overstappen op een andere telefoon en abbo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:29

michelle933 schreef:
S8903N schreef:
Toevallig mijn simonly 3 maand terug laten wijzigen, ook bij Telfort. Had nog een oude Nokia die alleen deed bellen en smsen :)
Gewoon bellen met de klantenservice, even uitleggen wat je wilt, zetten ze je abonnement om naar eentje met een nieuwe telefoon.

Oehh oké. Heb jij toevallig de iphone6 of iets in die richting?

Ik heb gekozen voor de Sony Xperia Z3 Compact. Tot nu toe erg tevreden over dit toestel, vooral camera is super goed. Betaal geloof ik iets van 45,- per maand met 500 min 100 sms en 1000 MB. Looptijd van 2 jaar gaat wel weer opnieuw in maar vond 2x abonnement betalen zonde van mijn geld.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 09:31

carika schreef:
Hou eens de website van leapp in de gaten, tweede hands iPhones met garantie. Ik heb er goede ervaringen mee, je moet alleen regelmatig op de website kijken omdat ze van elke aanbieding vaak maar eentje hebben.

Top dankjewel!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 23:37

Bij Telfort lease je een toestel, let op.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 23:13

Lizzle schreef:
Bij Telfort lease je een toestel, let op.

Is dat bij alle abbonementen?

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:52

michelle933 schreef:
JCDJK schreef:
Ik heb een iPhone 6 met abonnement.
Onbeperkt bellen en sms'en en 4gb internet.
Hier betaal ik dan 49,- voor.

Als ik jou was, zal ik niet naar Tele2 gaan. Nergens bereik.

Zoo als je het zo bekijkt is het geen geld. Maar geen bereik hebben is ook koelote. Jij zit bij telen neem ik aan?
En klopt het ook als je over gaat naar een andere netwerk systeem dat je een ander nummer krijgt?

Met iPhone 6 zit ik nu bij Vodafone.
Ik zat inderdaad bij Tele2 hiervoor, echt nooit meer.
Jaa, zolang je abonnement niet kan verlengen bij een ander, kan je je telefoonnummer niet meenemen. Maar kan je al wel verlengen, dan kan het wel. Even navragen bij de winkel, hadden wij gedaan.

NatassJa

Re: overstappen op een andere telefoon en abbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:09

Ik heb een iPhone 6 Plus (64GB) via Tele2 met 500MB internet en 150 belminuten en ik betaal €38 per maand.

Dat was toen een actie, maar via Tele2 hebben ze veel goede acties. Ik was ook altijd erg bang om over te stappen naar die provider, maar zit er nu bijna 3 jaar, nooit geen problemen mee gehad! Nooit over het bedrag gekomen en altijd overal bereik!

En ik zit écht véél op m'n telefoon! Maar dan ook écht veel :')
Als je in principe overal WIFI hebt, dan moet die 500MB makkelijk lukken! Ik verbruik echt max. 500 per maand. Zit er nooit overheen. :)