Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dus ik na 6 maanden weer gemaild en ook gemeld hoe het de vorige keer is gegaan, dus mijn nieuwe adres gestuurd.. (...) word ik door de postbode gebeld met de mededeling waar ik nu woon, want op adres X werd het pakketje geweigerd..
Kala schreef:Het is mij ook een groot raadsel hoe ze aan die awards zijn gekomen. Ze hebben mij als vuil behandeld (tot de directeur aan toe!) toen ik pissig werd dat na 2 weken de spullen nóg niet geleverd waren, terwijl alles op 'voorradig' stond, met dús de belofte dat het de volgende dag in huis zou zijn. Ik bestel er NOOIT meer iets uit principe.
Citaat:Nogmaals, ze hadden je die 2 frontriemen niet hoeven geven, dus ja, ik vind dat goede service.
Sanet schreef:Sammie, ik ben het helemaal eens met jou. Leuk dat ze wat nieuws sturen, maar communiceren is ook een vak. En best belangrijk met een bedrijf wat veel online doet...
ingedebruijn schreef:Kala schreef:Het is mij ook een groot raadsel hoe ze aan die awards zijn gekomen. Ze hebben mij als vuil behandeld (tot de directeur aan toe!) toen ik pissig werd dat na 2 weken de spullen nóg niet geleverd waren, terwijl alles op 'voorradig' stond, met dús de belofte dat het de volgende dag in huis zou zijn. Ik bestel er NOOIT meer iets uit principe.
Hier precies hetzelfde. Ook tot aan de directeur aan toe. Toen die zijn reactie al begon met mijn naam verkeerd te spellen was ik er helemaal klaar mee. Voor mij daarna ook nooit meer.
Sammie schreef:Ik val over het feit dat er niet gelezen wordt en dat er niet gereageerd wordt.
Jullie vinden het blijkbaar normaal om niet te reageren op een e-mail dat dat zonder overleg is gegaan en dat ik hem net op tijd van de mat heb kunnen vissen. Superleuk een nieuwe frontriem (had niet eens anders verwacht, want na 2 maanden horen die niet uit elkaar te vallen), maar een mailtje van hé ik stuur een nieuwe op had wel zo prettig geweest. Dan had ik nl. direct kunnen reageren met ik ga verhuizen. De tweede keer geef ik van te voren duidelijk aan waar het de vorige keer fout is gegaan en mijn nieuwe adres. Krijg geen enkele reactie, wordt weer een nieuwe op gestuurd (leuk) maar wel weer doodleuk naar het OUDE adres. En als ik daar over klaag, komt er weer geen enkele reactie.
Jullie vinden dat blijkbaar normaal en goede service? Ik niet..
En uit je eigen zak.. Dat denk jij.. Dat gaat gewoon naar BR door. Dergelijke dingen horen niet uit elkaar te vallen naar nog geen 6 maanden. Dus dat valt gewoon onder de kwaliteitsregels. Als jij akkoord gaat met een frontriem met hoofdstel die dik 100 euro kost dat uit elkaar valt, prima.. Maar dan ben je wel erg makkelijk. Dat soort dingen horen niet zo snel stuk te gaan. Dat het na een aantal jaar is prima, maar niet na 2 maanden en ook niet na 6 maanden. Ik had dan ook niet anders dán een nieuwe frontriem verwacht. Maar als jij dat allemaal prima vindt.. ook goed. Ik niet.. Maar dat is nog steeds geen reden om geen enkele reactie thuis te geven.
Sammie schreef:Ik had t adres al aangepastmaar dat maakte helaas niks uit. Ik snap wel waar t fout is gegaan, want de oorspronkelijke order stond nl op het oude adres en dat was niet aan te passen. Juist daarom is communcatie zo belangrijk en bij de tweede keer is het gewoon helemaal een blamage als je t van te voren aangeeft en men er vervolgens niks mee doet. En achteraf ook compleet niet reageert op de klacht die daarop volgt (tot tweemaal toe).