Pist

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 20:42

Ben niet bang dat ze hem inpikt, ben ook niet jaloers, ben blij met wat ik heb.
Ben alleen pist over wat ze nu geflikt heeft, is niet de eerste keer.
Zij is niet de makkelijkste, heb al meer stomme dingen meegemaakt .
Ik ga proberen te slapen, morgen weer een nieuwe mooie dag

Ik zet noiit zoiets op bokt, het zit me nu helemaal niet lekker.
Ennnn ben niet in de periode :D

Ga morgen nog reageren, ga nu naar bed, en morgen weer vroeg op om te werken

Weggebokt

Re: Pist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:44

Heb je pist ze er ook alles onder dan? Of ben je pissed?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:45

Als het je daar niet bevalt, zoek je toch wat anders? :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:46

Jullie wonen bij de vriend van je vriend (of althans in hun garage) en je irriteert je aan zijn vriendin? Als je bij andere mensen inwoont zul je je naar hun regels moeten schikken. Je kunt dan niet verwachten dat ze zich aan jou gaan aanpassen. Zoek dus een eigen woning, dan kun je daar doen en laten wat je wil.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 09-05-15 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:47

Ze mag toch zeker wel zelf weten of ze naar een coverband van Rammstein gaat of niet? :=

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:50

Ja, maar wat heeft ze geflikt dan? Omdat ze overdag langs de garage is gereden met haar auto? Omdat ze naar een coverband is? Ik lees hier niets verkeerds dat zij gedaan zou moeten hebben hoor. Ik vind je verre van volwassen overkomen hoor.

Maar waarom blijven jullie daar wonen dan? Notabene in een garage?
Ik vind het een beetje omgekeerde wereld hoor. Jullie mogen van hen daar in wonen en nu stel jij je zo op? Je zou beter dankbaar kunnen zijn. Straks gaat de vriendschap tussen jouw vriend en zijn goede vriend nog kapot door dit gedoe.

Als je 36 jaar bent lijkt het me dat jij en je vriend toch gewoon makkelijk een huur/koophuis moeten kunnen vinden :?

En nogmaals hebben jullie wel een vergunning om in die garage te mogen wonen? Want je mag niet zomaar in een garage gaan wonen, ook al is hij vanbinnen verbouwd.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:53

Dus als ik het goed begrijp:

- haar kleine kinderen moeten zich maar aan jou aanpassen als jij nachtdienst hebt (ooit gehoord van oordopjes, ideaal die dingen)
- zij is naar een bandje, en jij bent daar pissed over (moet ze jou toestemming vragen ofzo?)
- jouw vriend luistert wel naar haar, terwijl jij dat niet wilt (het secreet, dat zou verboden moeten worden)
- jij mag in haar garage wonen maar zij denkt alleen maar aan ikke ikke ikke ikke (hierbij niet de bokker ikke....)
- zij had moeten blijven waar ze vandaan kwam, ben wel benieuwd waar ze vandaan komt en wat de reden is dat jij vindt dat je meer redenen hebt om hier (waar dat ook mag zijn) te zijn, dan haar

En dan verwijt je haar dat ze alleen aan zichzelf denkt?

Ik heb altijd geleerd:
if one man says you are a donkey, so be it
If ten men say, you better buy yourself a sattle.

En met nog niet 1 bokker die volledig achter je staat, vraag ik me af of je nou je schouders moet ophalen of alvast een zadel moet gaan kopen....

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 20:57

Er is niks van haar bij, alles is van haar vriend, behalve haar kinderen.
Oordopjes helpen niet, al de kinderen op hun teactor lanskomen, ik heb het dan afgezet, neem hun ook niks kwalijk,
Nu ga ik echt proberen te slapen, dat het zakt.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:57

SindyKaya schreef:
Heb je pist ze er ook alles onder dan? Of ben je pissed?

ik dacht een topic te openen over een paard met een blaasprobleem :')
blijkbaar ben ik niet de enige die er min of meer steeds van in de lach schiet.

waar ik trouwens ook erg over val is het zinnetje:

Citaat:
Ze had moeten blijven waar ze vandaan komt

ik mag toch heel hard hopen dat dat niet betekent waar het ernstig veel op lijkt :oo
ze woonde al samen met die vriend van je vriend (want als je bij vrienden gaat wonen neem ik aan dat het een stel is?)... wat bedoel je dan met blijven waar ze vandaan komt?

