Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jiperdepip schreef:het maakt toch niet uit wat er betaald is , als er gevraagd is of ze daadwerkelijk de afgebeelde dekjes mocht ontvangen moet ze deze ontvangen hebben na koop ongeacht welk bedrag er betaald is
jiperdepip schreef:het maakt toch niet uit wat er betaald is , als er gevraagd is of ze daadwerkelijk de afgebeelde dekjes mocht ontvangen moet ze deze ontvangen hebben na koop ongeacht welk bedrag er betaald is
Jolliegirl schreef:jiperdepip schreef:het maakt toch niet uit wat er betaald is , als er gevraagd is of ze daadwerkelijk de afgebeelde dekjes mocht ontvangen moet ze deze ontvangen hebben na koop ongeacht welk bedrag er betaald is
Snap ik.
Maar een bedrag zegt wel iets over het verkochte spul./
Als zij dit voor 10 euro heeft mogen overnemen,dan snap je zelf wel dat je genaaid word waar je bijstaat.....
Mioux schreef:@alill dat kan, maar dan zou het vergelijkbare dekje of nep dekje er wel bij moeten zitten, en dat vraag ik me af of zo'n look a like in die kleur er wel bij zat of niet.
kwita schreef:tja ach ik heb ook weleens n marktplaats misser gehad........
dan geen anky wat zou het jammer dan, maar wat kun je er aan doen?
Mioux schreef:Daarom vraag ik me ook af, zat exact dát dekje erbij of een look a like, dus wel zelfde kleur maar niet anky.
Dat de verkopende partij niet reageert is wel apart. Of ze is op vakantie of nog geen mail gelezen. Weet niet hoe lang ze al niet gereageerd heeft
Drico schreef:Ik weet in elk geval haar naam (volledig) dus kan haar ook proberen te benaderen via andere mogelijkheiden.
Had op Bokt de oproep geplaats omdat ik niet echt zeker wist of er iets was wat ik kon doen en wat er eventueel aangedaan kan worden.
De rest van de dekjes klopt wel!
Waarschijnlijk dat de ANKY gewoon is omgewisseld met een andere.
renskesanne schreef:Drico schreef:Ik weet in elk geval haar naam (volledig) dus kan haar ook proberen te benaderen via andere mogelijkheiden.
Had op Bokt de oproep geplaats omdat ik niet echt zeker wist of er iets was wat ik kon doen en wat er eventueel aangedaan kan worden.
De rest van de dekjes klopt wel!
Waarschijnlijk dat de ANKY gewoon is omgewisseld met een andere.
dan stuur je haar toch via facebook verzoek/berichtje het kan ook gewoon perongeluk gebeurd zijn hoor omdat het maar 1 dekje is.