iPhone 5c 8gb

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nadineex

Re: iPhone 5c 8gb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 14:54

Ik heb ook de iPhone 5c 8gb, ik heb 11 apps erop dus als ik jou zo hoor dat je alleen die ene er op wilt zou dat geen probleem moeten zijn! :) Fotogeheugen zit wel wat sneller vol, ik verwijder altijd de onzin en na een tijdje zet ik alles op de computer en kan ik dus overnieuw! Ik kan er mee leven, vind t prima zo :)

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 14:57

Als je er niet meer mee doet als alleen whatsapp, facebook, instagram en nog een paar apps heb je er meer dan genoeg aan.

Ik heb tijdelijk een iphone4 met 8 gb over genomen. Had eerst een S3 mini, maar die gaf elke keer te weinig geheugen. Met deze iphone heb ik nergens last van, met evenveel apps.

Het is gewoon belangrijk dat je je telefoon niet vervuilt met onzinnige whatsapp plaatjes en regelmatig gewoon alle foto's eraf gooit die mislukt zijn en afbeeldingen/screenshots die geen waarde hebben. Scheelt een hoop geheugen namelijk.

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:02

Ik heb een iPhone 5c met 16 gb geloof ik. Ik heb er weinig apps opstaan, maar heb tot nu toe mijn foto's er nog nooit af gehaald (4 maanden, redelijk wat foto's). Ik heb nu ruim 8 gb vol staan. Ik zou het je afraden om 8 gb te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:27

Dit soort berichten laten me toch wel weer twijfelen.. Als ik het goed bijhoud zou het moeten kunnen. Maar dan zijn er een best aantal berichten dat mensen überhaupt niet meer kunnen updaten omdat ze te weinig geheugen hebben. Hoe komt het dat er zo'n verdeeldheid zit tussen de berichten?

Nu probeer ik ook m'n telefoon redelijk schoon te houden (staan alsnog behoorlijk wat foto's op) zodat hij niet traag wordt.

Emma, ik heb nu een abonnement dat met de vodafone smart 500mb te vergelijken is. Mijn eigen abbo kan ik niet verlengen, ik moet een nieuwe afsluiten omdat het abonnement niet meer bestaat. Ik wil niet meer dan 30 euro per maand betalen en dat vind ik al fors. Maar goed het zou net kunnen om 30 pm te betalen. Een iPhone 6 wordt echt te duur, alleen het abonnement al en het bedrag dat ik zou moeten bijbetalen.. Hier heeft een vriendin de iPhone 4 die het nog wel goed doet, beslist niet traag oid. Maar dat is eigenlijk heel slim van Apple, terwijl ik het absoluut niet klantvrienelijk vindt!

Heel erg bedankt voor het meedenken allemaal :)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:30

Niece schreef:
Oh vergeten om het in de OP te zetten, maar Spotify erop is wel echt een must :o Facebook en Twitter ook en Whatsapp.

Tillie20, bedankt voor je antwoord!
Selina, dat er geen uitbreidbaar geheugen in kan weet ik. Maar als ik het met 8gb red is dat ook niet nodig lijkt mij :P

Vergeet de updates nier zie nemen veel ruimte in. Heb 8gb en model 4s nog geen 2 jaar en heb vanwege ruimte gebrek de laatste 2 updates al niet meer gedaan.
App die er bij mij op staan zijn whats app sporify en marktplaats. Bog wat foto's en hij is vol.
Voor mij nooit meer de 8gb

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:33

Ik heb de 5c met toch een boel apps en foto's. Soms raakt ie wat aan de volle kant, maar na het verwijderen van wat filmpjes kan ik weer prima verder.
Voordeel is ook dat ie tot nu toe redelijk val- en waterproof is :=