El75 schreef:Als dit het niveau van de universiteit is vandaag de dag, dan begin ik mij toch serieus zorgen te maken.................
Vind ik ook. En we zijn niet de enigen:
http://www.ouders.nl/forum/ouders-en-sc ... -studenten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
El75 schreef:Als dit het niveau van de universiteit is vandaag de dag, dan begin ik mij toch serieus zorgen te maken.................
Sterretje90 schreef:El75 schreef:Als dit het niveau van de universiteit is vandaag de dag, dan begin ik mij toch serieus zorgen te maken.................
Ik vind het ook geen goede vragenlijst, maar om dan meteen te concluderen dat het niveau van alle universiteiten slecht is, vind ik wel erg generaliserend. Plus dat dit niks zegt over het verschil tussen 'vandaag de dag' en vroeger. Dus dit vind ik een beetje kort door de bocht.
(Ik zeg dus niet dat het hoger onderwijs wél goed is, alleen dat je dat niet zo na één vragenlijst kunt beoordelen...)
Sterretje90 schreef:El75 schreef:Als dit het niveau van de universiteit is vandaag de dag, dan begin ik mij toch serieus zorgen te maken.................
Ik vind het ook geen goede vragenlijst, maar om dan meteen te concluderen dat het niveau van alle universiteiten slecht is, vind ik wel erg generaliserend. Plus dat dit niks zegt over het verschil tussen 'vandaag de dag' en vroeger. Dus dit vind ik een beetje kort door de bocht.
(Ik zeg dus niet dat het hoger onderwijs wél goed is, alleen dat je dat niet zo na één vragenlijst kunt beoordelen...)
Winged schreef:Zoals ik al aangaf ben ik halverwege afgehaakt. Maar deze zin 'In de advertentie zegt Energiek NL in windmolen te willen investeren....' klopt bijvoorbeeld al niet. Het is 'een windmolen' of 'in windmolenS'. Daarnaast klopt het kommagebruik hier en daar ook niet. Staan verschillende tangconstructies in.
. Het is gecorrigeerd.
har166 schreef:Ik wou hem voor je invullen maar met mijn smartphone ging dat niet zo handig omdat ik die pagina's niet kon verkleinen. Hierdoor moest ik per zin de pagina verschuiven en dat vond ik zo vervelend dat ik gestopt ben. Is dit aan te passen?
ik liep hier zelf ook tegenaan. Stendo schreef:Ik heb hem in gevuld, maar vond het niet prettig invullen. De termen aardig, warmte en vriendelijkheid is allemaal een beetje hetzelfde. Maar wel succes met je afstuderen natuurlijk. ik hoop dat het allemaal gaat zoals je wilt.
Kahawa schreef:Stendo schreef:Ik heb hem in gevuld, maar vond het niet prettig invullen. De termen aardig, warmte en vriendelijkheid is allemaal een beetje hetzelfde. Maar wel succes met je afstuderen natuurlijk. ik hoop dat het allemaal gaat zoals je wilt.
En een energieleverancier kan ook energie in de vorm van warmte leveren.