En voor de rest onlangs ook een droom die echt superfijn was en waar ik in zei: 'Ik dacht dat dit een droom was, maar gelukkig is het werkelijkheid'
Inception?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Oliiviia schreef:Ik heb enorm vaak dromen over dat mijn tanden los staan of uitvallen, ik denk dat ik een beetje getraumatiseerd ben
En voor de rest onlangs ook een droom die echt superfijn was en waar ik in zei: 'Ik dacht dat dit een droom was, maar gelukkig is het werkelijkheid'![]()
Inception?
Of op school met de WC deur wagenwijd open 

). Gelukkig was het een humanere versie: ik zou vrijwillig een spuitje krijgen. Op het laatste moment durfde ik echter niet meer, en dus ben ik maar blijven leven.
Palmera schreef:Wat gebruiken jullie in godsnaam?![]()
, valt wel mee.

Natuurlijk ketste alle spreuken op mij af. Opeens werd er met pistolen geschoten en ving ik zo de kogels met mijn blote handen op!

ingedebruijn schreef:Ik werd een week geleden wakker.. heel gemeen hardop lachend..
Ik had net daarvoor in mijn droom een hamster in de keukenmachine gestopt![]()
![]()
Devil inside?

. 1 droom die me altijd bij blijft is toen ik een jaar of 7 was, ik kwam van het plein af gelopen op mijn oude basisschool en mijn vader stond op me te wachten, maar toen ik bij hem stond hield hij opeens niet meer van me en kwamen twee heksen me meenemen. Geloof me, dat is heeel naar als je 7 bent.
.
. Ja...