Ik gister avond nog gekeken op loavie wooow ik wil bestellen!! Hoe is de kwaliteit?
New york fashion ben ik echt tevreden over je kan achteraf betalen en kwaliteit is best oke heb 1 paar ballerina's die heb ik al een jaar en nog steeds mooi en laarsjes die ik ook al zeker een jaar intensief draag
ik denk dat ik voortaan al die sites in de gaten hou en elke maand de koopjes op de kop ga tikken dan bespaar ik heel wat centjes maar heb ik na een tijdje toch heel veel variatie kwa kleding
je hebt eventueel ook een leuke app. swipe & shop. een beetje hetzelfde idee als tinder. als je iets leuk vind komt het in een lijstje te staan en kun je het bestellen. De kleding komt van verschillende winkels dus er is genoeg om uit te kiezen. de prijs staat er ook meteen bij.
Op Boohoo betaal je boven de 50,- geen verzendkosten. Je moet inderdaad goed zoeken voor leuke dingen, maar opzich staan er altijd wel wat mooie kledingstukken bij.
Zoals al eerder genoemd is Loavies ook leuk. Net als modemusthaves.com of themusthaves.nl en mostwantednl.nl (allemaal beetje dezelfde soort site's). Eventueel ook gewoon op de site van only?