Agradi 3x webwinkel award?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Agradi 3x webwinkel award?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 09:54

Je valt over het feit dat 2 frontriemen die ze uit hun eigen zak betalen niet op het juiste adres is afgeleverd?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 09:59

Ik val over het feit dat er niet gelezen wordt en dat er niet gereageerd wordt.
Jullie vinden het blijkbaar normaal om niet te reageren op een e-mail dat dat zonder overleg is gegaan en dat ik hem net op tijd van de mat heb kunnen vissen. Superleuk een nieuwe frontriem (had niet eens anders verwacht, want na 2 maanden horen die niet uit elkaar te vallen), maar een mailtje van hé ik stuur een nieuwe op had wel zo prettig geweest. Dan had ik nl. direct kunnen reageren met ik ga verhuizen. De tweede keer geef ik van te voren duidelijk aan waar het de vorige keer fout is gegaan en mijn nieuwe adres. Krijg geen enkele reactie, wordt weer een nieuwe op gestuurd (leuk) maar wel weer doodleuk naar het OUDE adres. En als ik daar over klaag, komt er weer geen enkele reactie.

Jullie vinden dat blijkbaar normaal en goede service? Ik niet..

En uit je eigen zak.. Dat denk jij.. Dat gaat gewoon naar BR door. Dergelijke dingen horen niet uit elkaar te vallen naar nog geen 6 maanden. Dus dat valt gewoon onder de kwaliteitsregels. Als jij akkoord gaat met een frontriem met hoofdstel die dik 100 euro kost dat uit elkaar valt, prima.. Maar dan ben je wel erg makkelijk. Dat soort dingen horen niet zo snel stuk te gaan. Dat het na een aantal jaar is prima, maar niet na 2 maanden en ook niet na 6 maanden. Ik had dan ook niet anders dán een nieuwe frontriem verwacht. Maar als jij dat allemaal prima vindt.. ook goed. Ik niet.. Maar dat is nog steeds geen reden om geen enkele reactie thuis te geven.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 15-05-15 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:00

Ik denk dat het ook getuigd van goede service om 2 keer een nieuwe frontriem op te sturen. Dat dat bedrijf niet eerst gaat mailen of bellen of je nog op hetzelfde adres woont omdat ze iets gaan sturen... ken geen bedrijf die dat wel doet :+
dus dat spreekt juist voor Agradi ipv slechte service. Als mensen dit slechte service vinden dan weet ik het niet meer....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:00

Men wat lees jij slecht!

Citaat:
Dus ik na 6 maanden weer gemaild en ook gemeld hoe het de vorige keer is gegaan, dus mijn nieuwe adres gestuurd.. (...) word ik door de postbode gebeld met de mededeling waar ik nu woon, want op adres X werd het pakketje geweigerd..

Als je een nieuwe frontriem stuurt kun je dat op z'n minst even aangeven. Het laatste contact dat ik had was het doorsturen van een paar foto's omdat ze het e.e.a. wilde beoordelen. Dat had ik gedaan, maar vervolgens geen enkele reactie. Dus ook niet we sturen een nieuwe op of we zijn nog in overleg. Dat is het informeren van je klanten en echt niet wereldvreemd. Wij hebben zelf ook een klachtenafdeling (mag de naam eigenlijk niet hebben, maar de paar klachten worden er behandeld) en daar wordt de klant gewoon geïnformeerd over de status van de klacht. Dus als er iets wordt opgestuurd, delen we dat mede. Niet om te vragen of de persoon verhuisd is, maar om deze persoon op de hoogte te houden van de status. En bij klachten/opmerkingen bij andere bedrijven is dat ook gewoon gebeurd. Is heel normaal :')

Wat denk je dat er gebeurd was als die postbode mij niet had gebeld. Dan had ik naar weer naar de agradi gemaild met de vraag wat de status was van mijn klacht en dan was er toch wel een heel vreemd tafereel uitgekomen. Dat wilde ik voorkomen en heb dus duidelijk bij de tweede keer mijn adres duidelijk doorgegeven. Daar is gewoon niks meegedaan. En ook als je dat daarna aangeeft komt er geen enkele reactie op.

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:10

Hier alleen goede ervaring met Agradi. Vergelijk wel altijd de prijzen met andere webshops, met hun kortingen ben je niet altijd goedkoper uit. Levertijden zijn soms langer, maar mijn ervaring met de communicatie is goed. Ook bij vragen gelijk reactie. 1x gehad dat het desbetreffende product pas over een maand leverbaar was en of ik daar op wilde wachten. Vond ik erg lang dus geld terug gekregen en de overige producten ontvangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:15

Sammie, nogmaals kan Agradi niks doen aan de kwaliteit van het hoofdstel.
En ik denk dat zo'n groot bedrijf per dag honderden mails en telefoontjes krijgt en dat er dan iets tussendoor schiet, kan dan gebeuren.
Nogmaals, ze hadden je die 2 frontriemen niet hoeven geven, dus ja, ik vind dat goede service.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:18

Kala schreef:
Het is mij ook een groot raadsel hoe ze aan die awards zijn gekomen. Ze hebben mij als vuil behandeld (tot de directeur aan toe!) toen ik pissig werd dat na 2 weken de spullen nóg niet geleverd waren, terwijl alles op 'voorradig' stond, met dús de belofte dat het de volgende dag in huis zou zijn. Ik bestel er NOOIT meer iets uit principe.

