Een nachtelijk relatieprobleem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Re: Een nachtelijk relatieprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:49

Talkpoeder :') jaa echt, heeft mn moeder ook bij haar bed gebruikt, je hebt best kans dat je het af en toe opnieuw moet doen maar het helpt wel

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 17:53

Talkpoeder? Glijmiddel? _O-

Ik wilde eigenlijk gewoon de winkel gaan bellen, maar ik denk dat het een stuk leuker is om alle mogelijkheden die hier genoemd zijn uit te proberen. :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:59

Ik zou helaas dé tip niet weten, maar wat ik wel weet....
Word alsjeblieft schrijfster :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:05

Ik heb wel eens gehoord dat je kaarsvet moet druppen tussen de kieren en schroeven en dat het dan stopt met piepen enzo

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:09

Mijn nicht heeft ook een enorm krakend bed... Als ik bij haar slaap kan ik geen oog dicht doen van dat geluid. Zij slaapt zelf als een roosje, ze is gewend aan het geluid en heeft er geen last van.. Dus ik zou het nog eventjes aanzien +:)+

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:17

Je moet 's de lattenbodem optillen en kijken of er niks op die randjes ligt waar de lattenbodem dus opligt.
Mijn bed kraakte ook gigantisch aan één kant, lattenbodem opgetild en wat bleek.. er zat een Ikea potloodje tussen. _O- :')
Het werd dus een soort wipkip als je erop ging liggen, daarom kraakte het zo whahaha. Misschien ligt er bij jou ook iets tussen? :+

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:18

Heel leuk geschreven!! Ik zit met een grote glimlach de boel te lezen. Gewoon bellen dus. en als t niet over gaat, stukje oude binneband van een fiets onder de kruisende delen enzo. Blijft t bij rubbers haha

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:23

Dat heb je leuk beschreven zeg, haha!

Ik had toch in jouw geval zéker de winkel even gecontacteerd. Wat ik uit jouw verhaal begrijp is dat je het bed enkele weken hebt? Nou dan moet dit niet zo zijn hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:24

Gelijk uitmaken die relatie. Je wilt je toch niet zó lang aan het lijntje laten houden?!

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 19:26

Ik ga morgen wel even bellen. :j En anders maak ik wel een toverdrank van talkpoeder, glijmiddel, een IKEA-potloodje, een bijslaper, een stuk fietsband en een kaarsvet. :+ Ik had echt niet verwacht dat er zoveel creatieve oplossingen voor een krakend bed zouden zijn!

UhNee schreef:
Ik zou helaas dé tip niet weten, maar wat ik wel weet....
Word alsjeblieft schrijfster :')

Ik zie het al voor me: "Onder het kussen. Een zelfhulpboek voor bedden met psychische problemen." :')
Of: "Uit de lakens. Een openhartig verhaal over een relatie die allesbehalve slaapverwekkend was." :D
Of: "Vijftig kreunen verder. Over bedden die hun mond niet kunnen houden." :)

Renee1991 schreef:
Gelijk uitmaken die relatie. Je wilt je toch niet zó lang aan het lijntje laten houden?!

Dat durf ik niet... ik ben bang dat hij het huis niet vrijwillig zal verlaten en hem buiten zetten vind ik ook weer zo zielig. -O-

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:34

Ik kan je niet helpen met je probleem maar ik heb hier helemaal dubbel gelegen van het lachen, en dan staat er bij mij onderaan dit topic een banner/reclame: relatietherapie nodig :D :D nou kan je me helemaal opvegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:42

Anoniem schreef:
Ideale oplossing; een bijslaper/partner . Die snurken zo hard, dan hoor je dat gepiep en gekraak niet meer _O-

_/-\o_

Tja, dat kan ik me dan ook weer voorstellen TS. Kun je niet eens een gesprek met 'm aanknopen?

