DHL verzendingen ervaringen gezocht.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: DHL verzendingen ervaringen gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:29

Ach... Bij PostNL zijn ook meer dan genoeg van dat soort verhalen bekend, net zoals bij DPD, GLS et cetera...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 18:35

Anoniem schreef:
Ach... Bij PostNL zijn ook meer dan genoeg van dat soort verhalen bekend, net zoals bij DPD, GLS et cetera...

Dat geloof ik direct!!
Overal zal het wel zo gaan.

Praat me niet over PostNL... :') Ook al genoeg mee gemaakt.

Kon ik van service punt naar service punt, gezien het pakketje niet op de aangegeven service punt aanwezig was. uit eindelijk midden in het centrum, bij... Jawel... een service punt, mijn pakket gevonden, omdat de laatste service punt besloot om maar even rond te bellen.

Goed opgelost!!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:44

Wij hebben een hoogbejaarde DHL bezorger die het net lukt om van de bestuurdersplaats naar zijn kofferbak te lopen. Hij kan dus niet bij ons aan de deur komen, maar claxonneert een keer als hij er is. De eerste keer wist ik dat niet (er wordt ook vrij veel geclaxonneerd hier) en kon ik dus mooi naar het servicepunt om het pakketje op te halen. Laat het dichtstbijzijnde punt nu op een half uur rijden te liggen... Een heleboel tijd en moeite dus omdat zij nogal veel bezorgers hebben die ouder zijn dan 68. Als ik de keus heb dan kies ik dus altijd voor verzenden door tnt

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 18:58

Ik heb net de bezorgtijden bekeken van de DHL.
Het voelt nu echt alsof ik een dag heb weggegooid.

09.00 tot 13.00.

Maandag van 14:00 tot 18:00.

Ik hang wel een briefje op de deur dat ze het bij de beuren moeten afleveren.

Gut wat baal ik nu.
En behoorlijk ook!!

Er gaat in ieder geval een melding naar DHL....

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:21

Afgelopen week via Marktplaats een pakketje met DHL latrn versturen.
Verkoper heeft naar een DHL punt verstuurd en ik kon het 2 dagen ophalen.
Kreeg van DHL keurig een mailtje dat pakketje klaar lag bij servicepunt.

Ik hoop dat jouw pakket er snel is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 19:24

luuntje schreef:
Afgelopen week via Marktplaats een pakketje met DHL latrn versturen.
Verkoper heeft naar een DHL punt verstuurd en ik kon het 2 dagen ophalen.
Kreeg van DHL keurig een mailtje dat pakketje klaar lag bij servicepunt.

Ik hoop dat jouw pakket er snel is.

Hihi met mijn ongeduld was snel gisteren geweest. :') Of nouja, eigenlijk gewoon dinsdag, op de dag, dat ik hem voor het eerst aangeboden kreeg.

Heb nu een schitterende brief klaar gemaakt met:

Beste bezorger.
Ik ben nu niet thuis, maar het pakketje mag afgegeven worden op nummer 150 of nummer 156.
Bij voorbaat dank.
Groet, de eigenaar.

Als hij het nu niet snapt? Dan verander ik mezelf in een wortel, en voer ik mezelf aan mn konijnen!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 08:37

Ik heb letterlijk voor niets zitten wachten.
Gisteren was de maat vol, en gezien ik stage had, heeft mijn vriend maar gebeld.
Via de postcode konden ze zien, dat het pakketje retour is gegaan.

Hij werd afgescheept met: "Is een foutje van de chauffeur, u moet maar contact opnemen met de verzender."
Daarna heeft ze het contact verbroken....
Volle ongeloof zat hij daar dan, zoals hij vertelde... Lekker makkelijk is dat?

Straks bellen naar de "verzender" of ze het opnieuw willen opsturen, maar dit keer wel op een ander adres.
Waar ze wel altijd aanwezig zijn... Want hier heb ik geen zin meer in!

Uiteraard ben ik hier niet van te spreken, en ben erg teleurgesteld in gang van zaken, en zoeken naar een oplossing vanuit de post instantie.
Er is een super nette, opgestelde brief geschreven naar DHL met alle informatie daarin in verwerkt.
Uiteraard niet geschreven door mijzelf, gezien ik dan niet kan beloven dat ik netjes blijf.
Gelukkig zijn daar mensen voor, die dat zonder emotie wel kunnen.

