Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
: "Je kent me nog niet en dat is in dit geval erg handig. Ik heb namelijk een vraag en stel deze bewust aan een 'onbekende' omdat een 'bekende' misschien niet objectief/eerlijk is (of niet durft te zijn)... Zou je me willen helpen met het volgende: Hoe zou jij als man benaderd willen worden door iemand die jou leuk vindt?"
)Julu72 schreef:Een hele gewaagde: "Je kent me nog niet en dat is in dit geval erg handig. Ik heb namelijk een vraag en stel deze bewust aan een 'onbekende' omdat een 'bekende' misschien niet objectief/eerlijk is (of niet durft te zijn)... Zou je me willen helpen met het volgende: Hoe zou jij als man benaderd willen worden door iemand die jou leuk vindt?"
Om jezelf enigszins in te dekken, kun je er dan een blozend poppetje bij zetten???? (hij zal mogelijk wel doorzien dat het om jou gaat)
Je hebt dan laten zien dat je wel lef hebt en dat op een leuke manier kunt brengen, toch?
Queelens schreef:Haha Julu die is heel erg leuk, maar misschien zien mannen de stille hint er niet in.
Als die dat wel ziet, is t een goeie. Dan heb je later nooit communicatieproblemen
Geryon schreef:Gedichtje? Jongens waar is jullie muziekkennis! Slecht hoor.![]()
Je moet juist straight to the point zijn! Zoiets als lifaya heeft geschreven.
Julu72 schreef:Queelens schreef:Haha Julu die is heel erg leuk, maar misschien zien mannen de stille hint er niet in.
Als die dat wel ziet, is t een goeie. Dan heb je later nooit communicatieproblemen
Als die de hint niet ziet, is dat geen enkel probleem.... Als hij maar antwoord geeft op de vraag![]()
Dan kan TS daarmee aan de slag

Kans dat hij niet reageert.ingeb0rg schreef:Je hebt niet in de gaten,
wat je allemaal met me doet.
Dat kun je ook niet weten,
Ik heb je pas een keer ontmoet.
En toen heb je mij misschien,
niet eens gezien
Dat dus! Haha als je lef hebt, beter goed gestolen als slecht bedacht toch?
Ankie2011 schreef:Marjo89 schreef:Tip, hou het simpel. Mannen houden niet altijd van spectaculaire acties.
kan ook hartstikke verkeerd vallen zo'n tekst of opmerking.
Waarom niet gewoon een heel simpel gesprekje aanknopen.
Dat denk ik ook, wel het wel luchtig houden. Denk dat ik voor de suggestie van Lifaya ga.
Rianne_ schreef:Die van Julu72 lijkt me een beetje raar. Menig man zal die de hint niet begrijpen en dan is het best wel een vreemde vraag. Waarom zou hij je helpen om een ander te versieren?Kans dat hij niet reageert.
).
. Afhankelijk van de reactie kun jij dan weer reageren. Het ijs is dan in ieder geval wel gebroken.