SAKKIA schreef:Om 1 van beide maten te houden is echt wel door mijn hoofd geschoten en mijn vriend kwam met hetzelfde criminele idee, maar dat ga ik dus echt niet doen. Ik ben wat dat betreft een pussy en krijg last van mijn geweten. Buiten het feit dat het gewoon niet netjes is natuurlijk
Ik ga er nog even over nadenken wat ik ga doen. Rechts is niet heel erg veel te groot, dus daar ga ik vanavond even een zooltje inleggen om te kijken of het beter wordt.
Ik snap dat ik op zoek moet naar schoenen die beter zitten, maar andere schoenen lost het probleem van het verschil in grote in mijn voeten niet op![]()
Bij maat 39 zit links echt heel goed en is rechts dus iets te groot en bij maat 38,5 is het precies anders om en is links dus net te klein en past rechts precies goed. Dat ligt niet aan de schoenen maar aan het feit dat mijn voeten zo ongelijk zijn.
Dit heb ik natuurlijk bij mijn allstars bijvoorbeeld ook, alleen daar merk je dat verschil haast niet. Net zoals bij laarzen in de winter e.d. Het verschil is te klein om echt in de schoen te gaan schuiven en laarzen of allstars ofzo flip je niet uit, dus dan maakt dat halve maatje te groot niet zo veel uit.
Maar bij pumps loop ik hier altijd tegen aan, dat is dus ook de reden dat ik er niet zo vaak op loop
Ik ken het hoor, mijn linkervoet is een halve maat groter dan mijn rechter. Ik koop altijd pumps met een T strap (of andersoortig bandje), dan heb je geen last van de pump die ietsje te ruim is