WTF-momenten tijdens het uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:41

Ach vond het wel zielig, want jongen in kwestie was merkbaar teleurgesteld toen ik niet inging op z'n aanzoek :(:)

Eentje van onlangs: zaten rustig op café met mensen die ik niet goed kende (waren kennissen van een vriendin) en kwam zo terecht naast een nogal rare, maar aardige jongen. We waren wat aan het praten. Hij vertelde dat hij thuis een melkveebedrijf had. Vroeg ook na een tijdje welke studie ik volgde: dierenartsassistentie. Hierop kreeg ik de reactie: "Oh, misschien kan je dan eens helpen met de koeien te melken <<) ". En ja, die wenkbrauwwiebel hoorde er ook bij. Heb toch vriendin aan d'r mouw getrokken of we ergens anders heen gingen :')

Ik ga overigens absoluut niet veel uit (1x elke 2 à 3 maanden), maar ik lijk wel het doelwit voor dit soort dingen :=

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:42

xdniesje schreef:
In dit topic moet ik even een verhaal kwijt :D

Ongeveer twee weken geleden was ik met een paar vrienden gezellig op stap.
Tijdens het dansen zagen wij een jongen en een meisje heel close worden, toen trok hij haar richting de muur en daar begon het heel intiem zoenen..
Niet fijn om naar te kijken, maar het gebeurt wel vaker.
Totdat opeens meisje twee kwam aanlopen en zich in het zoenen mengde. Eerst alle drie tegelijk en toen gingen ze elkaar af.
Om het nog erger te maken kwam er jongen twee aanlopen en ook hij deed gezellig mee. :oo :oo

Nog nooit gezien en voor mij was het een echt WTF-momentje.

Of mensen die meteen tussen de billen gaan :=

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:43

Na een avondje stappen op de fiets naar huis. Rond 03.00 snachts.
Ik was bijna thuis en hoorde me toch een lawaai!
Zie ik achter mij allemaal jongens met een grijze container op 4 wielen, een behoorlijk grote, die ze vooruit duwen.
Ik hoorde bekende stemmen en was maar even gestopt omdat het een aantal vrienden van mij waren.

Ik vroeg wat spoken jullie uit? Hoe kom je aan die container.
Hun deden een beetje lacherig en hadden al genoeg op.

Ze reden de container op onze oprit en ineens zag ik dat er iemand in lag.
Onder de mayonaise, bier, kots etc.

De jongens tilden hem eruit en rara wie was dat?

Mijn broer :+

2 vrienden van hem hebben hem naar boven gedragen en zelfs onder de douche gezet :')

Ware vriendschap dus haha

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:43

Snollygoster schreef:
billionache schreef:
Ik snap de reactie van TS ook. Volgens mij heeft ze in eerste instantie netjes gereageerd dmv praten. Het andere meisje daarna een gestoord k*twijf noemen was niet de allerslimste zet, maar ik had op dat moment exact hetzelfde gedaan :+

Ik heb ook al vrij veel meegemaakt. Oa op een festival een onbekende jongeman die me in de armen vloog met de woorden 'EINDELIJK HEB IK JE GEVONDEN', vervolgens op één knie ging en me ten huwelijk vroeg :') stond daar ook even perplex haha.

Dat heb ik ook heel vaak meegemaakt op een metalfestival vorig jaar, dat is denk ik normaal als je een van de weinige blonde meisjes bent die er rondloopt? :')
Blijft altijd wel grappig om mee te maken :=

Dat heb ik op Decibel gehad, ik als normaal en braaf blond klein Meisje wordt daar raar aangekeken omdat ik die muzieksoort heel eenvoudig leuk vindt?

Ben vaak ten huwlijk gevraagd, door veel mensen die dronken waren Maar ook 1 die compleet nuchter was.. ik heb geen woord Meer gegeven, de hele avond niet Meer.. na die vraag ben ik ook weg gelopen, en hij heeft me heel stom aangekeken. ik heb die jongen ook nog gekent, Maar dat is nog geen grond om mee te trouwen _O-

En Topicstarter, zo had ik ook gereageerd. ook ik zit dan vol adrialine Maar eigenlijk sla ik nooit toe. Maar tussen mijn vriend en iemand anders instaan doe ik zonder Problemen, ook als het om twee jongens gaat..
Dat uitschelden doe ik dan niet Maar ik kann begrijpen dat het eventjes sterker was dan jezelf, XD

