Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 15:03

Ik heb enorm vaak dromen over dat mijn tanden los staan of uitvallen, ik denk dat ik een beetje getraumatiseerd ben :=

En voor de rest onlangs ook een droom die echt superfijn was en waar ik in zei: 'Ik dacht dat dit een droom was, maar gelukkig is het werkelijkheid' :')

Inception?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 15:07

Oliiviia schreef:
Ik heb enorm vaak dromen over dat mijn tanden los staan of uitvallen, ik denk dat ik een beetje getraumatiseerd ben :=

En voor de rest onlangs ook een droom die echt superfijn was en waar ik in zei: 'Ik dacht dat dit een droom was, maar gelukkig is het werkelijkheid' :')

Inception?

Waren sommige dromen maar werkelijkheid :j
Maar sommige ben ik super blij dat het een droom is want anders was ik al 4 keer dood geweest...

Weggebokt

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 15:12

Ik droom heel vaak dat ik op straat ga plassen of mijn grote boodschap :P Of op school met de WC deur wagenwijd open :+
Ben altijd super blij dat het een droom is

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 17:23

BeSen schreef:
Ik :')
Ik droom heel vaak raar.
Als jullie een paar verhalen van mijn dromen willen weten mogen jullie het zeggen.

Brand los zou ik zeggen! :D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:25

Oke:
Een soort hungergames
Ik vloog op een eenhoorn
Ik kwam iedereen van WIDM tegen op straat.

Oke en een echt verhaal:

Ik was in een huis gedropt en toen ging ik een kamer in. En daar stond een draak. En toen moest ik mijn pokemons inzetten om de draak te verslaan :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:27

:')
Ik heb er ook een aantal in mijn dromendagboek staan, zal vanavond eens kijken. :P

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:29

Ik droom ook altijd zo vreemd.
Mijn dromen zijn ook zo raar dat ik ze eigenlijk bijna niet uit kan leggen aan iemand omdat ze
zo onsamenhangend zijn en ik het gevoel heb dat mijn droom zich op 100 verschillende plekken afspeelt. :+

Meestal zijn het gewoon vreemde dromen, maar heb ook een periode gehad (niet zo lang geleden)
dat ik bijna elke nacht droomde over oorlog of over neerstortende vliegtuigen -
dat zijn minder leuke dingen want in zo'n droom lijkt het natuurlijk levensecht.
Laatst bijgewerkt door Claudia1993_ op 11-04-15 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:30

Oh, ik geloof dat ik mij hier ook wel kan melden :D
Heb echt de vreemste dromen,
laatst droomde ik dat het kasteel van Hitler vlakbij was, zegmaar 100 m verderop, en dan vlogen er mensen op bezemstelen langs de huizen. Je mocht in huis of buiten niet gezien worden door die mensen. Als je binnen gezien werd had je 1 strafpunt, en buiten 2. Bij 2 strafpunten werd je naar het kasteel toe gebracht. Ik was dus binnen, en een bezemman zag mij, dus ik had een punt, mijn moeder zat daarnaast, maar die was de was aan het doen dus dat mocht wel :')
Even later was ik opeens buiten, want ik was een superspion :+

Ik ben ook een keer de koelkast bij iemand binnengegaan in mijn droom :D

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:33

Denk dat dit voor mij een opvolgtopic zal worden, want ik droom bijna elke nacht rare dingen - heb er trouwens een hekel aan, heb het gevoel dat ik de hele nacht gezwoegd heb ipv geslapen.

Mijn bizarste droom was dat ik martelaar zou worden voor het goede doel (don't worry, IS bestond nog niet :) ). Gelukkig was het een humanere versie: ik zou vrijwillig een spuitje krijgen. Op het laatste moment durfde ik echter niet meer, en dus ben ik maar blijven leven.

En twee nachten geleden droomde ik dat ik een kalmeerpilletje in mijn moeders mond propte, aangezien ze nogal een stresskip is (dat is al iets realistischer).

Edit: wat hebben jullie Nederlanders toch met Hitler???

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 18:01

Hitler=(was) eng mannetje :brr:

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 18:01

Net zoals Poetin zeg maar maar dan 100 miljoen keer erger.

Tereno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:27

Ik droom vaak dat ik mijn broek moet zoeken op de snelweg achter in de kofferbak van een hele oude auto, maar hoe hard ik ook zoek; vinden doe ik hem nooit. Ik heb dan ook nooit een broek aan en dan wordt mijn vader boos dat ik geen broek aan heb. :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:32

Ik heb heel vaak vreselijke nachtmerries. Ik heb ze al zolang ik t me kan herinneren dus ik ga er maar vanuit dat t niks betekend.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:41

Palmera schreef:
Wat gebruiken jullie in godsnaam? :+ _O-

Slaap, de beste hallucinatie drug.

Heb geweldige vreemde dromen, kan er alleen nu even niet op komen.

Ik geloof wel dat dromen iets kunnen betekenen. Dromen waarvan ik denk dat ze iets betekenen zijn vaak de volgende ochtend ook heel helder. Een voorbeeld van een recente droom waarvan ik denk dat die iets betekend is dat ik op ruiterkamp was een ik een wit paar kreeg aangewezen met gaten in zijn borst.