Hier precies hetzelfde. Ook tot aan de directeur aan toe. Toen die zijn reactie al begon met mijn naam verkeerd te spellen was ik er helemaal klaar mee. Voor mij daarna ook nooit meer.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:35

Sammie, ik ben het helemaal eens met jou. Leuk dat ze wat nieuws sturen, maar communiceren is ook een vak. En best belangrijk met een bedrijf wat veel online doet...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:41

Voor bepaalde dingen is het een leuke webwinkel maar 3 x de award winnen vind ik ook overdreven. Ik ken echt veel betere webshops. Bij Agradi is vaak de prijs heel misleidend. Dan denk je met 25 procent stickerkorting goedkoop uit te zijn maar dan ben je nog duurder uit dan in een andere winkel. Vooral hondenvoer is schrikbarend duur daar.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:09

Wat ik zo frustrerend vind bij Agradi is dat bij het artikel staat dat het voorradig is en binnen 2-3 dagen leverbaar is, vervolgens duurt het dan bijna 10 dagen voordat je het in huis hebt. Als je geen haast hebt is dat prima maar meestal bestel je wel de dingen die je nodig hebt.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:18

Hier hele goede ervaringen, vaak is het vanuit NL webshops een hel om in België te laten leveren (tot 6 weken voor iets dat in voorraad was bij EJ) en Agradi heb ik al altijd binnen de week in huis gehad. Qua dekens doe ik toch echt wel koopjes bij agradi hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:26

Daar hebben ze toch dat leuke trucje dat ze doen alsof iets in de aanbieding is maar dat dat dan gewoon de gangbare prijs is? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:27

Bizzybijtje schreef:
Daar hebben ze toch dat leuke trucje dat ze doen alsof iets in de aanbieding is maar dat dat dan gewoon de gangbare prijs is? :D
Dit heb ik daar zelden gezien.
Ik heb zelfs door die korting eens ruim 130 euro bespaard op een Bucas winterdeken, dat was echt fijn!

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:34

Ik zie het wel regelmatig hoor, dat de prijs ver boven de normale prijs bij andere (web)winkels is en dat ze dan 20% korting geven, dus je moet inderdaad goed opletten.
Maar soms zit er ineens wel weer iets bij waarbij de korting echt flink is.
Ik heb zo mijn rambo deken daar voor heel leuk geld kunnen kopen toen er een keer 30% korting was.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:22

Citaat:
Nogmaals, ze hadden je die 2 frontriemen niet hoeven geven, dus ja, ik vind dat goede service.

Nogmaals het gaat helemaal niet om die frontriemen, maar om de communicatie eromheen.( Die ze imo sowieso wel hadden moeten geven, maar dat is dan weer een hele andere discussie.)

Sanet schreef:
Sammie, ik ben het helemaal eens met jou. Leuk dat ze wat nieuws sturen, maar communiceren is ook een vak. En best belangrijk met een bedrijf wat veel online doet...

Dankje, dit dus.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 02:05

Ik vraag me vooral af of er echt nog mensen zijn die zonder stickerkorting (die paar dagen per jaar) bestellen. :P

Hier overigens voornamelijk goede ervaringen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 02:37

ingedebruijn schreef:
Kala schreef:
Het is mij ook een groot raadsel hoe ze aan die awards zijn gekomen. Ze hebben mij als vuil behandeld (tot de directeur aan toe!) toen ik pissig werd dat na 2 weken de spullen nóg niet geleverd waren, terwijl alles op 'voorradig' stond, met dús de belofte dat het de volgende dag in huis zou zijn. Ik bestel er NOOIT meer iets uit principe.

Hier precies hetzelfde. Ook tot aan de directeur aan toe. Toen die zijn reactie al begon met mijn naam verkeerd te spellen was ik er helemaal klaar mee. Voor mij daarna ook nooit meer.

Dito hier, en ik bestel dus ook uit principe daar niks meer.
En ik kan ook alleen maar zeggen, mensen let op als je daar besteld. Boven die 39 euro zijn er geen verzendkosten, maar als je dus een artikel terug stuurt (omdat je een andere maat wilt) en je bestelling komt daarmee onder die 39 euro je alsnog die porto mag betalen. Ondanks dat je dus alleen een artikel wilt omruilen. Omruilen kennen ze nl niet. Je retourneert het en besteld in een compleet nieuwe bestelling die andere maat. Is leuk als je voor 400 euro aan dekens besteld, er toevallig nog een bezem erbij besteld hebt, en je toch een andere maat nodig bent. Echt heeeeel coulant bedrijf dat...... :n En nog leuker als je je daarover beklaagt, wordt je zo ongeveer door de directeur tot achtelijke gladiool bestempelt. Neuhhh ik pas. Betaal liever bij een ander 5 euro meer.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 02:50

twee keer besteld en 2 keer 3 weken kunnen wachten op mijn spullen.
Terwijl alles als voorradig stond.

