Soms vind ik mezelf een mooi meisje en soms minder mooi...??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

femo

Re: Soms vind ik mezelf een mooi meisje en soms minder mooi...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:43

@bambi1995, zeggen ze dat? >;) wat een ...

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 09:44

femo schreef:

Ja dat zeggen ze echt jongetjes van een jaar of 15

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:52

Bambi1995 schreef:
femo schreef:

Ja dat zeggen ze echt jongetjes van een jaar of 15

Pff, nou.. je weet wie het zeggen iig.

Ik was laatst aan het wachten, en er fietsen twee jochies van hooguit 12 langs, en zitten hun fiets te 'berijden' en naar mij kijkend smerige taal uit te slaan. :') ze worden steeds erger blijkbaar..

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:53

Dat doen ze echt om te pesten. Ze hebben gewoon nog niet ballen genoeg om ergens anders mee te schelden. Je wilt niet weten wat ik allemaal te horen krijg. Ik weet het ligt niet aan mij doen ze bij iedereen het zijn gewoon een stelletje zielige etters. Zullen die bij jou ook wel doen 'stoer doen' -.-'

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:54

Hier is het in de zomervakantie altijd zo irritant met de jongerencamping hier in de buurt, met 2 kratten bier op de fiets mij uit lopen schelden. Maar gebeurd nu niet meer, ik kijk gewoon heel arrogant voordat ze hun bek ook maar open trekken. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:51

Je moet er ook rekening mee houden dat sommige mensen gewoon enorm fotogeniek zijn. Een vriendinnetje van mij is - als je haar gewoon tegenkomt - helemaal niet heel bijzonder. Gewoon, een leuk, spontaan, knap meisje, maar niet extreem knap o.i.d. Maar ze is zo enorm fotogeniek, dat ze op al haar foto's echt extreem mooi lijkt. Ze weet gewoon hoe ze haar gezicht moet houden, hoe ze moet lachen etc. en dat scheelt echt enorm. Je hebt ook hele mooie mensen die totaal niet fotogeniek zijn, tja..

Overigens vind ik mezelf heel lelijk als ik ongesteld moet worden. Mijn haar zit dan niet, mijn huid doet stom, mijn ogen staan dof, ik voel me een bonk ellende en straal dat ook uit.. ben altijd blij als ik ongesteld ben, dan ga ik mezelf weer goed voelen. :')

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:52

Rebeccaa schreef:
Je moet er ook rekening mee houden dat sommige mensen gewoon enorm fotogeniek zijn. Een vriendinnetje van mij is - als je haar gewoon tegenkomt - helemaal niet heel bijzonder. Gewoon, een leuk, spontaan, knap meisje, maar niet extreem knap o.i.d. Maar ze is zo enorm fotogeniek, dat ze op al haar foto's echt extreem mooi lijkt. Ze weet gewoon hoe ze haar gezicht moet houden, hoe ze moet lachen etc. en dat scheelt echt enorm. Je hebt ook hele mooie mensen die totaal niet fotogeniek zijn, tja..

Overigens vind ik mezelf heel lelijk als ik ongesteld moet worden. Mijn haar zit dan niet, mijn huid doet stom, mijn ogen staan dof, ik voel me een bonk ellende en straal dat ook uit.. ben altijd blij als ik ongesteld ben, dan ga ik mezelf weer goed voelen. :')

Ja, dat heb ik ook! een week ervoor! dan ben ik daar ook altijd depri om ;')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 12:56

Ik heb een tijd geleden gehoord dat uit een test kwam dat mannen vrouwen die ongesteld waren aantrekkelijker vonden dan vrouwen die het niet waren. Het schijnt dat de stem van de vrouw hoger word, hun huid egaler en lekkerder gaan ruiken. Hoe het zit vlak voor de ongesteldheid weet ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:18

Ja, tijdens mijn ongesteldheid vind ik mezelf ook weer helemaal prima, maar die paar dagen ervoor zijn echt killing. Mijn huid is slecht, mijn haar is dof en vettig, ik slaap slecht dus heb wallen, mijn buik is opgezet, ik houd vocht vast etc. Op de 1e dag van mijn menstruatie is dat allemaal voorbij: dan voel ik me weer gewoon normaal. :))

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:26

Gydja schreef:
Ik heb een tijd geleden gehoord dat uit een test kwam dat mannen vrouwen die ongesteld waren aantrekkelijker vonden dan vrouwen die het niet waren. Het schijnt dat de stem van de vrouw hoger word, hun huid egaler en lekkerder gaan ruiken. Hoe het zit vlak voor de ongesteldheid weet ik niet.

