Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar fiets al langer met een korte/lange fietsbroek, afhankelijk van het weer.één keer duur, maar gaan daarna jaren mee. Op bestemming aangekomen duik ik dan even snel het toilet in. Of een korte sport/fietsbroek aan doen over je broek heen, dat helpt bij mij ook. Alles gaat maanden langer mee, waar het eerst gemiddeld twee maanden was -dat was niet leuk meer. Dit is fijn! Schuurt ook onderweg niet

Woogy schreef:ik slijt ook altijd door aan de binnenkant van m'n dijen en als ik eenmaal een keer te vaak buk...is het weer dat ultieme geluid waarbij je hoopt dat niemand het hoort
ik had vorig jaar tien broeken, zijn er nu nog maar 2 van over. De rest liggen als shorts in de kast haha. Heb ze waar ze zijn gescheurd gewoon afgeknipt.
Wat ik altijd doe als ik een rokje/ jurkje aan wil zonder panty en de hele dag weg ben doe ik zo'n corrigerend broekje aan met langere pijpjes. Werkt perfect! Alleen niet het meest sexy haha 
)! En soms ben je nog sneller op locatie ook dan wanneer je met het OV gaat..Lipydo schreef:Woogy schreef:ik slijt ook altijd door aan de binnenkant van m'n dijen en als ik eenmaal een keer te vaak buk...is het weer dat ultieme geluid waarbij je hoopt dat niemand het hoort
Dit dusik had vorig jaar tien broeken, zijn er nu nog maar 2 van over. De rest liggen als shorts in de kast haha. Heb ze waar ze zijn gescheurd gewoon afgeknipt.
Hier ook schurende bovenbenen dus en fiets veel. Ik vind de zomer de fijnste tijd van het jaar, maar daar denken mijn bovenbenen anders overWat ik altijd doe als ik een rokje/ jurkje aan wil zonder panty en de hele dag weg ben doe ik zo'n corrigerend broekje aan met langere pijpjes. Werkt perfect! Alleen niet het meest sexy haha