Flirten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Loes1996

Re: Flirten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:09

Dat zijn de beste flirters Gydja!

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:10

Loes1996 schreef:
Dat zijn de beste flirters Gydja!

Oh help.. ik heb al een vriend :') ik hoef er geen 2 :+

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:11

Ik heb nooit momenten dat ik denk "Goh, laat ik eens flink losgaan met flirten"
Vaak heb ik het zelf niet eens door dat ik aan het flirten ben. Ik moet me ook wel op mijn gemak voelen. Ben ik ergens niet op mijn plek, dan ben ik een saaie muts.

Maaike02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:12

Gydja schreef:
maaikefanfan schreef:
Ik had een keer sjans met een costa ricaanse man :o hij noemde me 'very beautiful'. T was op de vakantiebeurs :')

Edit: hij was een 40+er ofzo :D

:') _O-

Daarnaast, geen idee of ik goed ben in flirten maar jongens zeggen meestal wel... al heb ik zelf meestal niet eens door dat ik het doe >;)

Haha. Ik ben pas 12 dus hoeft het van mij nog niet hoor :Y)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:23

Flirten... hoe doe je dat uberhaupt?

Krijg ook geen aandacht op die manier behalve van 50+ mannen ( >;) ), of ik zie het niet. Lang leve autisme :')

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:31

MaartJ schreef:
Hahaha ik ben GEK op flirten :D
Tijdens het stappen flirt ik heel wat af ! We kennen 't allemaal wel denk ik : Oogcontact zoeken en steeds als hij kijkt wegkijken, gegarandeerd dat je zijn aandacht trekt.
Of ik gooi mezelf de dansvloer op, zoek oogcontact, kijk weg en ga lekker dansen. Wedden dat ie blijft kijken..?!
En als ik 'm echt zie zitten stap ik er op af en ga ik een gezellig praatje met hem houden :D

jaaa heerlijk! En zoooo goed voor je ego O:)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:33

Schijnbaar flirt ik onbewust. :Y)

Ik heb ook altijd wel íemand (of iemanden) achter me aanlopen, maar ik denk dat ik aantrekkelijk ben door mijn onbereik- en onberekenbaarheid. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:36

Sunneva schreef:
Ik kan niet flirten, dus ik lees mee :D :o

Dit dus. :')

Maar he, het gaat mij niet om het hebben van een vriend(je). Maar positieve aandacht is altijd goed toch? :+

En als mensen zeggen: dan maak ik even een leuk praatje. JA maar hoe dan?! Wat doe je tijdens dat praatje? :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:22

Deetjeeuh schreef:
En als mensen zeggen: dan maak ik even een leuk praatje. JA maar hoe dan?! Wat doe je tijdens dat praatje? :')

Dit :') _/-\o_

Flirten gaat me best goed af, maar dan wel met wat wijntjes op. Anders zou ik ook geen idee hebben waar ik over moet praten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:40

Amira_ schreef:
Deetjeeuh schreef:

Dit :') _/-\o_

Flirten gaat me best goed af, maar dan wel met wat wijntjes op. Anders zou ik ook geen idee hebben waar ik over moet praten. :')

Ik voel me ook altijd zo ongemakkelijk tijdens het praten, ik weet niet waarom.

Dat ik niet mag drinken schiet ook niet op. En oh ja, ook dat ik vaak iedereen ken, vriendinnen willen niet mee uit. Lekker dan. :+

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:51

Dansen kan ik wel, maar als iemand dan complimentjes gaat geven wordt ik zelfbewust en word ik banketstaaf :o

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 22:10

Deetjeeuh schreef:
Sunneva schreef:
Ik kan niet flirten, dus ik lees mee :D :o

Dit dus. :')

Maar he, het gaat mij niet om het hebben van een vriend(je). Maar positieve aandacht is altijd goed toch? :+

Verzin iets wat je aan hem ziet waarover je kunt beginnen. De muziek, z'n shirt met tekst, maakt niet uit. Wat ik wel eens doe, als iemand veel op z'n telefoon zit te kijken, d'r op afstappen en vragen of ie 't niet leuk vind hier :D
En wat doe je nog meer..? Leuk lachen, geïnteresseerd doen, vragen stellen, je haar naar achter gooien ;)

bliver schreef:
MaartJ schreef:
Hahaha ik ben GEK op flirten :D
Tijdens het stappen flirt ik heel wat af ! We kennen 't allemaal wel denk ik : Oogcontact zoeken en steeds als hij kijkt wegkijken, gegarandeerd dat je zijn aandacht trekt.
Of ik gooi mezelf de dansvloer op, zoek oogcontact, kijk weg en ga lekker dansen. Wedden dat ie blijft kijken..?!
En als ik 'm echt zie zitten stap ik er op af en ga ik een gezellig praatje met hem houden :D

jaaa heerlijk! En zoooo goed voor je ego O:)

