Om een serie te kijken, naar onweer te luisteren, een goed gesprek te hebben of een verhaal te lezen
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-15 16:08
Grappig dat het bij veel mensen toch wel eten is .
Mij wakker maken zonder goede reden is trouwens niet slim.. Kweenie of je heel de kamer uitkomt .
Deeks93
Geplaatst: 11-05-15 16:08
Niet? ik haat het als ik wakker gemaakt wordt.... Als het dan echt moet... dan voor boerenkool met jus en rookworst, Hutspot met nasi kruiden en sambal en een stoofpotje, of een broodje van de bakker bart
Maak me alleen wakker bij acuut levensgevaar...anders ben jezelf in acuut levensgevaar.
Als je het dan toch niet kon laten...maak het dan goed met een Tournedos Rossini of een of ander iets waar truffel overheen geschaafd kan worden. Ik hou op met grommen,....echt beloofd, al je het afmaakt met lemmon pie met frambozensaus.
Een kusje van m'n vriend die ik niet veel zie, of als hij me 's nachts zou wakker maken en ineens zijn verhaal kwijt wilt over ons en hoe erg hij me heeft gemist... Haha! Of als iemand een luisterend oor nodig heeft, daar mag je me ook altijd voor wakker maken! En als ik wakker zou worden gemaakt en er zou gezegd worden dat ik een Audi TT heb gewonnen... Wauw. Dan mag je me wel 100 keer met een hamer slaan, om me er van te verzekeren of ik het echt niet gedroomd heb!
Voor eten en/of drinken hoef je mij niet wakker te maken hoor Ik ben een super moeilijke eter
EmmaVZ
Geplaatst: 11-05-15 16:15
Een ritje te paard. Voor de rest zou ik denk ik voor alles blijven liggen, maar heb al zolang geen paard meer gereden, kzou t nu wel weer eens graag willen!
Een goeie lekkere steak, Dim Sum, Sushi, echt Chinees eten en idd. Wat er boven mij staat een Audi TT, dan ben ik echt klaar wakker
SdaphneS
Geplaatst: 11-05-15 16:24
Nergens voor. Ik haat je als jij mij wakker maakt als ik slaap.
Westhof
Geplaatst: 11-05-15 16:26
Brand, koolmonoxide lek dat soort dingen Of als er iets is met een dierbaar iemand of mijn pony. Verder zouden een prijs in de loterij, een vakantie of concertkaartjes leuk zijn
als je iets hebt uitgevonden om me paard 15 jaar jonger te maken of een tijdmachine , een hele berg geld, een reisje naar New Zealand of New York, een mooie tinker of haflinger of mijn droomvent Of als het huis in brand staat, wel fijn om te weten