Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cinnepin schreef:Als jij dat wilt denken prima! Maar zoals ik al zei, dan heb je het pendelen niet begrepen! Geeft ook niet, er worden wel vaker hele rare dingen aan het pendelen gehangen!
Kozbi schreef:En ik denk dat jij niet weet waar je het over hebt
Een pendel werkt als een versterker voor de energiestromen. Menselijk of niet menselijke energie.
De pendel gaat niet geheel via spierkracht, maar meer d.m.v. energie/gedachten kracht.
Ik weet niet waar jij je 'feiten' vanaf haalt maar het klopt igg niet.
Ga mij niet vertellen wat ik al van kleins af aan doe haha!
Kozbi schreef:Cinnepin schreef:Als jij dat wilt denken prima! Maar zoals ik al zei, dan heb je het pendelen niet begrepen! Geeft ook niet, er worden wel vaker hele rare dingen aan het pendelen gehangen!
Nou afin dan leg mij eens heel fijn uit waar jij je feiten op baseert, als je een discussie start mag je m dan ook afmaken
PureSG schreef:Ik heb in het verleden wel eens gependeld, tot iemand tegen mij zei dat pendelen net zo gevaarlijk is als glaasje draaien en je verkeerde entiteiten kan aanroepen.
Of dit echt zo is weet ik niet, maar ik was er zo van geschrokken dat ik het nooit meer heb gedaan.
je moet je niet door alles bang laten maken hoor
Kozbi schreef:Cinnepin schreef:Als jij dat wilt denken prima! Maar zoals ik al zei, dan heb je het pendelen niet begrepen! Geeft ook niet, er worden wel vaker hele rare dingen aan het pendelen gehangen!
Nou afin dan leg mij eens heel fijn uit waar jij je feiten op baseert, als je een discussie start mag je m dan ook afmaken

Kozbi schreef:En waar denk je dat die microgolven vandaan komen dan?
En nee het was niet de bedoeling om een discussie te beginnen. Meer om te weten hoe mensen er tegenwoordig tegenover staan maar ik doe dit al zolang als ik me kan herinneren en dan moet je mij echt niet gaan vertellen dat het niet klopt wat ik doe. Puur omdat ik het echt zeker weet en omdat ik het zo geleerd heb van iemand die het echt wel weet.
En btw ik heb ook nooit gezegd dat het iets geesten te maken heeft
Maar zeker wel met energie banen.
Bizzybijtje schreef:Kozbi schreef:Daar is toch ook energie voor nodig of niet dan. Jullie snappen volgensmij echt niet wat ik bedoel.
En voor microbewegingen is ook energie nodig..
Om te lopen ook. Microbewegingen komt door spieren die je onbewust aanstuurt.
Kozbi schreef:Sorry maar ik typ op mijn telefoon, tis niet zo makkelijk om alles terug te lezen.
En ik kan niet uitleggen hoe die energie werkt en waarom precies. Maar ik
Weet dat het zo is. Het is net zoiets als een medium die kan toch ook niet uitleggen hoe die dat doet, ja zeggen van ik praat er mee, maar hoe komt dat dan. Ik kan dat gewoon niet 'duidelijk' uitleggen.
En dat gaat over het algemeen niet omdat het niet bewezen is. Net zoals mediums, dat is ook niet bewezen hoe het kan.
Hele slimme mensen....Bizzybijtje schreef:Kozbi schreef:Sorry maar ik typ op mijn telefoon, tis niet zo makkelijk om alles terug te lezen.
En ik kan niet uitleggen hoe die energie werkt en waarom precies. Maar ik
Weet dat het zo is. Het is net zoiets als een medium die kan toch ook niet uitleggen hoe die dat doet, ja zeggen van ik praat er mee, maar hoe komt dat dan. Ik kan dat gewoon niet 'duidelijk' uitleggen.
En dat gaat over het algemeen niet omdat het niet bewezen is. Net zoals mediums, dat is ook niet bewezen hoe het kan.
Mediums zijn coldreadersHele slimme mensen....
Maar pendelen is wel degelijk bewezen. Door de gedachten stuur je je hersenen onbewust aan om onbewuste bewegingen te maken wat correspondeert met het antwoord wat je krijgt.