Hahaha helemaal mee eens :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 22:31

Dat doe ik niet bewust :')

Vandaag toevallig in die happening app waar we met de hele klas in zitten in de top 3 van ''Who is the most flirty''
Tsja dat gaat vanzelf :')

Nayomie

Het zal wel aan mij liggen maar als ik iemand ga aankijken, krijg ik 9 vd 10 keer de vraag of er wat te zien valt _O-

MaartJ

Nayomie schreef:
Het zal wel aan mij liggen maar als ik iemand ga aankijken, krijg ik 9 vd 10 keer de vraag of er wat te zien valt _O-

Je moet ook niet staren :+ :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 22:32

Staren is niet verstandig nee. Ik heb het gewoon over oogcontact maken :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 22:34

MaartJ schreef:
Nayomie schreef:

Je moet ook niet staren :+ :D

Hahahah jawel. Juist heel indringend aankijken, werkt bij mij altijd :))

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 23:21

Ik ben het type dat onbewust flirt, ja ook met een relatie :o In het bijzijn van mannen moet ik altijd de aandacht trekken en dat wordt altijd gewaardeerd.

Ik heb het nooit van mezelf Door, maar ik merk het aan de ander.

Ik praat makkelijk, houd van leuke lolletjes en noem maar op.

Mijn lieve vriend vind het alleen minder grappig, Haha! Dan zijn we ergens in een kroeg en dan zegt hij dat iemand naar mij kijkt of dat ik niet zo flirterig moet doen tegen anderen. Ik drink niet, dus daar ligt het niet aan.

Ik weet niet wat ik heb :') Ik straal iets uit :')

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 00:02

Ik heb een beetje hetzelfde als Yuna! Als een kerel op me af stapt dan denk ik vaak gewoon gezellig praatje maken en blijkbaar ben ik dan hard aan het flirten :') kan nog wel eens voor ongemakkelijke situaties zorgen als de kerel een goede vriend of collega is haha.

Echt op iemand afstappen doe ik bijna nooit eigenlijk... daar heb ik de ballen dan weer niet voor

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 01:01

Ooooh, ik zie dit topic nu pas. Ik ben een flirt. En ik doe het overal... En niet met het doel om vervolgens een uur te ouwehoeren of een telefoonnummer te krijgen. Of een date of een relatie.
Maar gewoon een lachje hier, een knipoog daar en een flauwe/gezellige opmerking. Niets mis mee, het leven kan er aangenamer door worden.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 01:13

Haha juist Palmera! Op vakantie, op mn werk met 1 collega, via de whatsapp bij vakantie vrienden, op terras. Gewoon doen, aandacht is leuk. Iedereen houdt op zijn manier van aandacht.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 01:59

Nou ik heb al bijna 5 jaar een vriend, maar als ik uitga word ik wel regelmatig aangesproken door andere jongens, stiekem vind ik het wel leuk, ik zie het als een compliment :=

Zelf flirten doe ik niet, of althans niet bewust dan. Als ik per ongeluk oogcontact maak met iemand heb ik het vaak al zitten dat ie me komt aanspreken, nochtans was het echt niet mijn bedoeling flirterig over te komen of zo. Maar als jongens me dan aanspreken wuif ik het gewoon lachend weg, ik ga er niet over zitten bitchen zoals sommige meisjes met een vriend doen. Gewoon even gezellig praten maakt het leven inderdaad fijner, maar als ze te ver beginnen te gaan geef ik wel aan dat ik een vriend heb ;)

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 03:11

Hier ook een "natural flirt". Ergste is dat het nog het meest bij m'n vrienden is. Daar voel ik me natuurlijk op mijn gemak dus kan ik mezelf zijn. Thank god vinden zij het alleen grappig en gaan er geen dingen achter denken. Als ik iemand ken ben ik gewoon zo.
Mijn ex vond dat ook altijd verschrikkelijk. Moest me van hem altijd maar inhouden. Maar hoe doe je dat als je niet eens door hebt dat je flirt :')

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:35

Hier ook een natural flirt. Gebeurd eigenlijk automatisch als ik me aangetrokken tot iemand voel. Glinsterende ogen en een glimlach doen ook wonderen!

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:48

Ik heb het nooit door als ik flirt, maar volgens andere ben ik wel een enorme flirt :')
Sta ik voor mijn gevoel gewoon een normaal praatje met iemand te maken, komt m'n vriend achteraf naar me toe: 'zo jij was lekker bezig.' M'n vriend vindt het overigens prachtig, volgens hem het idee dat al die jongens mij willen maar ik zijn vriendin ben. M'n exen daarentegen vonden het drie keer niks :')
Met wat alcohol erbij ben ik al helemaal niet meer te stoppen :o