Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gydja schreef:maaikefanfan schreef:Ik had een keer sjans met een costa ricaanse manhij noemde me 'very beautiful'. T was op de vakantiebeurs
Edit: hij was een 40+er ofzo
![]()
![]()
Daarnaast, geen idee of ik goed ben in flirten maar jongens zeggen meestal wel... al heb ik zelf meestal niet eens door dat ik het doe
), of ik zie het niet. Lang leve autisme
MaartJ schreef:Hahaha ik ben GEK op flirten![]()
Tijdens het stappen flirt ik heel wat af ! We kennen 't allemaal wel denk ik : Oogcontact zoeken en steeds als hij kijkt wegkijken, gegarandeerd dat je zijn aandacht trekt.
Of ik gooi mezelf de dansvloer op, zoek oogcontact, kijk weg en ga lekker dansen. Wedden dat ie blijft kijken..?!
En als ik 'm echt zie zitten stap ik er op af en ga ik een gezellig praatje met hem houden
Amira_ schreef:Deetjeeuh schreef:En als mensen zeggen: dan maak ik even een leuk praatje. JA maar hoe dan?! Wat doe je tijdens dat praatje?
Dit![]()
![]()
Flirten gaat me best goed af, maar dan wel met wat wijntjes op. Anders zou ik ook geen idee hebben waar ik over moet praten.
Deetjeeuh schreef:Sunneva schreef:Ik kan niet flirten, dus ik lees mee![]()
Dit dus.
Maar he, het gaat mij niet om het hebben van een vriend(je). Maar positieve aandacht is altijd goed toch?
En als mensen zeggen: dan maak ik even een leuk praatje. JA maar hoe dan?! Wat doe je tijdens dat praatje?

bliver schreef:MaartJ schreef:Hahaha ik ben GEK op flirten![]()
Tijdens het stappen flirt ik heel wat af ! We kennen 't allemaal wel denk ik : Oogcontact zoeken en steeds als hij kijkt wegkijken, gegarandeerd dat je zijn aandacht trekt.
Of ik gooi mezelf de dansvloer op, zoek oogcontact, kijk weg en ga lekker dansen. Wedden dat ie blijft kijken..?!
En als ik 'm echt zie zitten stap ik er op af en ga ik een gezellig praatje met hem houden
jaaa heerlijk! En zoooo goed voor je ego

In het bijzijn van mannen moet ik altijd de aandacht trekken en dat wordt altijd gewaardeerd.
Ik straal iets uit
kan nog wel eens voor ongemakkelijke situaties zorgen als de kerel een goede vriend of collega is haha.