Tot zo ver... Het DHL verhaal.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:47

Balen dat je zo veel problemen met DHL hebt TS! Hier alleen maar positieve ervaringen met DHL. Afgelopen vrijdag iets besteld om 10 voor 6, volgende ochtend had ik het al kunnen hebben (mocht ik de deur hebben open gemaakt :')). Gister zijn ze weer geweest, weer niemand thuis en hebben ze het netjes bij de buren afgeleverd wat ik en via mijn 3S code kon zien en er lag netjes een briefje in de brievenbus.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:50

ook hier alleen maar positiefe verhalen over dhl, verzend er al zeker 5 jaar mee zonder grote problemen!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:52

Hier ook alleen positieve verhalen met DHL.
Jouw verhaal is wel precies als wat ik bij DPD heb gehad. Zitten wachten, blijkt het naar het depot verstuurd te zijn. Ja mevrouw, komt u het maar even halen. Eeehm, dichtstbijzijnde depot is 3 kwartier enkele reis. Niet mijn fout, uw fout.
Ja maar mevrouw, niet ons probleem. Wij hadden computerstoring en u heeft het er maar mee te doen.
Is letterlijk zo gezegd. :?

Pakketje is uiteindelijk teruggestuurd naar verkoper en zij heeft het opnieuw met Post NL verzonden.
Ik vermijd DPD zoveel als mogelijk.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 09:00

Toch wel sneu, als mens kun je er toch wel over na denken, dat je daar als ontvanger niet op zit te wachten?

Of ben ik dan weer te menselijk?
Ik ging wel uitzoeken, wie het pakketje "vergeten" was, of het opnieuw verzenden..

Maarja. Dat ben ik....

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 09:10

goed nieuws,

De verzender gaat contact opnemen met de bezorginstantie, en mijn pakket wordt kosteloos weer opnieuw naar mij verzonden.
Dit maal doe ik dit op een ander adres, zodat ik mijn pakket niet misloop.

Wat een ontzettend fijne service van Kramer paardensport!

Dus bij deze, een positieve resensie vanuit mij, naar hun!!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:12

Inderdaad Maralyn. Maar je ziet en hoort het steeds meer dat mensen niet meer genegen zijn om ietsje meer te doen. Of laten we wel wezen, eigenlijk is het hun werk om even uit te zoeken wat er gebeurd is. Zoiets noem je klantenservice.

Edit, Tja in Duitsland hebben ze dus wel klantenservice.....

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:16

Pff wat een verhaal TS.. Hopelijk heb je je pakketje nog snel binnen!

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve verhalen met DHL
Ik werkte in een winkel waar we met dhl verstuurden. Klanten konden er dan ook voor kiezen om het bij een filiaal te laten afleveren. Ik heb helemaal geen problemen gehad daarmee met DHL.
Ook heb ik wel eens pakketjes thuis laten bezorgen (ook van mn werk dingen besteld dus) en nooit problemen mee gehad. Als wij niet thuis waren, dan werd het gewoon aan de buren gegeven.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:25

Hier wisselende ervaringen met DHL (en PostNL). De ene keer zijn ze er al nadat je bij wijze van nog maar net betaald hebt en de andere keer moet je van hot naar her bellen en kun je soms wel twee weken wachten. In theorie zal er vandaag ook een pakje via DHL aangeboden moeten worden, ik ben benieuwd.

Hopelijk krijg je alsnog snel je pakje, wat een rompslomp. :\

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:31

Kramer inderdaad die hebben superservice.

Maar lekker dan van dhl, zomaar pakje terugsturen. Zou de bezorger geen zin hebben gehad. Hopelijk dat het dadelijk wel goed aankomt.

Amanda dpd hier ook een groot drama, inclusief een pakje waarvoor getekend moet worden afleveren bij iemand anders. Gelukkig onderschept door de buurvrouw van deze helaas psychisch in de warre mevrouw omdat pakje dat of ingepikt zou worden of we weken lastig gevallen zouden zijn door de dame. Drie dagen later (overigens na een klacht van ons) staat de niet nederlands sprekende chauffeur met het tekenformulier op de stoep. _-:( sukkel.