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 20:48

Renee1991 schreef:
Anoniem schreef:
Ideale oplossing; een bijslaper/partner . Die snurken zo hard, dan hoor je dat gepiep en gekraak niet meer _O-

_/-\o_

Tja, dat kan ik me dan ook weer voorstellen TS. Kun je niet eens een gesprek met 'm aanknopen?

Ik probeer het, maar hij geeft alleen antwoord als ik op 'm ga zitten. -O- En het is onverstaanbaar.
Alle mannen zijn ook hetzelfde. Communicatie is hopeloos. :Y)

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:50

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:57

Whahahaha wat leuk geschreven!
En ook de tips zijn hilarisch.

Krijg nu als reclame bij dit topic, relatietherapie nodig? _O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:03

Achja een beetje kreunend bed is minder erg dan dat zijn ribben ineens te kort worden (zwevende ribben, niet vastgemaakt) waardoor ze schuifen en ze aan een kant zn rug uit steken (effect van op een zachte bal drukken, dan wordt hij breder)... met andere woorden door je bed zakken.
Hij bleek een flexibele borstkas te hebben dus uiteindelijk wat andere ribben laten zetten die net wat langer waren.

Misschien zijn andere ribben (alshet daar aan ligt) voor jou lief ook een optie ? Was bij mij ideaal in ieder geval :j
:')

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 21:20

laraxXxemma schreef:
Achja een beetje kreunend bed is minder erg dan dat zijn ribben ineens te kort worden (zwevende ribben, niet vastgemaakt) waardoor ze schuifen en ze aan een kant zn rug uit steken (effect van op een zachte bal drukken, dan wordt hij breder)... met andere woorden door je bed zakken.
Hij bleek een flexibele borstkas te hebben dus uiteindelijk wat andere ribben laten zetten die net wat langer waren.

Misschien zijn andere ribben (alshet daar aan ligt) voor jou lief ook een optie ? Was bij mij ideaal in ieder geval :j
:')

_O-

Ik heb trouwens ook de relatietherapiereclame. Net had ik ook al iets over boeketten. Een stille hint voor mijn bed? ~~}>

Dat filmpje is trouwens hilarisch in deze context. _O-

Ik ben bijna blij dat mijn bed kraakt, ik moet al de hele dag lachen om de reacties. :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:23

Littera schreef:

:j en dan aan de cassière vertellen "jaaaaah dat heb ik nodig voor in bed anders lijdt onze relatie eronder!" :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:27

Ha ha, hilarisch. Hier werken stukken fietsband of washandjes ook. :z

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 23:14

Kwanyin schreef:
Littera schreef:

:j en dan aan de cassière vertellen "jaaaaah dat heb ik nodig voor in bed anders lijdt onze relatie eronder!" :D

Ik zou het zo doen. _/-\o_ Lijkt me geweldig om de reactie te zien. :')

Maar ik heb ervoor gezorgd dat ik niet kan omrollen, dus ik kruip zo (de goede helft van) m'n bed in. :D Ik hoop dat ik eindelijk eens kan doorslapen, en ik hoop het ook omdat het voor mijn geliefde bed ook erg vervelend is om midden in de nacht opeens geluiden te moeten maken.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 23:30

Ts, Ts toch..

Je weet het toch.. na een flitsende start ligt de sleur op de loer..
de relatie komt dan letterlijk soms droog te staan..

er zit dan ding op, en echt het is niet alleen voor oude geliefden die op hun eindje lopen hoor..
Glijmiddel, vooral veel glijmiddel gebruiken..

overigens bedankt voor je topic, heerlijk nog even gelachen voor ik zo mijn bedje in duik.. ik zal aan jullie denken.

ik zou hem trouwens lekker terugbrengen naar het beddenasiel en klacht indienen en vragen om een exemplaar dat niet de hele boel snachts bijelkaar piept.. straks krijg je nog ruzie met je buren

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-15 12:27

_O-

De winkel kon niet veel voor me doen, dus ik ga de serieuzere tips hier maar uitproberen. :) Bedankt allemaal voor jullie reactie!