Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Was net door de kassa en had alles netjes betaald.
"helaas" keken de wannabe dieven niet erg goed rond, want er waren strategisch geplaatste spiegels en camera's waarop ik ze kon betrappen.
) en op die manier kon ik de auto nog tegenhouden voordat hij de parking af was gereden. De meeste mensen stoppen ook gewoon als je tegen hun raampje gaat bonken, al heb ik mezelf in een stoot van adrenaline ook weleens op de motorkap gegooid omdat ik echt niet van plan was hem te laten vertrekken zonder te betalen, dat ging verdorie van mijn loon af
Cayenne schreef:Het verbaast me eigenlijk dat zoveel mensen het blijkbaar niet melden wanneer ze zien dat iemand iets steelt

Cayenne schreef:Het verbaast me eigenlijk dat zoveel mensen het blijkbaar niet melden wanneer ze zien dat iemand iets steelt
op mijn kaken: ik heb een keer een meisje wat in haar mouw zien steken. Het was zo'n goedkoop prulletje wat ze meenam, dat ik me afvroeg of ik het moest melden, maar ik heb het toch gedaan. Een medewerker is achter haar aangegaan en door het hele gebeuren en wachten of ik nog iets moest doen, ben ik vervolgens vergeten om mijn eigen 1 euro ding af te rekenen. Ik kwam er na de busreis thuis pas achter dat ik dat ook nog tussen mijn tassen vast had.
Laatst wel iets gezien dat ik dacht 'wow'. Ik liep in de kruidvat, rent er opeens een man de winkel binnen, geeft een hele tas vol spullen aan de caissière, en zegt dat het net gejat was door iemand, en dat hij er toen achteraan is gegaan en de dader het had laten vallen. Caissière had het zelf niet eens doorgehad dat er wat gestolen was (laat staan een hele tas vol). Betreffende man is er toen weer achteraan gerend om te kijken waar de dader heen zou gaan en weer teruggegaan om dat te melden. Dan ben je toch wel een held in mijn ogen, ondanks dat het eigenlijk behoorlijk dom is om te doen.
linnie050 schreef:Bij ons is de Aldi is wel streng.
Ik heb altijd die grote boodschappen tassen mee en moet alles op tillen en ze kijken erin als ik bij de kassa ben!
Filmpje ga ik thuis even bekijken!