Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Ik denk eerder weinig vertrouwen in de buitenwereld.Ik en mijn vriendin waren 14 en de hele nacht alleen![]()
18 en voor het eerst alleenmenig jeugd is dan allang met vrienden op vakantie geweest. 18 is zelfs al een prima leeftijd om zelfstandig te wonen. Heeft jouw ex zou weinig vertrouwen in zijn kinderen?
Mijn moeder is ook wat overbezorgd, maar dat heeft weinig te maken met haar vertrouwen in mij hoor.
_Summerly_ schreef:vuurneon schreef:Ik denk eerder weinig vertrouwen in de buitenwereld.Ik en mijn vriendin waren 14 en de hele nacht alleen![]()
18 en voor het eerst alleenmenig jeugd is dan allang met vrienden op vakantie geweest. 18 is zelfs al een prima leeftijd om zelfstandig te wonen. Heeft jouw ex zou weinig vertrouwen in zijn kinderen?
Mijn moeder is ook wat overbezorgd, maar dat heeft weinig te maken met haar vertrouwen in mij hoor.

troi schreef:Overigens hangt het wel van het kind af. Als een kind vrij makkelijk in paniek raakt of heel impulsief is zou ik wat langer wachten. Maar een rustig verstandig kind zou ik vanaf een jaar of 15 toch makkelijk een nacht alleen laten. Wel met goede back-up trouwens dicht in de buurt zodat er in geval van nood rap iemand te hulp kan schieten.