En sorry, maar je wist waar je ging wonen.. had daar dan niet gaan wonen..
je kunt kinderen niet verplichten op hun tenen te gaan lopen omdat mamma en pappa hun deur hebben opengezet voor vrienden die om wat voor reden dan ook geen eigen woning hebben momenteel.

Als je vriend alles aanneemt (sorry, maar ik lees: mijn vriend geeft mij geen gelijk), lijkt mij eerder iets te zeggen over jouw idee over de gang van zaken, dan over haarzelf of je vriend. Je kunt je vriend toch niet verplichten om het overal mee eens te zijn en haar te negeren omdat jij haar niet mag?

ik denk dat het echt tijd is om snel iets voor jullie zelf te gaan zoeken.. omdat anders jullie vriendschap wel eens kapot kan gaan.. niet door haar of door de kinderen, maar doordat jij er zo heftig op reageert dat je vriend en zijn vriend daar zeker in betrokken gaan worden op den duur.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:58

Ja en die vriend houdt van haar, anders waren ze waarschijnlijk al uit elkaar. Dus wat maakt het uit dat het haar huis niet is

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:00

Zij en haar vriend bepalen van wie welke spullen zijn.
Heb jij niks mee te maken.
Kleine kinderen spelen, die hoor je.

Tijd om op te stappen.

Vrees dat wanneer ik een onbeschofte huurder in mijn garage had zitten, ik hem/haar er accuut uit zou gooien.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:01

'Ze had moeten blijven waar ze vandaan komt'? Een buitenlandse mevrouw, of begrijp ik dat verkeerd?

Als je je zo aan haar ergert moet je ook niet in haar schuur gaan wonen, huizen genoeg.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:03

sabine1979 schreef:
Oordopjes helpen niet, al de kinderen op hun teactor lanskomen, ik heb het dan afgezet, neem hun ook niks kwalijk,

Neem een borrel en word even zennnnnnnnnnnnnnnn 8-)

Mijn hemel O:)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:03

Slaap lekker en succes met verhuizen TS.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:04

sabine1979 schreef:

Inderdaad ja, van haar vriend waar ze al 8 (!!!) jaar mee samen is. Vrij logisch dat ze het beschouwd als van haar.

Het is toch normaal dat zij langs de garage mag rijden en de kinderen overdag ook. Ik vind het onbeschoft dat jij de doorgang blokkeert ..... hun doorgang ..... oh nee ZIJN doorgang :')
Jullie wonen in hun garage, op hun terrein, niet andersom. Daar mogen die kinderen dan toch ook komen, dat is hun eigendom toch. Althans van die vriend als je het zo correct wilt stellen.
Je kunt 2 kleine kinderen echt niet binnen opsluiten en zich volledig stil laten houden, omdat jij overdag op bed ligt.

Maar nogmaals waarom blijven jullie daar wonen dan???

Je bent 36 jaar, geen 16, zoek dan gewoon een huis!! En daarbij vraag ik me af of jullie wel een vergunning hebben om in die garage te mogen wonen of er gewoon illegaal in wonen?
Laatst bijgewerkt door Vayo op 09-05-15 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:07

elenaMM77 schreef:
waar ik trouwens ook erg over val is het zinnetje:

Citaat:
Ze had moeten blijven waar ze vandaan komt

ik mag toch heel hard hopen dat dat niet betekent waar het ernstig veel op lijkt :oo
ze woonde al samen met die vriend van je vriend (want als je bij vrienden gaat wonen neem ik aan dat het een stel is?)... wat bedoel je dan met blijven waar ze vandaan komt?