Als ik nachtmerries heb, dan zijn het lucide nachtmerries. Dan weet ik dat als ik mezelf dood laat gaan/maak, dat ik weer wakker wordt. Dus als het ware aan het 'kwade' toegeven. Klinkt wel heel duister zo :+, valt wel mee.

Laatste tijd ook steeds meer lucide dromen.

Edit; wss betekenis even weggehaald, ietwat privé. Via pb kan altijd :)

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:49

Ik droom ook redelijk apart :=

Laatste droom die ik mij kan herinneren was dat ik voor een voor een heel groot raam stond midden in een stad. Ik kon over een paar daken heen kijken en keek tegen een gebouw aan wat op de notre dame leek. De maan zou op de aarde neerstorten, maar dat zou nog een half uur duren. Ik moest iedereen gaan waarschuwen als het tijd was om te vertrekken. Maar plotseling kwam de maan heel snel dichtbij en sloeg een krater naast mij.

Mijn dromen springen ook nogal van de hak op de tak :P

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 23:06

Ik heb bijna elke nacht nachtmerries :') . Ben het inmiddels gewend maar de raarste dingen jomen voorbij. Laatst was ik ineens een superheld achtig ieta die kan springen en dan vliege . Net zoon game _/-\o_

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 23:07

Oeh, ik heb er genoeg van! :D

Twee dromen die mij redelijk goed zijn bij gebleven, was een gevecht met Voldemort. Ik was op een enorm slachtveld met allemaal heksen en tovenaars die spreuken naar elkaar aan het gooien waren. En op een gegeven moment kwam daar dus Voldemort. Kort gezegd stond ik al vrij snel aan zijn kant en liepen wij rustig door het slachtveld heen en hadden best wel goede gesprekken! :') Natuurlijk ketste alle spreuken op mij af. Opeens werd er met pistolen geschoten en ving ik zo de kogels met mijn blote handen op!
En om in de categorie TV te blijven. Ik was op een groot landgoed van een kasteel waar een markt gehouden zou worden. Dus ik hielp mee om alles klaar te zetten en mensen te begeleiden. Terwijl ik bezig was en over de markt liep, zag ik verder op een Venusaur (Pokémon) lopen. Zodra hij mij zag, kwam hij keihard op mij af gerend. Dus logisch gezien, sloeg ik op de vlucht! Gelukkig besef ik vaak dat ik aan het dromen ben en mij niks kan gebeuren. Dus ik ging vol in de remmen en draaide mij naar Venusaur om. Hij stopte op 10 cm. afstand voor mijn gezicht en ik antwoordde: Ik ben niet bang. Nouja, toen zijn wij samen maar in de tuin van het landgoed gaan werken. Beetje plantjes verzorgen...

Ik ben heel blij dat ik vaak besef dat ik aan het dromen ben. Helaas kan ik dan niet mijn dromen volledig aansturen, maar het zorgt er wel voor dat mij niks kan gebeuren en dat ik niet bang ben!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 23:07

Ik werd een week geleden wakker.. heel gemeen hardop lachend..
Ik had net daarvoor in mijn droom een hamster in de keukenmachine gestopt ;( ;(
Devil inside? }>

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 08:13

Ik had vannacht nog dat ik in mn badjas van een waterglijbaan ging die er van bovenaf heel rustig uitzag. Ik ging er af en een stukje verder was er een opstopping van kinderen. Ik dacht wat een saaie glijbaan... Toen we eenmaal de bocht door waren gingen we een tunnel in. Vanaf daar werden we opeens afgeschoten en vlogen zo'n 10 meter door de lucht.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 10:01

...En ja hoor! Iets teveel gebokt, want vannacht werd ik weer opgegeten door PAARDEN! :oo

Ben zeker lekker? Y)(^)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:06

Ik zat in mijn droom op een wc doen ineens 3 jongens de deur open :=

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:27

ingedebruijn schreef:
Ik werd een week geleden wakker.. heel gemeen hardop lachend..
Ik had net daarvoor in mijn droom een hamster in de keukenmachine gestopt ;( ;(
Devil inside? }>

Geniaal _O- :')

Ik droom de laatste tijd niet meer zo helder dus ik herinner me ze niet meer, maar ik droom ook altijd van die vreselijke random dingen :'). 1 droom die me altijd bij blijft is toen ik een jaar of 7 was, ik kwam van het plein af gelopen op mijn oude basisschool en mijn vader stond op me te wachten, maar toen ik bij hem stond hield hij opeens niet meer van me en kwamen twee heksen me meenemen. Geloof me, dat is heeel naar als je 7 bent. :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 12:42

Brrrr haha en waar het dan vandaan komt? Veel dromen kun je online terug vinden met de reden ervan maar ik vrees dat de mijne gewoon te maken heeft met een zieke geest :')

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 12:46

Sommige mensen hier :').

Ik droom hele ongemakkelijke dingen uit mensen uit m'n klas :=. Ja...

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 12:50

Ik droom echt super vaak over wc's vooral als iedereen naar binnen kan kijken omdat de deur openstaat of er geen deur is. Dus ik het de betekenis opgezocht:
Een droom waarin je in een openbaar toilet bent zonder deuren, geeft je frustratie weer over je gbrek aan persoonlijke ruimte en privacy. Het kan er ook op duiden dat je moeite hebt om sommige oude emoties los te laten. Als je deze emoties vrijgeeft, bent je mischien bang dat anderen je erop zullen aanspreken of bekritisere

En dat laatste klopt nogal :=