Welke kleur bikini bij zeer bleke huid?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hopke89

Re: Welke kleur bikini bij zeer bleke huid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:29

Zou 1 nemen in de kleur van je ogen ;) dan is het eigenlijk altijd een kleur die bij je past :p

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:30

Donkerblauw, 100%. :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 15:30

Van gewone kleding kan ik vrij veel kleuren wel hebben, dit doordat ik bruin haar en bruin/groene ogen heb. Ondertoon van mijn huid is rood (iig in mijn gezicht) en als mijn armen bruin worden worden ze ook altijd bruin met een rode gloed.
De pest is dat mijn buik en benen dus absoluut niet mee willen kleuren en ik niet meer weet wat dan dus wel mooi is :o

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:33

Hangt inderdaad van heel veel af! Bij mij is het vooral met pastel/mintgroene kleurtjes en roodroze tinten zoals koraal en berry. Maar een vriendin van mij wordt daar juist weer stukken lichter door!

Misschien eens proberen met wat sjaaltjes of een kledingstuk die je gewoon tegen je blote huid aanhoudt voor de spiegel?

Offff... Zelfbruiner :P !

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 15:34

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:36

Die is leuk :)

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:37

Liselot schreef:
WildDreams schreef:
Zalmroze of oranjeroze maakt je kleur donkerder ogen :)

Dan moet je wel kleur hebben die donkerder kán ogen :') Ik ben nogal bang dat ik met die zalmroze die ik als voorbeeld liet zien er erg ziek uit ga zien :\

Macavity: dat is een mooie kleur zeg! Hou sowieso wel van warme groen tinten. Maar zie maar zoiets te vinden in mijn maat met beugel

Haha dat klopt :D Ik ben zelf ook best bleek en heb een lange rok in deze kleur (links, mijne is iets meer roze), die mij voor de rest wel wat minder bleek maakt :)

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:37

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 15:39

Yv: Zelfbruiner gebruik ik wel ietsje om het ergste witte van mijn benen af te krijgen, maar durf er nooit mijn hele lijf mee te doen :o

Vind de bandjes van die laatste nog niet ideaal ogen, heb een flinke cupmaat, dus bredere bandjes zijn dan wel lekker. Maar kan hem altijd proberen :)

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:41

ik heb ook een lichte huid maar ook een lichtblauwe en roze bikini als je hem te donker doet (vind ik ) lijkt je huid nog lichter lijkt mij

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:42

WildDreams schreef:
Liselot schreef:

Dan moet je wel kleur hebben die donkerder kán ogen :') Ik ben nogal bang dat ik met die zalmroze die ik als voorbeeld liet zien er erg ziek uit ga zien :\

Macavity: dat is een mooie kleur zeg! Hou sowieso wel van warme groen tinten. Maar zie maar zoiets te vinden in mijn maat met beugel

Haha dat klopt :D Ik ben zelf ook best bleek en heb een lange rok in deze kleur (links, mijne is iets meer roze), die mij voor de rest wel wat minder bleek maakt :)

In die kleur heb ik een lange jurk. Moet zeggen dat die mij ook minder bleek maakt, omdat hij iets voller van kleur is dan dat lichtere koraal. Maar denk dat veel ook afhangt van je haarkleur: bij donkerbruin haar lijk je dus al sneller wat donkerder in die kleuren. :)

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:47

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 01:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:55

Ik moet echt felle kleuren hebben of donkere kleuren, als ik pasteltinten aan ga doen lijk ik echt ziek :') De laatste bikini die je postte is leuk en kun je denk prima hebben!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:58

Nou, gewoon géén bikini! :)*

Ten eerste heb je nu dan geen probleem meer. En ten tweede zit je niet later alsnog opgescheept met een soort van witte bikini! {:}

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 16:03

Ik (zo wit als een spook) heb een neonoranje bikini. :D
Ik heb door de jaren heen echt van alles geprobeerd en veel advies gehad, niets stond me leuk. Van deze had ik het echt nooit verwacht (niemand denk ik) maar ik wilde hem zo graag hebben dat ik hem gewoon gekocht heb en hij staat echt super :))
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 30-04-15 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 16:03

Hoe graag ik ook in mijn blote kont zwem (ben fervent saunaganger), ben bang dat ik dan toch het zwembad uitgestuurd ga worden :')

en die soort van bikini na de tijd heb ik geen last van, word toch niet bruin :D

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 16:05

Zwart en donkerblauw zou ik niet doen
Die kleuren doen geen kwaad, maar ook geen goed.
Ze doen niets voor je.
Je hebt juist wat kleur nodig om je wat op te halen.
Mensen mogen je best zien staan toch?
Ik zou meerdere versies gekleurde en fleurige bikini's bestellen en uitproberen.
Bij wehkamp kun je gratis retouneren.
Is het niets, dan donkerblauw als escape.
Zwart maakt nog bleker in mijn ogen.
Laatst bijgewerkt door Boras op 30-04-15 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 16:07

Liselot schreef:
en die soort van bikini na de tijd heb ik geen last van, word toch niet bruin :D

Dat is jammer! Anders kon je alsnog in je blote bips gaan zwemmen en tegen de badmeters zeggen dat hij niet moet zeuren want je hebt een witte bikini aan... :+

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 16:11

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 16:12

Boras schreef:
Zwart en donkerblauw zou ik niet doen
Die kleuren doen geen kwaad, maar ook geen goed.
Ze doen niets voor je.
Je hebt juist wat kleur nodig om je wat op te halen.
Mensen mogen je best zien staan toch?
Ik zou meerdere versies gekleurde en fleurige bikini's bestellen en uitproberen.
Bij wehkamp kun je gratis retouneren.
Is het niets, dan donkerblauw als escape.
Zwart maakt nog bleker in mijn ogen.

