Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Wij hebben nu dus ook een sticker met 'Geen collectes, geen huis- aan huis verkoop en geen geloofsovertuigers'.
Dat helpt!
Maar heb eigenlijk al een aantal jaar niemand meer gezien hier.
Onze Cane Corso kan nogal imponerend overkomen. 

RoodZonnetje schreef:Ik mis de optie "ik kap ze beleefd af"
), dan wil ik daar best over van gedachten wisselen.Brainless schreef:Helaas MOETEN ze langs de deuren, niet omdat ze zelf graag willen maar, ze zijn verplicht zoveel bezoeken af te leggen en een bepaald aantal Wachttorens te verspreiden (die zijzelf moeten bekostigen).
dus doe standaard open als er aangebeld word. We hebben een tijd gehad dat ze weken achter elkaar twee tot drie keer per week langskwamen (steeds dezelfde twee paren). En elke keer als ik netjes aangaf dat ik niet geïnteresseerd was, kwam er weer een heel verhaal over de Hell en de duivel (dacht inderdaad ook dat ze daar niet in geloofden) Dus heb ik gezegd "Komt dat even mooi uit, want in ben streng satanistisch" toen zijn ze een week of twee niet meer langs geweest
Cayenne schreef:Ik heb niets tegen Jehova's, echt niet. Maar ze komen altijd op het verkeerde moment aan de deur
Een tijd geleden hadden we er ook twee terwijl ik druk was met het eten (vlees in de pan, dus kon niet zomaar uit de keuken weg). Ik dacht dat het de pakketdienst was, dus toch open gedaan.. Jehova's..
Vriendelijk afgewimpeld dat ik niet geinteresseerd ben, en heb hun succes gewenst..
Begint de oudste vrouw van het tweetal een verhaal dat ik niet moet vergeten dat ik mijn kinderen (die ik niet heb trouwens) het recht ontneem om naar de hemel te gaan en dat ik er verantwoordelijk voor ben dat ze naar de hel worden gestuurd.
Uh what?![]()
Deur dichtgegooid.. Zo laat ik niemand tegen me praten
marleen_88 schreef:Hier komen ze ook niet aande deur, bestaan niet in dit boerndurp.
Mocht ik ze treffen denk ik dat ik ze hun praatje laat doen en vervolgens een fijne dag wens.
Cayenne schreef:Ik heb niets tegen Jehova's, echt niet. Maar ze komen altijd op het verkeerde moment aan de deur
Een tijd geleden hadden we er ook twee terwijl ik druk was met het eten (vlees in de pan, dus kon niet zomaar uit de keuken weg). Ik dacht dat het de pakketdienst was, dus toch open gedaan.. Jehova's..
Vriendelijk afgewimpeld dat ik niet geinteresseerd ben, en heb hun succes gewenst..
Begint de oudste vrouw van het tweetal een verhaal dat ik niet moet vergeten dat ik mijn kinderen (die ik niet heb trouwens) het recht ontneem om naar de hemel te gaan en dat ik er verantwoordelijk voor ben dat ze naar de hel worden gestuurd.
Uh what?![]()
Deur dichtgegooid.. Zo laat ik niemand tegen me praten
, tsja ik ben monsterlijk als ik wakker gebeld word