En sorry, maar je wist waar je ging wonen.. had daar dan niet gaan wonen..
je kunt kinderen niet verplichten op hun tenen te gaan lopen omdat mamma en pappa hun deur hebben opengezet voor vrienden die om wat voor reden dan ook geen eigen woning hebben momenteel.

Als je vriend alles aanneemt (sorry, maar ik lees: mijn vriend geeft mij geen gelijk), lijkt mij eerder iets te zeggen over jouw idee over de gang van zaken, dan over haarzelf of je vriend. Je kunt je vriend toch niet verplichten om het overal mee eens te zijn en haar te negeren omdat jij haar niet mag?

ik denk dat het echt tijd is om snel iets voor jullie zelf te gaan zoeken.. omdat anders jullie vriendschap wel eens kapot kan gaan.. niet door haar of door de kinderen, maar doordat jij er zo heftig op reageert dat je vriend en zijn vriend daar zeker in betrokken gaan worden op den duur.

Daar gaan mijn nekharen momenteel ook van overeind staan. Brrrrrrr.

Trouwens, de oordopjes die ik draag, daar kan een bom worden afgevuurd, maar ik merk er niets van. Ga ook vooral niet in de stad wonen, want daar heb je kinderen, honden, katten, buren. Vliegtuigen in de buurt van vliegvelden, treinen nabij rails, of auto's die over de weg rijden. Op het platteland is ook niets, want dan kom je weer die achterlijke boeren tegen die stront moeten rijden als je was buitenhangt, op je gezellige zaterdagavond nog het gras / kuil / hooi binnenhalen (ja echt, je hebt ze erbij) of er loeien koeien (zoooooo belachelijk, laten ze die beesten gewoon binnenlaten...). :+

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:08

sabine1979 schreef:
Ben niet bang dat ze hem inpikt, ben ook niet jaloers, ben blij met wat ik heb.
Ben alleen pist over wat ze nu geflikt heeft, is niet de eerste keer.
Zij is niet de makkelijkste, heb al meer stomme dingen meegemaakt .
Ik ga proberen te slapen, morgen weer een nieuwe mooie dag

Ik zet noiit zoiets op bokt, het zit me nu helemaal niet lekker.
Ennnn ben niet in de periode :D

Ga morgen nog reageren, ga nu naar bed, en morgen weer vroeg op om te werken

Wat heeft ze gedaan dan? Alleen je vriend (die, neem ik aan ook een vriend van haar is) meegenomen naar een coverband toch? Ik zie het probleem niet geloof ik.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:11

Delphi schreef:
sabine1979 schreef:

Inderdaad ja, van haar vriend waar ze al 8 (!!!) jaar mee samen is. Vrij logisch dat ze het beschouwd als van haar.

en als ze al 8 jaar samen zijn, dan lijken het dus hun kinderen..
Als geen van de spullen van haar is, dan wonen ze dus samen in een rolverdeling: man werkt, vrouw doet het huishouden en zorgt voor de kinderen..

dan vind ik het flink bout gesteld dat er niets van haar bij is.. als hij werkt en zij zorgt, dan kun je niet glashard stellen, zij heeft niets betaald dus niets is van haar. Want dan zeg je feitelijk, een vrouw is een onbetaalde slavin, niets is van haar alleen haar nageslacht? geloof dat ik dit topic maar ga ontstippen.. want wordt niet helemaal lekker hier van de suggestieve opmerkingen die TS plaatst.. zelfs als ze niet betekenen wat ze lijken te betekenen dan zou iemand toch even beter na moeten denken voor diegene zulke uitspraken in de mond neemt.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:13

En al is het niet van haar (heeft ze niet meebetaald, omdat vriendlief er al woonde en zij is er later bij ingetrokken),dan nog is het aan die vriend of hij vindt of er iets van haar bij is. NIet aan TS.

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:16

sabine1979 schreef:
Ik heb geen schaduw account nodig.
Iemand zal mij misschien herkennen, maar dat maakt mij niet uit.
Ik ben pislink; ik ben heel boos.

