Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Palmera schreef:Oke. Je ex is dus een l** en jij wilt toch een nieuwe telefoon kopen.
Haal dan een stunt met hem uit. Zorg dat de batterij vol is en plaats de telefoon op een mesthoop o.i.d. Met een briefje erbij in het fotobereik van de telefoon. Bel je ex op en zeg dat de telefoon gestolen is. Dan kan hij fijn door middel van zijn mooie programma een foto krijgen van de mesthoop en een bij hem passende tekst op een briefje.
Dit is wat ik had gedaan met zo'n zak dunne poep....
turtlelito schreef:Wow! Ik had er nog nooit van gehoord, maar zoals hieronder te lezen is kan degene die het account beheert behoorlijk wat met je telefoon! Op naar de telefoonwinkel, als je kunt bewijzen dat het jouw telefoon is kunnen ze het er hopelijk wel afhalen![]()
Beschrijving
GRATIS! McAfee Mobile Security & Antivirus beschermt en verbetert de prestaties van uw Android-telefoon/-tablet met Antidiefstal, Apparaat vinden, Privacybescherming van uw apps, Anti-virus, Batterij-optimalisatie en beveiligingsfuncties van Intel Security.
*Gebruikers van McAfee LiveSafe en McAfee All Access ontvangen automatisch de premiumversie.
Hebt u een vraag? Neem contact met ons op: https://service.mcafee.com/ContactTechnicalSupport.aspx
GRATIS FUNCTIES
★ANTI-DIEFSTAL & BEVEILIGING★
▪ CaptureCam: hiermee wordt onopgemerkt een foto genomen van de persoon die uw kwijtgeraakte apparaat vasthoudt en wordt de foto met de apparaatlocatie via e-mail naar u verzonden. Kan worden geactiveerd via het McAfee Mobile Security-webportaal
▪ S.O.S.: hiermee wordt de laatste locatie van uw apparaat automatisch opgeslagen voordat de batterij leeg is
▪ Apparaatvergrendeling: voorkom misbruik van uw telefoon en persoonlijke gegevens door deze op afstand te vergrendelen
▪ Gegevens wissen op afstand: wis bepaalde gegevens of herstel de fabriekswaarden op uw apparaat
▪ Back-ups maken en gegevens herstellen: bewaar contactpersonen en sms'jes op aanvraag of aan de hand van een vaste planning en herstel ze op uw nieuwe apparaat*
▪ Locatie achterhalen en traceren: vind uw kwijtgeraakte of gestolen apparaat terug via het McAfee Mobile Security-webportaal https://www.mcafeemobilesecurity.com/ met de wizard Apparaat vinden voor stapsgewijze instructies
▪ Alarm: activeer op afstand een alarm zodat u uw apparaat kunt terugvinden als het in de buurt is
▪ Beveiliging tegen verwijderen: voorkom dat een dief (of andere gebruiker) McAfee Mobile Security verwijdert en toegang kan krijgen tot uw tablet of telefoon

Citaat:▪ Beveiliging tegen verwijderen: voorkom dat een dief (of andere gebruiker) McAfee Mobile Security verwijdert en toegang kan krijgen tot uw tablet of telefoon
xSalina schreef:Kan je de telefoon niet gewoon op fabrieksinstellingen zetten of zit deze applicatie er standaard op. Naar mijn weten is het zo als je hem op fabrieksinstellingen zet al je gedownloaden apps eraf. Igg succes maar ik zou eerst kijken of je die appen eraf krijgt in plaats van meteen een nieuwe telefoon te kopen .
Petrichor schreef:Mijn telefoon doet nu helemaal niks meer. Is totaal dood.
mairead schreef:faatxhorse schreef:Ik zou zeggen: naar een telefoonwinkel ermee en duidelijk de situatie uitleggen. Wie weet kunnen ze er wat mee, en zo niet koop je daar meteen een nieuwe telefoon.
En stuur de rekening door naar je ex. Ook als je een nieuwe telefoon moet kopen.
zeker. Wat een l*l, jeetje.