Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Maartenn schreef:'Hey, als je nog een dekhengst zoekt, hier heb je m'n nummer'
Djt brengt me op een vet goed idee! Propjes met daarin je naam plus nummer meenemen. Als je een leuk iemand tegenkomt, tegen haar of zijn kop aan gooien en beschaamd snel weg galoperen
MayDayParade schreef:"hee, mag jij raden wie van ons twee de dekhengst is"
Peerke_ schreef:06 nummer op je dekje borduren
Pieter25 schreef:Ik was net een bosrit aan het maken. Op een gegeven moment, kwam precies mijn type meid uit een paadje lopen (ze was aan het rennen, aan de sportkleding te zien). Ik was zo verbaasd, dat ik alleen hoi kon zeggen. Nadat we elkaar gepasseerd waren, dacht ik verdomme, waarom spreek je haar niet aan*grrr* Ik galoppeerde maar aan, want het moment was weg
Suzanne F. schreef:Pieter25 schreef:Ik was net een bosrit aan het maken. Op een gegeven moment, kwam precies mijn type meid uit een paadje lopen (ze was aan het rennen, aan de sportkleding te zien). Ik was zo verbaasd, dat ik alleen hoi kon zeggen. Nadat we elkaar gepasseerd waren, dacht ik verdomme, waarom spreek je haar niet aan*grrr* Ik galoppeerde maar aan, want het moment was weg
Goedemorgen! Ook lekker aan het sporten? Mooi weer he? Jij wordt vast vermoeider dan ik hier op het paard. Zal ik een stukje met je meerijden?
Zoiets?
Geryon schreef:Gentlegiant schreef:ja vragen of ze n lift wilt! Niet geschoten is altijd mis
En waarom Pieter nog vrijgezel is... Na wat geroddel afgelopen weekeind ben ik d'r achter gekomen
Tell me tell me tell me!

Suzanne F. schreef:Pieter25 schreef:Ik was net een bosrit aan het maken. Op een gegeven moment, kwam precies mijn type meid uit een paadje lopen (ze was aan het rennen, aan de sportkleding te zien). Ik was zo verbaasd, dat ik alleen hoi kon zeggen. Nadat we elkaar gepasseerd waren, dacht ik verdomme, waarom spreek je haar niet aan*grrr* Ik galoppeerde maar aan, want het moment was weg
Goedemorgen! Ook lekker aan het sporten? Mooi weer he? Jij wordt vast vermoeider dan ik hier op het paard. Zal ik een stukje met je meerijden?
Zoiets?

Peerke_ schreef:_xManadisx_ schreef:Even ontopic, te paard kom ik best wel eens leuke mannen tegen, maar die zijn nooit single
En als ze dat wel zijn bedenk ik me pas te laat dat ze wel leuk waren
Misschien eens in Noord Limburg gaan rijden ?
Kan het zomaar gebeuren dat je Pietertje tegen komt

Maar niet zo heel vaak hoor