Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rudina schreef:Het is op zich geen probleem, maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan.
Maar lees dus dat ophalen het beste is.
Ze had het spel overigens aan iemand beloofd.
Rudina schreef:Inderdaad denk ik zelf daar dan heel anders over, verkocht is bij mij verkocht.
Maar zo aan de reacties te lezen denken veel mensen daar anders over. En daar was ik dus ook erg benieuwd naar.
Dus iedereen bedankt voor de reacties.
Rudina schreef:Inderdaad denk ik zelf daar dan heel anders over, verkocht is bij mij verkocht.
Maar zo aan de reacties te lezen denken veel mensen daar anders over. En daar was ik dus ook erg benieuwd naar.
Rudina schreef:Nouja ik snap eerlijk gezegd niet waarom zij zo moeilijk doet.
Wanneer mij zoiets overkomt dan heb ik zo iets van 'ach het is al weg' daarbij zou ik bij verkoop nog zoiets controleren.
Bij betaling en afhandeling heb ik dan zoiets van, die zie je nooit weer.
Ook als iets kapot zou zijn, ik koop het 2e hands dus die risico loop ik.
Of denk ik daar nou veelte nuchter over?
(Edit hun hebben trouwens geen wii meer, werd verkocht omdat er niet meer mee gespeeld werd)
nelis schreef:jeetje.. ik zoek even een stukje empathisch vermogen hier..
Wat zou het jouw uitmaken of ze geen WII meer hebben of wel... ze vraagt toch iets simpels?
Iets over hebben voor je medemens heet dat.. gelukkig word jij nooit op een foutje afgerekend kennelijk.
Rudina schreef:Nogmaals ik ben daar zelf dus totaal niet de moeilijkste in het zal mij ook wel in het verleden gebeurd zijn maar ik ben dan gewoon weer blij dat iets weg is wat hier weg ligt te rotten en ik er weer wat centen voor heb kunnen krijgen.
Rudina schreef:Het is opgelost, mevr. komt hem halen.
Maar haar bericht kwam bij mij heel erg over van dat ik hem naar haar toe moest gaan brengen tja en dan door een foutje weer benzine en tijd te vergooien dat zag ik niet zitten.
Dat ze hem komt halen is natuurlijk geen probleem maar ik zie dat zelf dan gewoon als 'gedoe'
Nogmaals ik ben daar zelf dus totaal niet de moeilijkste in het zal mij ook wel in het verleden gebeurd zijn maar ik ben dan gewoon weer blij dat iets weg is wat hier weg ligt te rotten en ik er weer wat centen voor heb kunnen krijgen.
Dorith schreef:Rudina schreef:Inderdaad denk ik zelf daar dan heel anders over, verkocht is bij mij verkocht.
Ik vind je erg egoistisch overkomen TS