1 keer een bestelling gehad met meerdere producten waarvan niets opgestuurd werd omdat 1 van die producten er niet was.
Wat er niet was had ik niet direct nodig, de andere dingen wel.
Maar denk maar niet dat ze die vooruit leverde.

Sindsdien geen agradi meer. Ik betaal nog liever elders meer dat ik wel direct mijn spullen heb dan daar een paar euro minder maar wel 3 weken moet wachten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 05:45

Bestel er alleen spullen zonder haast en als het echt korting is.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 05:57

Sammie schreef:
Ik val over het feit dat er niet gelezen wordt en dat er niet gereageerd wordt.
Jullie vinden het blijkbaar normaal om niet te reageren op een e-mail dat dat zonder overleg is gegaan en dat ik hem net op tijd van de mat heb kunnen vissen. Superleuk een nieuwe frontriem (had niet eens anders verwacht, want na 2 maanden horen die niet uit elkaar te vallen), maar een mailtje van hé ik stuur een nieuwe op had wel zo prettig geweest. Dan had ik nl. direct kunnen reageren met ik ga verhuizen. De tweede keer geef ik van te voren duidelijk aan waar het de vorige keer fout is gegaan en mijn nieuwe adres. Krijg geen enkele reactie, wordt weer een nieuwe op gestuurd (leuk) maar wel weer doodleuk naar het OUDE adres. En als ik daar over klaag, komt er weer geen enkele reactie.

Jullie vinden dat blijkbaar normaal en goede service? Ik niet..

En uit je eigen zak.. Dat denk jij.. Dat gaat gewoon naar BR door. Dergelijke dingen horen niet uit elkaar te vallen naar nog geen 6 maanden. Dus dat valt gewoon onder de kwaliteitsregels. Als jij akkoord gaat met een frontriem met hoofdstel die dik 100 euro kost dat uit elkaar valt, prima.. Maar dan ben je wel erg makkelijk. Dat soort dingen horen niet zo snel stuk te gaan. Dat het na een aantal jaar is prima, maar niet na 2 maanden en ook niet na 6 maanden. Ik had dan ook niet anders dán een nieuwe frontriem verwacht. Maar als jij dat allemaal prima vindt.. ook goed. Ik niet.. Maar dat is nog steeds geen reden om geen enkele reactie thuis te geven.

Als je daar nog een keer iets besteld eerst even je account aanpassen, anders gaat het weer naar je oude adres.
Toen ik een keer iets had kwam ik zo`n direct chatscherm van ze tegen en via daar word je prima geholpen. Alleen zie je dat denk ik alleen in beeld als ze online zijn tijdens kantooruren?
Stickerkortingen vind ik wel irritant trouwens, alleen maar veel gedoe.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:59

Ik had t adres al aangepast :j maar dat maakte helaas niks uit. Ik snap wel waar t fout is gegaan, want de oorspronkelijke order stond nl op het oude adres en dat was niet aan te passen. Juist daarom is communcatie zo belangrijk en bij de tweede keer is het gewoon helemaal een blamage als je t van te voren aangeeft en men er vervolgens niks mee doet. En achteraf ook compleet niet reageert op de klacht die daarop volgt (tot tweemaal toe).

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:02

Sammie schreef:
Ik had t adres al aangepast :j maar dat maakte helaas niks uit. Ik snap wel waar t fout is gegaan, want de oorspronkelijke order stond nl op het oude adres en dat was niet aan te passen. Juist daarom is communcatie zo belangrijk en bij de tweede keer is het gewoon helemaal een blamage als je t van te voren aangeeft en men er vervolgens niks mee doet. En achteraf ook compleet niet reageert op de klacht die daarop volgt (tot tweemaal toe).

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Bij mij was het zo dat ze mij deken niet leverde omdat er op mijn adres ooit een wanbetaler heeft gewoond. Daar mocht ik alleen na 2 weken zelf achteraan bellen. Ze gingen de bestelling niet doorzetten dus ze hadden me daar best over kunnen bellen. Had de deken erg hard nodig. Ook al zo'n communicatie probleempje.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:42

Marcella schreef:

Zo doe ik het ook :D

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:10

Ik bestel heeeel vaak bij Agradi, nog nooit problemen mee gehad!

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 14:19

Nibbit schreef:
Marcella schreef:

Zo doe ik het ook :D

Hier ook, of als ik het echt nodig heb kijk ik of het op voorraad is, dan heb je het 2 dagen later in huis! :j