Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daantjuh88 schreef:Ik moet ook werken. Het beroerdste is nog dat ik op een school werk (administratie) Er is geen klap te doen, leerlingen en docenten zijn wel allemaal vrij en overige personeel moet werken. (hoe krom....)
Zammie schreef:Daantjuh88 schreef:Ik moet ook werken. Het beroerdste is nog dat ik op een school werk (administratie) Er is geen klap te doen, leerlingen en docenten zijn wel allemaal vrij en overige personeel moet werken. (hoe krom....)
Echt? Ik werk ook in het onderwijs als adm. Maar ben de vakanties gewoon vrij. Heb wel in de grotere vakanties dat ik even werk voor de financiën en post, maar verder gewoon vrij. Dat is berekend in de uren die je maakt..

. Ben een enkeling tegen gekomen in de stad (Leiden) best een triest gezicht maar ik gun iedereen zijn vrije dagje wel
Wilde best vrij zijn vandaag eigenlijk. Was altijd een trouwe bevrijdingsfestivalganger maar tegenwoordig moet ik altijd werken.
dus ja, aan het werk.
Dus om 1 uur naar huis gaat hem waarschijnlijk niet worden. Er zijn tot nu toe nog niet heel veel klanten geweest dus dat scheelt dan weer wel.