Telefoon geblokkeerd door lieftallige ex.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Re: Telefoon geblokkeerd door lieftallige ex.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 10:32

Ik zou je telefoon laten repareren en met de gekregen smsjes en een opgave van de telefoonwinkel met het probleem erop ermee naar de politie.

Heb je wel een aankoopbon oid? Anders kan iedereen met een gestolen telefoon naar de winkel

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 10:33

Luf_Midnight schreef:
Zou geloof ik toch me pinpas trekken en andere telefoon en nummer nemen
Klinkt inderdaad alsof die precies weet wat jij doet..

Ja ik ga straks zeker een nieuwe telefoon kopen. Zou wel lekker duur weer zijn.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 10:37

Net of de politie iets doet :S (ja sorry, mijn vertrouwen in de politie is 0,0 :'))

Die virusscan moet je toch gewoon van je telefoon af kunnen halen... Dan ben je toch gewoon overal vanaf? Of denk ik gewoon te simpel? Anders gewoon een andere simkaart erin?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 10:55

Oke. Je ex is dus een l** en jij wilt toch een nieuwe telefoon kopen.

Haal dan een stunt met hem uit. Zorg dat de batterij vol is en plaats de telefoon op een mesthoop o.i.d. Met een briefje erbij in het fotobereik van de telefoon. Bel je ex op en zeg dat de telefoon gestolen is. Dan kan hij fijn door middel van zijn mooie programma een foto krijgen van de mesthoop en een bij hem passende tekst op een briefje.

Dit is wat ik had gedaan met zo'n zak dunne poep.... }>

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:07

Palmera schreef:
Oke. Je ex is dus een l** en jij wilt toch een nieuwe telefoon kopen.

Haal dan een stunt met hem uit. Zorg dat de batterij vol is en plaats de telefoon op een mesthoop o.i.d. Met een briefje erbij in het fotobereik van de telefoon. Bel je ex op en zeg dat de telefoon gestolen is. Dan kan hij fijn door middel van zijn mooie programma een foto krijgen van de mesthoop en een bij hem passende tekst op een briefje.

Dit is wat ik had gedaan met zo'n zak dunne poep.... }>

:') _O- _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:13

turtlelito schreef:
Wow! Ik had er nog nooit van gehoord, maar zoals hieronder te lezen is kan degene die het account beheert behoorlijk wat met je telefoon! Op naar de telefoonwinkel, als je kunt bewijzen dat het jouw telefoon is kunnen ze het er hopelijk wel afhalen :wow:

Beschrijving
GRATIS! McAfee Mobile Security & Antivirus beschermt en verbetert de prestaties van uw Android-telefoon/-tablet met Antidiefstal, Apparaat vinden, Privacybescherming van uw apps, Anti-virus, Batterij-optimalisatie en beveiligingsfuncties van Intel Security.
*Gebruikers van McAfee LiveSafe en McAfee All Access ontvangen automatisch de premiumversie.
Hebt u een vraag? Neem contact met ons op: https://service.mcafee.com/ContactTechnicalSupport.aspx
GRATIS FUNCTIES
★ANTI-DIEFSTAL & BEVEILIGING★
▪ CaptureCam: hiermee wordt onopgemerkt een foto genomen van de persoon die uw kwijtgeraakte apparaat vasthoudt en wordt de foto met de apparaatlocatie via e-mail naar u verzonden. Kan worden geactiveerd via het McAfee Mobile Security-webportaal
▪ S.O.S.: hiermee wordt de laatste locatie van uw apparaat automatisch opgeslagen voordat de batterij leeg is
▪ Apparaatvergrendeling: voorkom misbruik van uw telefoon en persoonlijke gegevens door deze op afstand te vergrendelen
▪ Gegevens wissen op afstand: wis bepaalde gegevens of herstel de fabriekswaarden op uw apparaat
▪ Back-ups maken en gegevens herstellen: bewaar contactpersonen en sms'jes op aanvraag of aan de hand van een vaste planning en herstel ze op uw nieuwe apparaat*
▪ Locatie achterhalen en traceren: vind uw kwijtgeraakte of gestolen apparaat terug via het McAfee Mobile Security-webportaal https://www.mcafeemobilesecurity.com/ met de wizard Apparaat vinden voor stapsgewijze instructies
▪ Alarm: activeer op afstand een alarm zodat u uw apparaat kunt terugvinden als het in de buurt is
▪ Beveiliging tegen verwijderen: voorkom dat een dief (of andere gebruiker) McAfee Mobile Security verwijdert en toegang kan krijgen tot uw tablet of telefoon

Dit gaat best wel heel erg ver, althans voor een burger.

De alarmfunctie is wel handig, leuk voor bij je schoonmoeder :P

Alarm functie is op zich wel grappig voor bij je schoonmoeder ofzo

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:14

Heb je toevallig een google account? Daarmee kan je namelijk op afstand je telefoon leeg maken. Je gegevens zijn dan niet weg. Maar de hele telefoon word dan leeg gemaakt. Als je je dan weer aanmeld heb je alles weer terug.

Maar dan kan je in ieder geval even die app eraf gooien.

Je bent toch gek als je een nieuwe telefoon moet halen? En anders lekker de politie inschakelen.
Ik had het hier niet bij gelaten, had voor zijn deur gaan staan en hem een flinke klets voor zijn kop gegeven.

Is ie nou helemaal idioot????