(Mensen reageer allen niet zo snel ik probeer al vijf Minuten mijn bericht te zenden _O- )

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:44

billionache schreef:
Ach vond het wel zielig, want jongen in kwestie was merkbaar teleurgesteld toen ik niet inging op z'n aanzoek :(:)

Eentje van onlangs: zaten rustig op café met mensen die ik niet goed kende (waren kennissen van een vriendin) en kwam zo terecht naast een nogal rare, maar aardige jongen. We waren wat aan het praten. Hij vertelde dat hij thuis een melkveebedrijf had. Vroeg ook na een tijdje welke studie ik volgde: dierenartsassistentie. Hierop kreeg ik de reactie: "Oh, misschien kan je dan eens helpen met de koeien te melken <<) ". En ja, die wenkbrauwwiebel hoorde er ook bij. Heb toch vriendin aan d'r mouw getrokken of we ergens anders heen gingen :')

Ik ga overigens absoluut niet veel uit (1x elke 2 à 3 maanden), maar ik lijk wel het doelwit voor dit soort dingen :=

Ik ga bijna elke week uit en altijd het doelwit voor random dingen :=
Heb ergens wel een lijstje liggen met wtf-momenten (ja, dat heb ik echt _O- )

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:47

xdniesje schreef:
In dit topic moet ik even een verhaal kwijt :D

Ongeveer twee weken geleden was ik met een paar vrienden gezellig op stap.
Tijdens het dansen zagen wij een jongen en een meisje heel close worden, toen trok hij haar richting de muur en daar begon het heel intiem zoenen..
Niet fijn om naar te kijken, maar het gebeurt wel vaker.
Totdat opeens meisje twee kwam aanlopen en zich in het zoenen mengde. Eerst alle drie tegelijk en toen gingen ze elkaar af.
Om het nog erger te maken kwam er jongen twee aanlopen en ook hij deed gezellig mee. :oo :oo

Nog nooit gezien en voor mij was het een echt WTF-momentje.

Ach.... make love, not war. 8-)
Beter zo dan al die dronken knokpartijen. ;)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 15:48

Palmera schreef:
Snollygoster schreef:
Hier komen de moraalridders weer, alsof jullie allemaal zouden toekijken hoe jullie vriend/vriendin opzettelijk bier over hun heen gegooid krijgen, ik denk niet dat je je daarin kan verplaatsen tot je het zelf meemaakt. Het was gewoon zo'n heat of the moment moment. Van elkaar houden is voor mij ook voor elkaar opkomen in zo'n situaties, mijn vriend zou exact hetzelfde gedaan hebben moest het mij zijn overkomen ;)

De dag dat mijn vriend mij nodig heeft voor zoiets onbenulligs is de dag dat ik hem terug stuur naar zijn moeder. Kom op zeg. Een volwassen vent handelt dat zelf wel af.

En jij TS: neem een kind. Dan heb je iets te moederen en te bemoeien.

Mijn vriend is perfect bekwaam om zoiets zelf af te handelen, echter was de reactie sterker dan mezelf, iets perfect menselijks waar ik me eigenlijk tegenover jullie niet hoef te verantwoorden. Het feit dat ik het toch doe zal ook wel sterker dan mezelf zijn zeker? ;)
Ik heb zeker geen orders van vreemden aan te nemen of me de les te laten spellen, ik denk ook niet dat de gemiddelde 19 jarige al aan een kind toe is. Toch bedankt voor de tip, heel attent van je.

Mag ik hierbij ook de mensen verzoeken die problemen hebben met mijn manier van reageren het verder af te handelen in PB? Dit was de bedoeling om een leuk topic te worden en je eigen WTF-momenten te delen. Ik heb nergens om kritiek gevraagd op mijn reactie.