Dat klopt, maar omdat de vorige bewoners van mijn huis enorme schulden hadden kan ik nergens iets bestellen zonder er eerst voor te moeten betalen (vorige week met H&M ook al gezeur over gehad), dus dan zomaar even 10 bikini's bestellen gaat me niet lukken

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 16:17

Je kan gewoon thuis kijken wat goed bij jou staat qua kleur, gewoon met kleding/sjaaltjes ed.
Mij staat rood, roze, blauw goed.
Maar lila en geel afschuwelijk.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 18:11

Sheran schreef:
Ik ben strawberry blonde en heel wit, en ik raad ook aan: donkere kleuren Zwart kan erg mooi zijn ('wat staat dat mooi bij je lelieblanke huid!') maar donkerblauw en felrood ook :)

Klopt, eigenlijk de koninklijke kleuren. . . you should feel honored :P

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 20:51

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 23:26

Korte effectieve welke kleur ben ik uitleg;

Best On You Using Your Skin’s Undertones
592,543 August 12th, 2013
Posted in Fashion By Perrie Samotin
warm cool undertones skin
warm cool undertones skin

Have you ever tried on a top or a shade of lipstick that makes your skin tones, eyes, and face come alive, only to test out another that’s almost exactly the same shade but makes you look tired, washed-out, and just generally blah? The first one probably matched your skin’s surface tone and undertone perfectly, while the second shade may have a totally wrong undertone.

What’s that? You kinda understand, but don’t really know the difference between surface tone and undertone? Join the club. When it comes to fashion and beauty, there are few buzzwords as prevalent as “cool undertones” and “warm undertones” In fact, we’re always hearing that identifying which category we fall into is integral to our overall attractiveness, but finding out where we fall is still shrouded in confusion.

The first step in grasping the concept? Understanding that our skin’s surface tone is the color you’d describe yourself as having (ivory, light, medium, tan, dark, etc.) Your skin’s undertone is the color underneath the surface. You can have the same skin color as someone, but a different undertone, which are broken down like this:

Cool (pink, red or bluish undertones)
Warm (yellow, peachy, golden undertones)
Neutral (a mix of warm and cool undertones)

One big misconception: That pale girls can’t be warm-toned. In fact, many fair-skinned women have warm undertones (Nicole Kidman is one of them!) and dark-skinned women have cool tones (supermodel Alek Wek is a cool tone.)

So, how can you determine which category you fall into? Read on!

CoolToneWarmTonechart

1. Check Your Veins
Push your sleeves up right now and look at the veins on the inside of your wrist. Are they blue or green? If they look more blue, you likely have cool undertones. If the veins look greenish, you’re warm. It’s worth noting, warm girls, that you’re veins aren’t actually green—they look it because you’re seeing them through yellow-toned skin (yellow + blue = green.)

2. The Good Old Jewelry Trick.
Think about whether you look better in silver or gold jewelry (Not which you like more, but which actually makes you look more radiant, glowing, and awake.) Typically, girls with cool undertones look better in silver and platinum metals, and warm-toned women look better in gold.

3. The Neutral Test.
Think about what neutral shades flatter you best. Does your skin, eyes, and face look better in bright white and black hues, or ivory, off-whites, and brown/tan shades? The former means you’re probably cool-toned, and the latter, warm.

4. Eye and Hair Color.
Your natural eye and hair colors can help figure out your coloring. Customarily, cool people have eyes that are blue, gray, or green and have blond, brown, or black hair with blue, silver, violet and ash undertones. Conversely, warm-toined women usually have brown, amber, or hazel eyes with strawberry blond, red, brown, or black hair. Their hair tends to have gold, red, orange, or yellow undertones.

5. The Sun’s Effects.
When you’re out in the sun, does your skin turn a golden-brown, or does it burn and turn pink first? If you fit into the former category, you’re warm-toned, while cool tones tend to burn (fair-skinned cool girls will simply burn, while medium-skinned cool-toned girls will burn then tan.)

6. Identify with a Celeb.
A few celebs who have cool undertones: January Jones, Scarlett Johansson, Anne Hathaway, Lucy Liu, Cameron Diaz, Cara Delevingne.
A celebs who have warm undertones: Jennifer Lopez, Nicole Kidman, Jessica Alba, Rachel Bilson, Jennifer Aniston, Beyoncé.

7. Find Which Colors Look Best on You
There’s no denying that certain colors will make you look better regardless of your skin’s undertone. Warm-toned girls should lean toward yellows, oranges, browns, yellow-greens, ivorys, and warm reds, while cool-toned girls should wear blues, greens, pinks, purples, blue-greens, magentas, and true “blue-based” reds.

Check out the above color chart for an in-depth look!

Read more: http://stylecaster.com/cool-warm-skin-u ... z3YpVvyPys

manou_diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 23:43

hey!
Ik heb ook een zeer lichte huid. Daarbij heb ik rossig haar, blauwe ogen en sproeten.
Ik heb twee jaar geleden deze bikini gekocht en heb er veel complimentjes over gekregen!
http://www.camaieu.com/F-10022-maillot- ... ndeau.html
Maar het verschilt inderdaad heel erg per persoon. Ik zou kijken of er ergens in de buurt een lingerie winkel is waar ze ook bikini's verkopen. Deze mensen kunnen je vaak verder helpen, succes!

Edit: In het echt is die wat meer turquoise