Fiets gejat uit bewaakte NS stalling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nirvana_

Re: Fiets gejat uit bewaakte NS stalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:40

Je weet zeker dat je hem niet zelf daar neer gezet hebt? :+

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:41

Heb je niet gewoon verkeerd gekeken dan? :D

Is mij ook wel eens overkomen hoor. 3 dagen geroepen dat één of andere kl**tzak mn fiets heeft gestolen, en m vervolgens 5 rekken verder tegenkomen (ohja, ik had m daar neergezet :') )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:49

Ja idd, had je hem zelf niet verkeerd neergezet of hebben ze hem even verplaatst om ruimte te maken in de stalling ofzo? :D

Maar als hij echt nog eens weg raakt: vooral op de social media accounts van de NS klagen (FB doet wonderen).

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:50

Was nou het "hokje" dat kapot was van de ns? Dan kan t zijn dat de NS misschien deze fiets verplaatst heeft en het hokje heeft moeten maken? (omdat je het over een zaag hebt ;) )

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:55

Liesje1611 schreef:
Heb je niet gewoon verkeerd gekeken dan? :D

Is mij ook wel eens overkomen hoor. 3 dagen geroepen dat één of andere kl**tzak mn fiets heeft gestolen, en m vervolgens 5 rekken verder tegenkomen (ohja, ik had m daar neergezet :') )

:= :')

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:00

Oh herkenbaar TS, ik had dat vorige maand nog in de betaalde stalling. Ik zet mijn fiets altijd in rek 4 of 5, op dezelfde verdieping, juist zodat ik mijn fiets nooit hoef te zoeken. Kom ik daar, fiets weg. Ruim een uur gezocht met een medewerker van de fietsenstalling. Hij bleef maar benadrukken dat ik vast met de bus was gegaan en mijn fiets ergens had laten staan, terwijl ik nog nooit met een ander vervoersmiddel dan de fiets ben gegaan. Uiteindelijk werd ik 4 dagen later gebeld, een stagiaire had mijn fiets even verplaatst wegens ruimtegebrek. Ze vonden mijn fiets uiteindelijk op een andere verdieping terug :roll: .

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:01

Sunrise_ schreef:
Oh herkenbaar TS, ik had dat vorige maand nog in de betaalde stalling. Ik zet mijn fiets altijd in rek 4 of 5, op dezelfde verdieping, juist zodat ik mijn fiets nooit hoef te zoeken. Kom ik daar, fiets weg. Ruim een uur gezocht met een medewerker van de fietsenstalling. Hij bleef maar benadrukken dat ik vast met de bus was gegaan en mijn fiets ergens had laten staan, terwijl ik nog nooit met een ander vervoersmiddel dan de fiets ben gegaan. Uiteindelijk werd ik 4 dagen later gebeld, een stagiaire had mijn fiets even verplaatst wegens ruimtegebrek. Ze vonden mijn fiets uiteindelijk op een andere verdieping terug :roll: .
En dan ook nog echt volhouden dat je vast met de bus bent gegaan. _O- _O-

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:10

Jacimatho schreef:
Natuurlijk is mijn post een uiting van frustratie en boosheid van dat moment. Mi ook niets mis mee.
Aangifte gedaan vanmorgen op het politiebureau, ben keurig geholpen. Van de NS heb ik nog niets vernomen.

Daarna naar station gefietst en nog een keer gezocht en zowaar...De fiets terug gevonden met het slot nog dicht. Ik ben erg blij dat de fiets er weer is en zal deze voortaan met dubbel slot vastleggen.

Voor de fiets is het gelukkig eind goed al goed, had niet verwacht deze terug te vinden. Dank voor de gegevens tips over de voorwaarden en reglementen. Indien de fiets nog weg zou zijn waren deze zeer nuttig. Nu wellicht handig voor een ander die in eenzelfde situatie komt te verkeren.

Gisteren wel goed gekeken :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:12

De dief heeft dit natuurlijk gelezen en besloten je fiets weer naar binnen te sjouwen :D.

Ik denk dat iemand niet goed gekeken heeft :+

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:13

Ik snap best dat het een wonderlijke situatie is.
Ik ken je natuurlijk iets langer dan vandaag, al moest ik er stiekem wel om grinniken

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:14

Zet je hem nooit aan de ketting? Ik heb mijn fiets al ettelijke malen betrapt op een soloritje door de stad dus die staat nu altijd dubbel op slot.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:20

Edit een update over het hoofd gezien :') fijn dat die weer terug is.
Laatst bijgewerkt door karuna op 12-05-15 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:21

Fijn dat de fiets weer terug is!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:25

Stond ie wel in een rek? Hier staat ook aangegeven dat ze hem anders verplaatsen...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:26

Hahaha niet goed gekeken, of is ie verplaatst? :P Lijkt me sterk dat ie echt weg was en ineens er weer staat toch met slot en al....

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:33

In Zwolle is mijn fiets ook een keer verhuisd. Ik was hem kwijt en vond en vier maanden later bij toeval weer terug aan de andere kant van het station. Had gelukkig de sleutel nog aan mn sleutelbos hangen.