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:15

Ieehk ook nog contactpersonen en sms-jes kunnen aflezen? Brrr. snel weg ermee. -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:40

Citaat:
▪ Beveiliging tegen verwijderen: voorkom dat een dief (of andere gebruiker) McAfee Mobile Security verwijdert en toegang kan krijgen tot uw tablet of telefoon

Als ik dit lees vraag ik me af hoe makkelijk het gaat zijn voor TS of een telefoonmeneer om die app eraf te gooien... en ook wat meneer de Ex nog meer met die telefoon doet dan alleen blokkeren. Come on, foto's maken? Sms'jes bewaren? TS, ik weet niet hoeveel waarde je hecht aan je telefoon, maar ik zou 'm ASAP in de diepste put gooien die je kunt vinden :n

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:41

Kan je de telefoon niet gewoon op fabrieksinstellingen zetten of zit deze applicatie er standaard op. Naar mijn weten is het zo als je hem op fabrieksinstellingen zet al je gedownloaden apps eraf. Igg succes maar ik zou eerst kijken of je die appen eraf krijgt in plaats van meteen een nieuwe telefoon te kopen .

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:43

Ik vind het bizar dat ts een nieuwe telefoon moet kopen voor zo'n sukkel.

Ik had het hier echt niet bij laten zitten. Misschien ben ik wel psycho dan maar je komt echt niet aan mijn spullen om mij te treiteren.

Wat een zieligerd zeg.. Bah!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:52

Probeer eens via Android Devicemanager je telefoon leeg te halen.

En bel het busje voor je ex.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:57

xSalina schreef:
Kan je de telefoon niet gewoon op fabrieksinstellingen zetten of zit deze applicatie er standaard op. Naar mijn weten is het zo als je hem op fabrieksinstellingen zet al je gedownloaden apps eraf. Igg succes maar ik zou eerst kijken of je die appen eraf krijgt in plaats van meteen een nieuwe telefoon te kopen .

Ik heb vorige week mijn telefoon (Samsung ) naar fabrieksinstellingen gezet en als je een backup hebt op je Samsungaccount dan staat alle apps er met de zelfde gang weer op.

Ik zou het hier toch wel een beetje benauwd van krijgen hoor ts :oo

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:03

Petrichor schreef:
Mijn telefoon doet nu helemaal niks meer. Is totaal dood.

TS gaf eerder aan dat de telefoon niks meer doet. Dus terugzetten, app verwijderen etc. kan dan ook niet meer. Nogal logisch ook, de beveiligingsapp is er immers voor dat je niks meer kan met de telefoon als hij kwijt/gestolen is. Als je de app er alsnog makkelijk af kon gooien was dat natuurlijk niks waard -O-

Even naar de winkel lijkt de enige optie (als contact met de ex echt niet meer mogelijk/wenselijk is tenminste).

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:06

je kan probeeren je home button je geluidknop en aan knopje tegelijk aan te drukken en dan zo lang blijfen drukken totdat er iets verschijn in je beeld.

je hele telefoon word dan totaal gereset maar alles is er dan af dus ook de McAfee.

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:14

Ik zou zeggen: naar een telefoonwinkel ermee en duidelijk de situatie uitleggen. Wie weet kunnen ze er wat mee, en zo niet koop je daar meteen een nieuwe telefoon.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:20

faatxhorse schreef:
Ik zou zeggen: naar een telefoonwinkel ermee en duidelijk de situatie uitleggen. Wie weet kunnen ze er wat mee, en zo niet koop je daar meteen een nieuwe telefoon.

En stuur de rekening door naar je ex. Ook als je een nieuwe telefoon moet kopen. :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:22

Kun je niet even langs de Turk hiervoor?

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:31

mairead schreef:
faatxhorse schreef:

En stuur de rekening door naar je ex. Ook als je een nieuwe telefoon moet kopen. :+

:j zeker. Wat een l*l, jeetje.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 14:19

Het lijkt me niet dat je hiervoor gelijk een nieuwe telefoon moet kopen. Zit echt in de software, dus gewoon naar een telefoonnummer en jezelf een paar honderdjes besparen.

En je ex is echt een stumper... :+

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 14:40

lianne304 schreef:
je kan probeeren je home button je geluidknop en aan knopje tegelijk aan te drukken en dan zo lang blijfen drukken totdat er iets verschijn in je beeld.

je hele telefoon word dan totaal gereset maar alles is er dan af dus ook de McAfee.

Niet dus....

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 14:45

Pff lekkere lage actie van je ex.
Nieuwe telefoon kopen en sim, daaaaggg ex :wave:

Eer aan jezelf houden hoor! :(:)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 14:48

Misschien heb ik er overheen gelezen maar kan je je telefoon niet gewoon naar een winkel brengen waarbij ze hem weer maken? Mijn ervaring is dat ze hem zo terug zetten naar de fabrieksinstellingen wat voor probleem dat ding ook heeft zelfs als hij beveiligd is.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 14:55

Andere optie: je ex vriendelijk verzoeken om NU die app van je telefoon te gooien (aangezien hij m erop heeft gezet, zal hij het er ook weer af moeten kunnen halen) en anders melden dat je op zijn kosten een nieuwe telefoon uit gaat zoeken dan wel aangifte gaat doen van stalken/beschadiging van eigendommen/algemeen huftergedrag. Kijken of dat helpt :+

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 14:55

Is het jouw toestel i.c.m jouw abonnement of staat het op zijn naam?