dan is het eigenlijk altijd een kleur die bij je past :p Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dan is het eigenlijk altijd een kleur die bij je past :p
!
Liselot schreef:WildDreams schreef:Zalmroze of oranjeroze maakt je kleur donkerder ogen
Dan moet je wel kleur hebben die donkerder kán ogenIk ben nogal bang dat ik met die zalmroze die ik als voorbeeld liet zien er erg ziek uit ga zien
Macavity: dat is een mooie kleur zeg! Hou sowieso wel van warme groen tinten. Maar zie maar zoiets te vinden in mijn maat met beugel
Ik ben zelf ook best bleek en heb een lange rok in deze kleur (links, mijne is iets meer roze), die mij voor de rest wel wat minder bleek maakt
WildDreams schreef:Liselot schreef:
Dan moet je wel kleur hebben die donkerder kán ogenIk ben nogal bang dat ik met die zalmroze die ik als voorbeeld liet zien er erg ziek uit ga zien
Macavity: dat is een mooie kleur zeg! Hou sowieso wel van warme groen tinten. Maar zie maar zoiets te vinden in mijn maat met beugel
Haha dat kloptIk ben zelf ook best bleek en heb een lange rok in deze kleur (links, mijne is iets meer roze), die mij voor de rest wel wat minder bleek maakt
De laatste bikini die je postte is leuk en kun je denk prima hebben!

komt amper kleur op helaas.. Heb bruin haar en wat ik goed kan hebben is idd donkerblauw, donkerbruin, en blauw/groenig zoals in de link. http://www.hm.com/nl/product/09652?article=09652-G Boras schreef:Zwart en donkerblauw zou ik niet doen
Die kleuren doen geen kwaad, maar ook geen goed.
Ze doen niets voor je.
Je hebt juist wat kleur nodig om je wat op te halen.
Mensen mogen je best zien staan toch?
Ik zou meerdere versies gekleurde en fleurige bikini's bestellen en uitproberen.
Bij wehkamp kun je gratis retouneren.
Is het niets, dan donkerblauw als escape.
Zwart maakt nog bleker in mijn ogen.