Palmera schreef:Kana schreef:Sws lijkt slank/dun heel erg uit de mode te zijn de laatste tijd.
En dat is maar goed ook, want het was helemaal doorgeslagen naar anorectisch. Ik vind overigens magere mannen ook niet mooi.
Ik wil een groot lichaam maar wel stevig. Een buik moet hard zijn, maar hoeft niet perse sixpack te zijn. Armen en schouders graag breed. Benen en kont stevig. Zit er dan ergens een randje vet? Geen probleem. Maar niet zoals dat vieze witte mannetje op die foto's hier.
Kan dat ook wat fatsoenlijker? Het is nu wel duidelijk dat hij niet jouw type is. Ik heb ook een vrij bleke huid, ben ik nu ook vies?
.
) en verwacht dat dus ook niet van mijn toekomstige partner. Vind afgetraind juist helemaal niks, moet wel wat zijn om een beetje in te prikken en niet alleen maar harde spieren. Te dik niet oke, te gespierd ook niet. Gewoon tussenin, een beetje rondingen is geen probleem. (Vallen die van mij misschien ook minder op.
)
Ik vind dat veel 'menselijker'.
Maar mijn eigen vriend hoeft er echt niet zo uit te zien van mij. Hij heeft wel gewoon een prima figuur, niet fatsig of ongezond.