Ik ben dan wel benieuwd wat mannen precies lekker vinden ruiken tijdens de ongesteldheid :') := :r

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 13:34

Gydja schreef:

Ik meende dat dat bij de eisprong was... maar kan het fout hebben

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 07:42

tja mannen. :roll:

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 10:58

Maar fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dit heeft

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:17

Cioccolato schreef:
Ik heb het ook!
Ook vaak in de spiegel vind ik mezelf best wel oké en dan op een selfie of foto totaal niet oké.

Maakt me ook erg onzeker!
Ik weet dus hoe je je voelt, kan je er alleen niet mee helpen.

wauw echt precies dit dus!
's ochtends in de spiegel vind ik mezelf best oke :)
Maar zodra iemand die dag een foto van me maakt is dat beeld helemaal weg en word ik hartstikke onzeker :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 14:14

TS, heb ik ook last van.... s'ochtends voel ik me vaak best onzeker in de middag en avond niet. maar idd wat emmavhx zegt als iemand een foto maakt ben ik ook heel onzeker.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:05

Ik denk inderdaad dat iedere vrouw dit heeft.

Als ik even goed geplamuurd heb kan ik redelijk tevreden in de spiegel kijken, ook al had er wel een kilo of 25 vanaf gemogen. :')
En af en toe kijk ik in de spiegel en denk 'damn Roos, dit gaat niks worden vandaag'. Zelfvertrouwen is een apart iets.

Schiet ook niet op als er zo'n pipo langs komt als diegene die ik laatst in de kroeg ontmoette. Zijn openingszin was: "Jeetje waar komt jouw lelijkheid vandaan?"

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:08

Jaaaaa dat heeft iedereen wel denk ik! Niets mis mee overigens, perfect is namelijk niemand ;)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:15

Jeetje, wat een rotopmerking Roosch. Die had ik toch even iets minder lief behandeld. :Y)

Maar ik denk dat iedereen het heeft TS, de ene keer vinden we onszelf prachtig en een ander moment wat minder, het is menselijk, niks mis mee. :)
Iets met wispelturigheid en vrouw-zijn denk ik.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:18

Ik vind foto's die net zijn genomen ook eigenlijk nooit mooi, maar wanneer ik ze 5 jaar later terug zie denk ik bij mezelf.. Oh eigenlijk best een mooie foto!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:30

Roosch schreef:
Zijn openingszin was: "Jeetje waar komt jouw lelijkheid vandaan?"

Hahaha, lekker rotopmerking dan! Die versierde vast veel dames zo... :')

Ik kreeg laatst via FB een blabla-berichtje wat eindigde met "je lijkt me een leuke meid" dus ik dacht, die geef ik een kans (ben totaaaal niet knap en niet de slankste, weet dat en 't deert me niet zoveel), begint ie in het gesprek met "ik vind het niet erg om af en toe met dikke vrouwen te gaan." Ahum, serieus? Laat maar! :') Iets met innerlijk en zo? Als je er s'nachts naast/op/onder ligt heb je maar bar weinig aan dat mooie uiterlijk... :+

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:34

ik heb het ook ja..
Mensen die gaan zeggen dat ik kan blijven sporten maar toch geen mooi figuur kan krijgen.. Andere die zeggen dat ik een voorbeeld ben..
Word er helaas onzeker van.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:43

Dit heb ik ook, het is zo vreselijk herkenbaar.
De ene minuut ben ik blij met mezelf, vind ik mijn gezicht mooi, mijn haar leuk, en heb ik een normaal gewicht, en een minuut later zie ik eruit als een mismaakte, met ontploft haar en een figuur van een anorexia patiënt (heb het niet hoor, en vind het ook geen ziekte om grapjes over te maken, het is gewoon dat ik het zo voel)

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:44

Rebeccaa schreef:

Helemaal herkenbaar!

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 19:58

Ik heb er helaas ook last van. De ene dag kan ik drie uur in de spiegel kijken omdat ik er zo goed uit zie, de volgende dag zit m'n gezicht gewoon niet goed en wilt het allemaal niet :')
Met m'n figuur precies hetzelfde, de ene dag ben ik onwijs blij met m'n billen en de volgende dag voel ik mij alleen maar dik.
Het kan mij eigenlijk ook vrij weinig schelen, zolang ik mij maar goed voel, dat vind ik belangrijker dan hoe ik eruit zie :j

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 22:16

Hihi ik snap t maar zelf geen last van. Ben zoals ik ben n meer dan tevreden mee. Vind mezelf alleen maar beter worden haha. En een vriend die zegt.. wat ben je toch mooi zonder makeup en het meent is ook heel prettig voor je zelfvertrouwen.