Tigear

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:51

Ik was een keer rustig friet aan het eten met mijn vader in de snackbar toen er een man en een vrouw binneliepen. Op zich niks raars aan behalve dat de vrouw haar hand helemaal in de onderbroek (als hij die aanhad want helaas kon ik duidelijk zien dat het huid op huid contact was) van de man had en bewegingen aan het maken was met haar hand. Ze stopte hiermee omdat ze naar de wc moest maar nadat ze terugkwam stak ze weer zonder twijfelen haar hand in de man zijn onderbroek en ging verder terwijl de man friet aan het bestellen was. :')

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:53

Tigear schreef:
Ik was een keer rustig friet aan het eten met mijn vader in de snackbar toen er een man en een vrouw binneliepen. Op zich niks raars aan behalve dat de vrouw haar hand helemaal in de onderbroek (als hij die aanhad want helaas kon ik duidelijk zien dat het huid op huid contact was) van de man had en bewegingen aan het maken was met haar hand. Ze stopte hiermee omdat ze naar de wc moest maar nadat ze terugkwam stak ze weer zonder twijfelen haar hand in de man zijn onderbroek en ging verder terwijl de man friet aan het bestellen was. :')

huh :')

MissChrys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:54

Tigear schreef:

mevrouw was al begonnen aan haar frikandel :x

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:57

Ik heb na het uitgaan eens in de nachtbus gezeten met een man die heel intiem aan het kroelen was met het bovenlichaam van een paspop. Hij stelde haar ook een paar keer aan mij voor. :7

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:04

ik maak ook heeel vaak aparte dingen mee tijdens het uitgaan. zo heb ik wel eens gezien dat een joch dat volgensmij officieel nog nieteens oud genoeg was om alcohol te nuttigen een meisje stond te bezwangeren tegen een muurtje. maar dan ook echt met alles erop en eraan.

meisjes die op de wc de raarste gesprekken hadden, alsof niemand ze kon horen :')

Dat ik ineens midden in een of andere crisis oorlog zat, omdat een meisje mij volgensmij aanzag voor iemand anders en zij dacht dat ik iets had met haar vriend ofzo, terwijl ik zelf gewoon met mijn vriend uit was. :')

Dat je even bij de EHBO langs gaat voor een pleister en er een meisje zo omvalt en bijna over je voeten kotst.

Mijn moeder haalt ons wel eens op en die maakt ook altijd de raarste dingen mee.
Mensen die dan geen taxi hebben en die haar de raarste dingen aanbieden, of laatst had iemand wel 10 minuten met zijn BLOTE billen tegen haar raam aan gedrukt. na 10 minuten had ze het raam maar iets open en dicht gedaan zodat er zo'n klein velletje tussen het raam kwam en toen was hij maar gauw weggerend }>

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:08

MissChrys schreef:
Tigear schreef:

mevrouw was al begonnen aan haar frikandel :x

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:10

okdoei schreef:
ik maak ook heeel vaak aparte dingen mee tijdens het uitgaan. zo heb ik wel eens gezien dat een joch dat volgensmij officieel nog nieteens oud genoeg was om alcohol te nuttigen een meisje stond te bezwangeren tegen een muurtje. maar dan ook echt met alles erop en eraan.

meisjes die op de wc de raarste gesprekken hadden, alsof niemand ze kon horen :')

Dat ik ineens midden in een of andere crisis oorlog zat, omdat een meisje mij volgensmij aanzag voor iemand anders en zij dacht dat ik iets had met haar vriend ofzo, terwijl ik zelf gewoon met mijn vriend uit was. :')

Dat je even bij de EHBO langs gaat voor een pleister en er een meisje zo omvalt en bijna over je voeten kotst.

Mijn moeder haalt ons wel eens op en die maakt ook altijd de raarste dingen mee.
Mensen die dan geen taxi hebben en die haar de raarste dingen aanbieden, of laatst had iemand wel 10 minuten met zijn BLOTE billen tegen haar raam aan gedrukt. na 10 minuten had ze het raam maar iets open en dicht gedaan zodat er zo'n klein velletje tussen het raam kwam en toen was hij maar gauw weggerend }>

_O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:14

xGoldenHero schreef:
Na een avondje stappen op de fiets naar huis. Rond 03.00 snachts.
Ik was bijna thuis en hoorde me toch een lawaai!
Zie ik achter mij allemaal jongens met een grijze container op 4 wielen, een behoorlijk grote, die ze vooruit duwen.
Ik hoorde bekende stemmen en was maar even gestopt omdat het een aantal vrienden van mij waren.

Ik vroeg wat spoken jullie uit? Hoe kom je aan die container.
Hun deden een beetje lacherig en hadden al genoeg op.

Ze reden de container op onze oprit en ineens zag ik dat er iemand in lag.
Onder de mayonaise, bier, kots etc.

De jongens tilden hem eruit en rara wie was dat?

