Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.. Als je in de buurt een berkenboom hebt staan moet je die maar eens goed bekijken.. Die kunnen helemaal onder zitten..
__Nathalie__ schreef:Hier ook veel last van ongedierte.
Toen we hier kwamen wonen stikte het van de zilver visjes. Daar Heb Ik Een Bus Spray voor gekocht sindsdien zie ik ze zelden nog.
Torretjes hebben we ook sinds 3 weken in de gang vreselijk
Even als muggen elke dag weer
Ik krijg een hekel aan me huis
__Nathalie__ schreef:Oh jaaaaa naaktslakken hebben we ook gehad. Elke avond in de gang bleh. Ben er 1 keer bijna op gaan staan toen ik naar de wc ging.
Ik heb geen idee. Heb ze deze week niet gezien. Vorige week 5 op 1 dag geplet

Shanna schreef:Wat doen schelpen dan voor een vochtige grond? Ik heb daar nog nooit van gehoord namelijk, lijkt mij juist extra plekken voor vieze beesten om zich te verschuilen..
Wij hadden in het begin ook last van zilvervisjes, ons huis heeft best veel plinten, dus ik vermoed dat ze daar achter zaten. Nu we hier ruim een jaar wonen zie ik ze vrijwel nooit meer, en dat vind ik erg fijn!
Spinnen heb ik minder moeite mee, meer omdat ze me helpen om van muggen e.d. af te komen, al moeten ze wel uit mijn buurt blijven. In de slaapkamer wil ik liever ook geen spinnen maar dat is meer omdat ik ze dan niet in de gaten kan houden en bang ben dat ik ze in mn slaap op eet omdat ze in mn mond kruipen..
secricible schreef:In onze vorige woning hadden we een extreme muizenplaag. Als je 's avonds op de bank zat liepen ze gewoon met 5-6 over de grond en de muren.
professionele verdelging bij gehaald, alle kiertjes dicht laten stoppen en gif geplaatst waardoor het minder werd, maar nooit stopte en zodra we de verdelger niet meer lieten komen werd het weer erger. 100en euro's hebben we daaraan betaald.
uiteindelijk werd ons duidelijk dat ze uit de keuken kwamen en in een wanhoopsdaad op een dag de hele keuken eruit gehaald. Toen bleek onder het zeil een gedeelte van de ondervloer te missen waardoor ze vanuit de spouwmuur zo naar binnen liepen. We hebben toen het zeil weggedaan en vervangen voor tegels en waren na 3jaar ellende er eindelijk vanaf. Wat was dat afschuwelijk...

doorzichtige kit langs de plinten, kabelgoten, vensterbanken, raamkozijnen, drempels, achter en onder de wc, alles.