jaa echt, heeft mn moeder ook bij haar bed gebruikt, je hebt best kans dat je het af en toe opnieuw moet doen maar het helpt wel Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jaa echt, heeft mn moeder ook bij haar bed gebruikt, je hebt best kans dat je het af en toe opnieuw moet doen maar het helpt wel

En anders maak ik wel een toverdrank van talkpoeder, glijmiddel, een IKEA-potloodje, een bijslaper, een stuk fietsband en een kaarsvet.
Ik had echt niet verwacht dat er zoveel creatieve oplossingen voor een krakend bed zouden zijn!UhNee schreef:Ik zou helaas dé tip niet weten, maar wat ik wel weet....
Word alsjeblieft schrijfster

Renee1991 schreef:Gelijk uitmaken die relatie. Je wilt je toch niet zó lang aan het lijntje laten houden?!
nou kan je me helemaal opvegen Renee1991 schreef:Anoniem schreef:Ideale oplossing; een bijslaper/partner . Die snurken zo hard, dan hoor je dat gepiep en gekraak niet meer
![]()
Tja, dat kan ik me dan ook weer voorstellen TS. Kun je niet eens een gesprek met 'm aanknopen?
En het is onverstaanbaar.

laraxXxemma schreef:Achja een beetje kreunend bed is minder erg dan dat zijn ribben ineens te kort worden (zwevende ribben, niet vastgemaakt) waardoor ze schuifen en ze aan een kant zn rug uit steken (effect van op een zachte bal drukken, dan wordt hij breder)... met andere woorden door je bed zakken.
Hij bleek een flexibele borstkas te hebben dus uiteindelijk wat andere ribben laten zetten die net wat langer waren.
Misschien zijn andere ribben (alshet daar aan ligt) voor jou lief ook een optie ? Was bij mij ideaal in ieder geval
Kwanyin schreef:Littera schreef:Talkpoeder? Glijmiddel?en dan aan de cassière vertellen "jaaaaah dat heb ik nodig voor in bed anders lijdt onze relatie eronder!"
Lijkt me geweldig om de reactie te zien. 
Ik hoop dat ik eindelijk eens kan doorslapen, en ik hoop het ook omdat het voor mijn geliefde bed ook erg vervelend is om midden in de nacht opeens geluiden te moeten maken.