Ik moet dit van me af schrijven.
Ik en mijn vriend wonen samen in de omgebouwde garage van goede vrienden van mijn vriend.
De vriendin van onze vriend en onze vriend zijn nu 8 jaar samen.
Ik heb de vriendin van onze vriend een kans gegeven om bevriend met mij te raken.
Ze heeft momenteel 2 kinderen, van 2 en 4 jaar.

Ik word er knap pissig van dat ze, als ik nachtdienst heb, rondom ons huis rijden (wij slapen beneden). Daar word ik wakker van, ook als ik iets voor de doorgangen zet.

Ik begin steeds meer van haar te walgen. Het is altijd "ik ik ik ik ik ik ik ik" bij haar.

Mijn vriend neemt alles van haar aan.

Ze had moeten blijven waar ze vandaan komt. Ik walg van haar, en mijn vriend trapt er met open ogen in.
Momenteel kan ik helemaal niks hebben.

Op dit moment zijn ze met een vriendin van haar naar een coverband van Rammstein, en ik zit me hier op te naaien.

Ik walg van haar; alles moet op haar manier.

Ik hoop dat jullie mijn schrijven snappen.

Ik ben blij, dat Flik en Flak bij mij binnen zitten, die zeiken tenminste niet.

Ik heb geprobeerd het iets leesbaarder te maken.

Verder, TS, als je je zo verschrikkelijk ergert zou ik maar verhuizen. Is denk ik ook prettiger voor de mensen waar je nu bij in woont.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:17

Wijze les van vandaag: open nooit een topic vanuit emotie!
Geen touw aan vast te knopen en TS komt alles behalve positief over op deze manier. Wellicht speelt er wel echt iets en is het terecht dat je boos bent, maar dat blijkt absoluut nog niet uit dit verhaal....

Ook ik vind dat je je hebt te schikken naar die vriend en zn vriendin. Jij woont op hun terrein en als dat niet meer bevalt of er problemen zijn ben jij toch echt degene die weg mag/moet gaan. Zij bepalen wat van wie is en na 8 jaar en 2 kids kan ik me voorstellen dat er geen zijn en haar meer is, maar alles gedeeld wordt. Ik vind het erg vreemd dat je daar over oordeelt en nog vreemder dat je verwacht dat zij en haar kinderen zich gaan aanpassen, op hun eigen terrein!, aan jouw nachtdiensten.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:33

Ben je 12? Mijn hemel, grow up!

Waarom moet zij haar kinderen binnen houden terwijl jij op hun (ja gezien het zijn vriendin is, hun!) erf woont?
Word volwassen, verhuis en prijs je gelukkig als dit je enige probleem is..

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:38

Omg :+
Mens je bent volwassen, 36 notabene! Dan denk je toch wel 2 keer na voordat je een topic opent als dit? Sorry maar in dit topic kom jíj juist over als het persoon dat alleen maar 'ik ik ik ik ik' denkt. Jullie wonen op het terrein van die vriend en zijn vriendin, maar ze mogen niet langs jullie "huis" rijden? :')

Ik vind mensen van jouw leeftijd die zo reageren op dingen en zomaar dingen op internet kwakken een heel eng soort. Ik weet niet zeker wat je met "ze had moeten blijven waar ze vandaan komt" mee bedoelt, maar ik kan het wel raden :n Wat een tokkie gedrag is dit zeg pfff!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:42

Verhuis naar een hutje op de hei dat van je zelf is. Problem solved!
Sjonge jonge.. Wees blij dat ze je er willen hebben wonen. Als ik die vriendin was en ik had dit gelezen, ik je vanavond nog op straat gezet.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:42

Ts, tip voor de volgende keer; schrijf het gewoon thuis op en gooi het dan weg of val je vriend lastig. Ben je het ook kwijt en is het niet zo genant als wat je nu doet. Je zet jezelf aardig te kijk zo namelijk en als je 12 was kon ik het nog begrijpen dat je het dan niet inziet, maar je bent volwassen, ruimschoots volwassen.