Geblokkeerd door vriend maar nog wel foto zien?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

viphorse

Re: Geblokkeerd door vriend maar nog wel foto zien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:23

ik snap er niets meer van ... Ben gelukkig een leek met facebook.

Ik zie nu op oude berichten wel de vind ik leuks terug maar hij zal mijn nieuwe vind ik leuks niet meer zien in de overzichten dan toch omdat hij geen vriend meer is ?
Mijn reacties bij gezamelijke vrienden en ik eventueel die van hem zie ik dus wel ?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:41

Deijs schreef:
Dit is wat je eventueel kunt zien:

Berichten: de berichtengeschiedenis die je met iemand deelt die je hebt geblokkeerd, blijft aanwezig in je Postvak IN. Als de geblokkeerde persoon ooit wordt toegevoegd aan een gesprek met een groep vrienden, kun je de berichten mogelijk zien. Vergeet niet dat je een gesprek kunt verlaten als je er geen deel meer van wilt uitmaken of een gesprek kunt verwijderen dat je niet leuk vindt.

Verslagen van gemeenschappelijke vrienden: de kans bestaat dat je verslagen over de geblokkeerde persoon ziet via gemeenschappelijke vrienden. Als de geblokkeerde persoon bijvoorbeeld een gemeenschappelijke vriend(in) in een foto tagt, kun je dit verslag wel zien op de tijdlijn van de vriend(in).

Foto's: je kunt foto's of tags van de geblokkeerde persoon zien die zijn toegevoegd door anderen.
Groepen: iemand die je hebt geblokkeerd, kan je niet aan een groep toevoegen. Maar je kunt de groepen die de geblokkeerde persoon heeft gemaakt of waar hij/zij lid van is, wel zien.

Klopt, maar ipv een blauwe aanklikbare naam is de naam dan zwart en niet aanklikbaar. :)

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 20:07

Ok thnx

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 20:15

Ook een vraag, hoe kun je iemand blokkeren die jou geblokkeerd heeft? Want van mij mag dit wederzijds zo zijn.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:02

In je balk waar je ook een melding krijgt als je een bericht hebt zie je een slotje staan.
Die klik je aan.
Dan kan je kiezen uit een paar optie's, kies hoe zorg ik dat iemand me niet meer lastig valt.
Daar kan je de naam van de persoon die je wil blokkeren invullen en dan blokkeren.
Succes!

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:21

Als je geblokkeerd bent/iemand geblokkeerd hebt kan je deze persoon niet meer vinden als je de naam in de zoekbalk intikt.

Jij kan die vriend nog wel vinden dus heeft hij je gewoon ontvriend.
Dan ligt het verder aan zijn privacyinstellingen wat niet-vrienden wel/niet mogen zien van zijn profiel.

Je bent dus gewoon ontvriend.