Mijn broer :+

2 vrienden van hem hebben hem naar boven gedragen en zelfs onder de douche gezet :')

Ware vriendschap dus haha

Waar is de vind ik leuk knop _O-

Vroeger ging ook nog heel vaak met de discobus naar huis. Op een gegeven moment zat ik met een jongen te praten hij was al een beetje dronken. Dus het waren leuke verhalen. Maar op een gegeven moment begint hij te vertellen dat hij de jackpot ging winnen en wat hij daarvan allemaal ging kopen. Jaa zegt die en jij krijgt dat ook wat, ik had die jongen nog nooit gezien verder, daarna ook niet meer trouwens.

Tigress

Re: WTF-momenten tijdens het uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:34

Oh lol. Ik ga amper uit, maar de laatste keer was toch wel bijzonder _O-
We waren bij een vriendin even wat gaan indrinken, maar dat schoot bij die vriendin wat door...die was al dronken voor we begonnen :')

Weten jullie nog dat je, ik meende richting de kerstdagen, je van de Albert Heijn filmpjes online kon bekijken over hoe je een bepaald recept maakt? Daar werd in bushokjes voor geadverteerd.
Afbeelding

Een beetje dit idee, met zo'n play-knop in het midden.

We liepen richting de gaybar waar we even gezellig een paar uurtjes zouden zijn. De route erheen zou hooguit 10 minuten moeten duren, maar we hebben er minimaal 20 over gedaan _O- Het duurde even voor we haar bij het bushokje vandaan hadden, want ze liep me toch op die ''knop'' te rammen _O- En maar niet snappen waarom het filmpje zich niet afspeelde, want ze had zo'n zin in die taart _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:41

Ik vind het hele uitgaan wtf :o Jongens die zomaar met je denken te kunnen dansen, allemaal vreemden die met elkaar staan te zoenen.

Had hetzelfde gedaan als jou hoor TS, wat denkt ze wel niet.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:45

Wat een heerlijke topic dit. Ook al de nodige dingen meegemaakt maar vergeleken met de verhalen die ik hier tegenkom vallen die allemaal nog reuze mee ;)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:47

Dat moment dat je zelf nuchter bent, maar je vriendinnetje waarmee je bent, niet eens meer weet waar de bus is, hoe we thuis moeten komen, en je haar op sleeptouw meeneemt :') en het stukje lopen van de bus naar háár huis 10 minuten langer duurt dan normaal, omdat ze constant schreeuwt dat: ' moet plassen/kotsen - O nee toch niet- heeeeeee dit was mijn basisschool - ik wil slapen - ik wil dansen - ik wil niet naar huis - zijn we al thuis'. Midden op straat, om 5 u 's ochtends. en uiteraard moest ik de deur open doen en haar uitkleden en in bed leggen :'). als je dan zelf ligt denk je wel van zo... ook weer gehad _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:48

Afgelopen zaterdag nog wtf moment.. Nml aangerand worden door een chick |o :S

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:50

Gianti schreef:
Afgelopen zaterdag nog wtf moment.. Nml aangerand worden door een chick |o :S

Das echt wtf?!

Ik ben een keer ten huwelijk gevraagd, heb nee gezegd, kerel was al 40 ofzo :+.

Geen WTF moment, maar wel super komisch. Een vriend van mij was zo zat als een kanon, en ik heb hem doen geloven dat hij in zn blote kont over de Varsselring is gerent (motor circuit). Hij gelooft het nog steeds _O-

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:51

Hahaha hilarisch topic! De laatste keer in de Trouw (ach, die goede oude tijd :7) kwam er een jongen aan me toe die vrolijk meldde wat 'ie had gebruikt, vroeg waar ik aan zat (alcohol) en of ik zin had om te zoenen :')

En ik was laatst uit in Leiden, met een jongen gezoend die op de terugweg dezelfde kant op moest. Ik was er alweer klaar mee, was ook vrij dronken en liep samen met een vriendin terwijl een vriend van me met die jongen in gesprek was. Bleek hij 30 te zijn :wow:

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:54

Palmera schreef:
Snollygoster schreef:
Hier komen de moraalridders weer, alsof jullie allemaal zouden toekijken hoe jullie vriend/vriendin opzettelijk bier over hun heen gegooid krijgen, ik denk niet dat je je daarin kan verplaatsen tot je het zelf meemaakt. Het was gewoon zo'n heat of the moment moment. Van elkaar houden is voor mij ook voor elkaar opkomen in zo'n situaties, mijn vriend zou exact hetzelfde gedaan hebben moest het mij zijn overkomen ;)

De dag dat mijn vriend mij nodig heeft voor zoiets onbenulligs is de dag dat ik hem terug stuur naar zijn moeder. Kom op zeg. Een volwassen vent handelt dat zelf wel af.

