verootjoo schreef:Zwerte schreef:Goh dit topic verloopt precies zoals ik al had verwacht: het stroomt vol met mensen die moeten aangeven dat ze warm juist fijn vinden, het heus meevalt en we vooral niet moeten zeuren.
Terwijl de titel van het topic vraagt wie er een hekel heeft aan dit weer.....wat doen warmteliefhebbers dan hier?
Ik vind het altijd een beetje raar om te klagen over het weerje verandert er nu eenmaal niks aan tenzij je gaat verhuizen. Je hebt er niet zelf in de hand hoe het weer is. Je hebt wel zelf je ergernis in de hand dus kun je je beter niet ergeren. Kost veel meer energie en je voelt je vrolijker als je het gewoon neemt zoals het is
In principe heb je natuurlijk wel gelijk. Maar zo simpel is dat niet als je er echt last van hebt hoor. Helemaal niet als de rest van de wereld dat niet serieus kan nemen en je buitengesloten word.
Ik heb in de zomer elke dag weer de keus: een sociaal leven hebben en dus beroerd worden, of mn fysieke grenzen accepteren en eenzaam binnen gaan zitten. Je niet ergeren is dan wel errug makkelijk gezegd.
je verandert er nu eenmaal niks aan tenzij je gaat verhuizen. Je hebt er niet zelf in de hand hoe het weer is. Je hebt wel zelf je ergernis in de hand dus kun je je beter niet ergeren. Kost veel meer energie en je voelt je vrolijker als je het gewoon neemt zoals het is 
maar dat kan natuurlijk niet want ik moet gewoon werken, hond uitlaten en paard doen en altijd fietsen omdat ik geen rijbewijs heb. Ondanks dat ik het dan zwaar heb probeer ik niet te zeiken over het weer (en ja, dat mislukt ook wel eens