wat een ... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wat een ... Bambi1995 schreef:femo schreef:@bambi1995, zeggen ze dat?wat een ...
Ja dat zeggen ze echt jongetjes van een jaar of 15
ze worden steeds erger blijkbaar..
Rebeccaa schreef:Je moet er ook rekening mee houden dat sommige mensen gewoon enorm fotogeniek zijn. Een vriendinnetje van mij is - als je haar gewoon tegenkomt - helemaal niet heel bijzonder. Gewoon, een leuk, spontaan, knap meisje, maar niet extreem knap o.i.d. Maar ze is zo enorm fotogeniek, dat ze op al haar foto's echt extreem mooi lijkt. Ze weet gewoon hoe ze haar gezicht moet houden, hoe ze moet lachen etc. en dat scheelt echt enorm. Je hebt ook hele mooie mensen die totaal niet fotogeniek zijn, tja..
Overigens vind ik mezelf heel lelijk als ik ongesteld moet worden. Mijn haar zit dan niet, mijn huid doet stom, mijn ogen staan dof, ik voel me een bonk ellende en straal dat ook uit.. ben altijd blij als ik ongesteld ben, dan ga ik mezelf weer goed voelen.
Gydja schreef:Ik heb een tijd geleden gehoord dat uit een test kwam dat mannen vrouwen die ongesteld waren aantrekkelijker vonden dan vrouwen die het niet waren. Het schijnt dat de stem van de vrouw hoger word, hun huid egaler en lekkerder gaan ruiken. Hoe het zit vlak voor de ongesteldheid weet ik niet.
Gydja schreef:Ik heb een tijd geleden gehoord dat uit een test kwam dat mannen vrouwen die ongesteld waren aantrekkelijker vonden dan vrouwen die het niet waren. Het schijnt dat de stem van de vrouw hoger word, hun huid egaler en lekkerder gaan ruiken. Hoe het zit vlak voor de ongesteldheid weet ik niet.
Cioccolato schreef:Ik heb het ook!
Ook vaak in de spiegel vind ik mezelf best wel oké en dan op een selfie of foto totaal niet oké.
Maakt me ook erg onzeker!
Ik weet dus hoe je je voelt, kan je er alleen niet mee helpen.

Roosch schreef:Zijn openingszin was: "Jeetje waar komt jouw lelijkheid vandaan?"
Iets met innerlijk en zo? Als je er s'nachts naast/op/onder ligt heb je maar bar weinig aan dat mooie uiterlijk...