Overigens van bol en de albert hein pakketaflever service hebben we vorige week kennis kunnen maken. Manlief had iets nodig voor zijn werk dringend dus had het laten bezorgen bij een ah naast zijn werk. Bericht komt pakje is afgeleverd. Een uur later gaat hij daarheen is het pakje alweer weg terwijl er voor getekend moet worden. :oo alleen waarheen? Meegenomen door een medewerker, bezorger of echt verkeerd meegegeven? Gelukkig na wat doordrammen bij bol opgelost maar dan sta je ook raar te kijken.

Onze vaste postpakketbezorger van post.nl doet zijn werk goed net als zijn voorganger. Komen op echt vaste tijden of desnoods nog een keer langs aan einde dienst. Weten waar ze moeten neerzetten als we niet thuis zijn bij de voerpakken. En gaan er echt actief achterna als er iets zoek of kapot is. :j de vervangers tsja :roll: .

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:36

Die vervangers zijn soms drama inderdaad. Hiervoor hadden we een toffe mevrouw, daar kon je gewoon van op aan, erg jammer dat zij met pensioen is gegaan destijds. Nu is het iedere keer maar weer afwachten. :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:40

Ben ook niet zo amused met DHL. Zit al tijdje te wachten op een pakketje maar het duurt me echt veel te lang.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:46

Pfff wat een drama TS!
Hier heb ik ook niet echt goede ervaringen met DHL. Nouja, meer met de bezorger in onze wijk. (Al zijn ze ook niet al te vlot) Een bejaarde man die het niet eens trekt om de pakketten te tillen. Ja, ik bestel hondenvoer per 2 zakken via internet. Kan ik er wat aan doen dat hij ze niet kan tillen. Toch niet mijn schuld?
Soms levert hij het inderdaad helemaal nooit af en soms belt hij mopperend aan of ik het even uit zijn auto wil tillen.

Op mijn werk ook wat slechtere ervaringen met DPD en GLS. Bestel dan nooit met DHL. Ze doen het verder wel netjes, maar ze spreken geen woord Nederlands. Vervolgens staan ze met het verkeerde pakketje of op het verkeerde adres en dan worden ze boos als je het in het Nederlands gaat uitleggen wat er is mis. Joh, jij werkt hier. Ja sorry maar daar ben ik best hard in :+
We hebben zelf een Poolse werknemer die superhard zijn best doet zijn Nederlands te verbeteren met elke week avondschool, en die werknemers van DPD en GLS zie ik al jaren, en die spreken het nog steeds niet. Echt geen woord.

PostNL is hier echt weer super! Altijd dezelfde man, op vakanties na, maar die jongen is ook +:)+ (en niet lelijk :~ ) ) Die weten waar ze moeten wezen en zetten het al neer waar het moet wezen. (we hebben hier 3 voordeuren wat ook wel verwarrend is voor sommige)
Laatst bijgewerkt door Leprycorn op 19-05-15 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:47

2x iets gekocht bij Krämer, beide keren keurig zeer snel bezorgd met DHL. Ook zelf nieuwe bezorgtijden wijzigen na het missen van de bezorger werkte prima.
Geen DHL klachten en erg leuke mooie spulletjes van Krämer!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:51

Bij mij belde ze gewoon niet aan en is de verzending retour gegaan, op de site kon ik helemaal niets aanpassen. Hopen dat hij deze week WEL aankomt -:(-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 09:01

*\%/* Pakket is verstuurd naar land van bestemming.

Ofwel! NEDERLAND!! :)F

*\%/*
Als ik alle richtlijnen zo even netjes opvolg, dan of vandaag einde van de dag. Of morgen.

Ben op beide dagen op stage aanwezig.
Dus kan ik het pakketje mooi zelf ontvangen!!

*\%/*

He-le-maal blij.... tot nu toe.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 09:02

Nu maar hopen dat het ook goed daar afgeleverd wordt. En dan genieten van je pakje. :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 21:12

Hij is er... blij blij blij

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 21:18

Pfff wat een gedoe.
Je hebt je pakket. Hulde aan de verkoper.