En jij TS: neem een kind. Dan heb je iets te moederen en te bemoeien.

Kom op zeg, kinderachtige reactie. Dus als een man niet voor zichzelf opkomt is hij een watje? Dat is eigenlijk wat je zegt. Niet iedereen heeft zijn bek erop of kan voor zichzelf opkomen, of WIL voor zichzelf opkomen. Misschien ligt het niet in zijn karakter om er iets tegen willen te doen, maar wel in het karakter van TS, die zich zoiets niet wil laten gebeuren. Geef TS ook groot gelijk. Ik had waarschijnlijk ook zo gereageerd, als mijn vriend niets had gedaan of te langzaam was geweest om dat te doen.

Anyway, ik had laatst ook een raar moment. Ik was uit met een groep vrienden en moest op den duur naar de wc... Maar in de vrouwenwc was geen toiletpapier meer.. Ja, bah. Dus ik bij de deur van de mannenwc staan. Wilde vragen of iemand daar een rol voor me kon pakken. Maar de enige wc die zij hadden was dicht, zat iemand op, dus moest wachten. Twee jongens kwamen bij me staan (die net hadden staan plassen) en ik vroeg of ze een rol wilden pakken voor me en zij vroegen, waarom pak je het zelf niet. Ik zo, omdat ik dan langs al die dronken mannen moet met hun piele uit hun broek en dat hoef ik niet te zien. Daarnaast is het onbeleefd. Zij pakten dus die rol voor mij, mooi..

Ik met de rol in de hand, maar zij liepen nog een stuk mee en bleven praten, dus bleef ook nog even staan om te praten. Dat ik best even in de mannenwc had mogen komen om zelf die rol te pakken. Ik zo, ja maar jullie stonden er, dan had ik dat gezien. Ow, daar hebben we geen problemen mee hoor. Ik voor de gein, ow nee, echt niet, onzin. Je wilt niet dat iemand zomaar dat ziet.. Jawel hoor, zegt er één en voor ik het wist hadden ze beide hun kleine heertjes uit de broek getrokken. Ik wist niet wat ik moest zeggen, haha. Heb echt even moeten lachen, gezegd dat oké, blijkbaar vonden ze het inderdaad niet erg, ze fijne avond gewenst en snel de vrouwen wc in gedoken. :')

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:55

Ik hou van zulke verhalen!! Ik vergeet m'n eigen heel vaak, ik denk dat ik een dagboek ga bijhouden.. :')

Ik heb wel met random mensen afgelopen zaterdag groepsknuffels gedaan, erg prettig kan ik je vertellen :+

Verder beleef ik altijd heel veel dingen maar die komen vaak bij mezelf weg en dan de volgende dag denk ik, wat moeten die mensen wel niet van me denken?

Wel een keer trouwens op hemelsfestival, ik kwam mijn vulploegleider tegen en hij vroeg of ik even mee wou lopen want hij wou me aan iemand voorstellen, dus ik loop mee.. Komen we aan bij een meisje dus hij zegt dit is d'r!! Dus ik zei, leuk! want ik dacht het is z'n vriendin.. Zegt ie wie zou je kiezen? Dus ik dacht wat? Dus zei hoezo? Zegt ie ja ze is lesbisch.. Dus ik dacht fijn heb ik weer.. Eerst vet enthousiast doen van ja leuk meisje en dan gaat het uiteindelijk daarom haha.. Maar netjes gezegd dat ik niet op vrouwen van en dat ik wel voor zijn broertje koos en toen ben ik weggelopen _O-

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:00

Jaren geleden zei een prachtige homo man om 4 uur 's ochtends tegen mij:"vind jij het hier ook zo saai? Zullen we gaan ontbijten?" Ik dacht dat hij me naar een snackbar zou meenemen. Niet dus. Hij reed door naar Parijs om met me te ontbijten aan de Seine.

Zoiets spontaans en krankzinnigs heb ik nooit meer meegemaakt.
Laatst bijgewerkt door Palmera op 22-04-15 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt