Alles wat je meemaakt dat niets met paarden te maken heeft

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 17:20

Eileen, ik heb normaal ook Nooit tijd voor iets en dan wens ik dat ik me ooit eens verveel en zodra ik me dan verveel voel ik me eenzaam en wil ik weer een druk leven.

Ijentel, oh succes met de examens!

Annemiek, ik heb naast paarden eigenlijk niets wat ik leuk vind.. ja mijn vriend maar die woont in zuid holland en ik in groningen. Heel veel vriendinnen heb ik niet

Marley, wat leuk ratjes!!!
Heb er 2 gehad, toen was ik ook altijd zoet! En toen had ik nog geen eens een pony :p

Ik kwam net thuis, en wilde een zakdoek in de container gooien, laat ik mn huissleutels erin vallen.. gadsie..

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:56

Sunshinee schreef:
Eileen, ik heb normaal ook Nooit tijd voor iets en dan wens ik dat ik me ooit eens verveel en zodra ik me dan verveel voel ik me eenzaam en wil ik weer een druk leven.

Ijentel, oh succes met de examens!

Annemiek, ik heb naast paarden eigenlijk niets wat ik leuk vind.. ja mijn vriend maar die woont in zuid holland en ik in groningen. Heel veel vriendinnen heb ik niet

Marley, wat leuk ratjes!!!
Heb er 2 gehad, toen was ik ook altijd zoet! En toen had ik nog geen eens een pony :p

Ik kwam net thuis, en wilde een zakdoek in de container gooien, laat ik mn huissleutels erin vallen.. gadsie..

Dankjewel :) !

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:16

@Eileen
Oh wat gaaf, Canada! Dan verveel je je nu inderdaad niet zeg. Moet je nog pakken? Voor hoelang ga je?
Lijkt mij ook zo ontzettend gaaf om daar een keer rond te reizen! Heel veel plezier alvast, geniet ervan!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:34

Sunshinee schreef:

Herkenbaar, kom altijd tijd te kort en vlieg van hier naar daar. Verlang regelmatig naar een avond/dag niets. Heb ik een keer een avond niets voelt het ook niet goed. :o
Maar verveling ken ik eigenlijk niet. :)

Kirrr

Re: Alles wat je meemaakt dat niets met paarden te maken heeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 10:47

Op 4 juni krijgen wij eindelijk de sleutel van ons koophuis.
We zijn al aan het aftellen van in januari.

Onze paarden staan nu nog tijdelijk ergens op stal. Vanaf juni gaan ze op een tijdelijke 24/24 7/7 weide. We wonen nu ergens tijdelijk. Meeste dingen zitten dus nog in dozen.
De grote opruim en weggooi actie hebben we al gehouden.
We hebben al een hele berg dingen aan gekocht voor het nieuwe huis. Die staan dus ook verspreid over vrienden gestockeerd. Dus daar kunnen we ook niet echt mee verder.

Maar als we een hele zaterdag plannen naar om 4uur paard op de trailer, naar de training en pas rond 10-11-12u terug te zijn. En dit dan blijkt om half 4 niet door te gaan, dan komt er wel even een gat.

Voor mij dan ook vooral frustratie dat de training weer niet door gaat.

Sunshinee

Re: Alles wat je meemaakt dat niets met paarden te maken heeft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 19:59

Ah snap ik Kirrr
Wel leuk van je nieuwe huis!!