Bedankt iedereen voor het invullen en voor de succes wensen! 
En ik zal het cijfer hier nog even laten horen hoor!
Nightingale schreef:Ingevuld!
Ik vraag me alleen af of je niet een heel eenzijdige uitkomst gaat krijgen. Wie zal homohaat goed noemen hier op bokt? Op een christelijk forum had je andere resultaten gekregen.
Ook had je misschien de term homohaat beter kunnen definiëren. Wat bedoel je er precies mee, concreet?
Ben benieuwd naar je resultaat, succes!
Dat zat ik me later toen ik de enquête nog een keer doorlas ook af te vragen. Maar toch denk ik dat ik op bokt de meeste verschillende 'soorten' mensen kan vragen om mijn enquête in te vullen.
En de term homohaat, die vond ik zelf inderdaad ook niet erg concreet. Ik ben nog aan het uitzoeken of ik daar wat beters op kan vinden.
Bedankt voor het invullen en de toelichting!
Jette schreef:Ik vond sommige antwoorden wel wat extreem 'wat vind jij van homohaat' de keuze uit zeer slecht en goed is wel erg zwart wit in mijn ogen. Maar verder heb ik heb ingevuld. Succes!
Dat is inderdaad best een zwart witte vraag.
En ik had ook gedacht dat ik hier vast alleen maar stemmen voor zeer slecht zou krijgen.
Toch waren er een stuk of 30 mensen die het niet wisten en 2 mensen die homo haat goed vonden.
Ik hoop maar dat die reacties niet serieus waren.
bedankt voor het invullen en voor je toelichting!
De rest van jullie ook heel erg bedankt voor het invullen van de enquête en voor het geven van toelichtingen in de reacties.
Ik kan er echt wat mee!!
Ik heb de enquête nu gesloten omdat het maximale aantal reacties was bereikt.