te werken en je krijgt ook lessen aangeboden. Mag op gesprek komen, ben heel benieuwd! Het valt na mijn vakantie, dus eerst 2 weekjes met vriendje trainhoppen door Europa en dan misschien naar de stal.
Daarnaast ben ik iets gaafs tegengekomen, een uitzendbureau dat op zoek is naar Nederlandse verpleegkundigen om een jaar in Zwitserland te werken. Op zorg-gebied lijkt het wel wat ik zoek: ze zoeken net afgestudeerd, voornamelijk verpleeghuiservaring gewenst, ziekenhuiservaring niet vereist. Heb al via Facebook een reactie gehad en ga zo even bellen voor een gesprek.
Nadeel daarvan is dat ze je het liefst voor een jaar willen hebben en het dus niet duidelijk is hoe het dan met mijn moeder is.
We hebben net te horen gekregen dat de eerste chemo's niet hebben aangeslagen en dat de boel weer is gegroeid, ze zijn nu twee weekjes op vakantie en daarna proberen ze een andere chemo en als die niet werkt komt ze in de experimentele fase... dus nog meer onzekerheid nu. Overigens gaat het wel redelijk met haar nu, ze zitten lekker in Frankrijk. Maar ik ga gewoon overal op gesprek, geef aan wat de situatie is, probeer dingen op poten te zetten (zoals broertje die wel tijdelijk in mijn huis wil etc.) en als het niet gaat, blaas ik de hele handel weer af.