Wifi in de tuin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:47

Ik heb die van de action voor boven,zonder dat ding met moeite 1 streepje,met dat ding het volle waaiertje.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:47

Ik had eerst ook een kleine versterker nodig boven. Maar dat is inderdaad bal. Maakt niet uit hoe duur je hem koopt. Wat wel werkt is een sterkere router. Je kunt nu op onze wifi zitten tot het einde van de straat... Aluhoedjes-alarm. :')

Tazzey

Re: Wifi in de tuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:59

Het is bij ons heel vreemd. Ik heb tot op de hoek van de straat verbinding met ons netwerk maar in de badkamer dus niet. Waarschijnlijk veel staal in de constructie verwerkt.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:22

Als je Apple apparaten thuis hebt , is het ook aan te raden om een AirPort te nemen , deze werkt met alle systemen voor WiFi , maar je kan er bijv ook boxen mee besturen als je een Apple apparaat hebt , wij hebben deze ook en werkt erg fijn

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:26

Zelf hebben wij het tot nu toe met een homeplug met accesspoint gedaan, werkte erg goed. Repeater/versterkers zijn waardeloos.
Ik ben wel benieuwd naar wat sterke routers zijn, want onze router is langzamerhand wel aan vervanging toe en dan willen we ook graag een sterke.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:48

Neonlight, als je een goede versterker hebt werkt het prima hoor. Wij hebben Cisco apparatuur staan en dat is perfect.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 14:54

Onze ervaring is echt anders, versterkers geven een slechter wifi (trager) dan op een andere manier. Wij willen pertinent geen versterkers, een versterker kan niet tegen een homeplug met accesspoint op. Maar wij zoeken inmiddels een goede krachtige router, onze router moet steeds vaker gereset worden (is inmiddels ook een jaar of 8 oud). Wifi in de tuin hebben we prima met onze homeplug met accesspoint.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:31

Beste is inderdaad gewoon een goed Access Point. Ik heb zelf een EnGenius ECB350 en daar ben ik zeer tevreden over.

De Cisco repeaters zijn meestal dual-radio en dat zijn de enige goede repeaters, die versterken namelijk op een ander kanaal waardoor je je goede wifi signaal niet met ruis in de weg gaat zitten :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:57

Wij zijn er ook zeer tevreden over.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:55

Allereerst sorry dat ik dit ietsje ouder topic omhoog haal. Maar hij sluit perfect aan op mijn vraag.

Ik heb wifi, loopt via router en modem van de satelietschotel :D Nu wilde ik in de stal ook graag gebruik daarvan kunnen maken (voor een evt ip camera), maar ik geloof niet dat versterkers dat gaan redden. Ernstig dikke en veel muren ertussen. Hebben eens globaal gerekend dat er dan een stuk of 5 versterkers tussen zouden moeten om in de stal wifi te hebben :+
Nu lees ik hier iets over een Acces point en Homeplug (hab nur Bahnhof verstanden= ik snap er biet van ;) ) iemand uitleg voor me?? En wat zou hier bij ons kunnen werken?